با حکم دادگاه، نام هافبک بارسلونا در لیست ثبت شد

قاضی دادگاه شماره 10 بارسلونا امروز حکم داد که لالیگا باید قرارداد گاوی را به طور رسمی ثبت کند.
کدخبر (134403) | 11 بهمن 1401 | ساعت 13:25
0 94
با حکم دادگاه، نام هافبک بارسلونا در لیست ثبت شد
قاضی دادگاه شماره 10 بارسلونا امروز حکم داد که لالیگا باید قرارداد گاوی را به طور رسمی ثبت کند.

به گزارش سرخ نیوز، بارسلونا در چند فصل اخیر و پس از شیوع جهانی ویروس کرونا به صورت جدی با مشکلات مالی روبرو بوده است. این شرایط باعث شد که آن‌ها برای فرار از محدودیت‌های اعمال شده از سوی لالیگا مجبور به فروش سهام استودیو بارسا و همچنین حق پخش تلویزیونی‌شان شوند تا بتوانند بازیکنان مدنظر ژاوی را در تابستان گذشته به خدمت بگیرند.

محدودیت‎‌های اعمال شده از سوی لالیگا اما باعث شده بود تا بارسا نتواند گاوی را در فهرست تیم اول قرار دهد. این هافبک اسپانیایی قرارداد جدیدی را در ماه سپتامبر با این باشگاه به امضا رساند اما تراز مالی بارسا به صورتی نبود که لالیگا اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید در فهرست تیم اول را به این باشگاه بدهد. مدیران بارسا باور داشتند که می‌توانند قرارداد این بازیکن 18 ساله را پس از جدایی ممفیس دیپای و جرارد پیکه به صورت رسمی به ثبت برسانند.

پس از مخالفت لالیگا با ثبت قرارداد گاوی، بارسلونا شکایتی قضایی مطرح کرد و امروز اعلام شد که قاضی دادگاه شماره 10 بارسلونا، مستندات باشگاه بارسلونا را پذیرفته و حکم به ثبت قرارداد گاوی داده است. لالیگا می تواند به این حکم اعتراض کند. طبق ادعای موندودپورتیوو، لالیگا حالا از ثبت قرارداد گاوی ممانعت نخواهد کرد ولی تقاضای فرجام خواهد داد. به این ترتیب تا پایان امروز گاوی به بازیکن تیم اول بارسا تبدیل می شود و انتظار می رود پیراهن شماره 6 را به تن کند. او در حال حاضر پیراهن شماره 30 بارسا را می پوشد. قرارداد جدید گاوی تا 2026 اعتبار دارد و بند فسخ آن نیز یک میلیارد یورو است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...