حشره خواری دیوید بکهام در مکزیک !

سفر دیوید بکهام برای تعطیلات به کشور مکزیک، با واکنش‌های جالب بسیاری همراه بوده است.
کدخبر (134497) | 11 بهمن 1401 | ساعت 19:23
0 84
حشره خواری دیوید بکهام در مکزیک !
سفر دیوید بکهام برای تعطیلات به کشور مکزیک، با واکنش‌های جالب بسیاری همراه بوده است.

به گزارش سرخ نیوز، دیوید بکهام برای استراحت به مکزیک بازگشته و خودش را با غذاهای محلی سرگرم کرده است. این ستاره سابق باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، به 77.3 میلیون نفر دنبال کننده خود در اینستاگرام گفت که به کشور مکزیک بازگشته است. بکهام 47 ساله عکسی از خود منتشر کرد که در آن در حالی که از بالکن خود مشرف به یک خیابان شلوغ بیرون می‌آید، لبخند می‌زند و می‌نویسد

"خیلی خوب است که به مکزیکو سیتی برگشتم وای من عاشق این شهر هستم."

حشره خواری دیوید بکهام در مکزیک !

او که در پست خود صفحه رسمی اینستاگرامی آدیداس مکزیک را ضمیمه کرده بود، با واکنش این شرکت در بخش نظرات مواجه شد. این صفحه زیر این پست نوشته "سلام دیوید! خوش برگشتی!". این در حالی است که در بخش نظرات شهروندان مکزیکی هم به حضور دیوید بکهام در کشورشان واکنش خوبی نشان دادند و با اظهار نظرهای محبت ‌آمیز از وی استقبال کرده‌اند. در این چند روز بکهام مطمئناً مورد استقبال گرم مردم محلی قرار گرفته است.

تالیا، خواننده و بازیگر مکزیکی هم از او به زبان بومی استقبال کرده و گفته "Esoooo" که ترجمه‌اش می‌شود "بیخیال" و به دنبال آن یک رشته ایموجی دست زدن استفاده کرده است. یکی دیگر از طرفداران بکهام به شوخی گفته "آیا می‌خواهی برای بهترین تیم مکزیکوسیتی به صورت قرضی در این فصل بازی کنی؟"

چرا دیوید بکهام به مکزیک رفت ؟

او در استوری‌های اینستاگرام خود فیلمی از یک آشپز را به اشتراک گذاشت که برای او غذاهای محلی درست می‌کند و زیر پست او عبارت "تازه" در کنار قلب عاشقانه‌ای که از پرچم مکزیک ساخته شده بود را نوشت. سپس او در چند اسلاید بعدی گزینه‌های غذایی‌اش در مکزیک را به نمایش گذاشت که از جمله آن یک کاسه حشره همراه با پودینگ برنج و گواکوملی بود.

حشره خواری دیوید بکهام در مکزیک !

سفر او به مکزیک اندکی پس از معرفی جدیدترین لباس تیمش صورت گرفت. بکهام در معرفی این لباس از خانواده‌اش به عنوان مدل استفاده کرده بود. دیوید بکهام رئیس باشگاه و یکی از بنیانگذاران باشگاه اینتر میامی است و عنوان کرده که خانواده‌اش عاشق پیراهن جدید La Noche هستند.

در تصویر اول این پست، دختر بکهام، هارپر، در حال گرفتن سلفی با پیراهن صورتی و مشکی شیکی است که توسط آدیداس تولید شده است. تصویر بعدی کروز را نشان می‌دهد که لباس تیم پدرش را عاشقانه به تن می‌کند. در اسلاید بعدی خود دیوید به همراه کلاه صورتی رنگ اینتر میامی، مدل لباس تیمش شده است. رومئو که در این تیم بازی می‌کند اما در حال حاضر به صورت قرضی در برنتفورد حضور دارد، در بخش نظرات برای نشان دادن قدردانی خود، از چهره‌های ایموجی با چشمانی عاشقانه استفاده کرد.

حشره خواری دیوید بکهام در مکزیک !

الکساندر پاتو، که سال گذشته به خاطر اورلاندو سیتی، حضور در اینتر میامی را رد کرد و همچنین ستاره سرشناس NFL تام بردی به این پست دیوید بکهام واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...