فتح‌ الله‌ زاده: نمی‌ شود بعضی ها حرف بزنند و فرار کنند / اگر آجورلو بدهی ها را پرداخت کرده پس چرا ما هنوز قسط می دهیم؟

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره ادعا های آجورلو گفت: حرف باید با مستند باشد، نمی‌ شود بعضی ها حرف بزنند و فرار کنند.
کدخبر (134284) | 11 بهمن 1401 | ساعت 09:02
0 60
فتح‌ الله‌ زاده: نمی‌ شود بعضی ها حرف بزنند و فرار کنند / اگر آجورلو بدهی ها را پرداخت کرده پس چرا ما هنوز قسط می دهیم؟
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره ادعا های آجورلو گفت: حرف باید با مستند باشد، نمی‌ شود بعضی ها حرف بزنند و فرار کنند.

به گزارش سرخ نیوز، علی فتح‌الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های آجورلو مدیر عامل اسبق آبی‌ها در برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: اینکه کسی حرفی بزند و برای شنیدن پاسخ نماند و فرار کند توهین به مردم و هواداران است. او چندین دروغ گفت و رفت و وقتی فرصت صحبت رو در رو نباشد، نمی‌توان حرف‌ها را حقیقت سنجی کرد.

وی ادامه داد: من کدهایی می‌گویم که قابل حقیقت سنجی است؛ او گفت که تمام قسط‌های بانکی را پرداخت کرده اگر اینطور است پس‌ این سه قسطی که بانک شهر از ما کم کرد، چه بود؟ در این چند ماهی که مدیریت باشگاه را به عهده دارم ۳ قسط ۸ میلیاردی از ما کم شده است. بانک برای ما نامه زده که قسط‌ها پرداخت نشده مدارک این صحبت‌ها نیز آماده انتشار است. من دعوت می‌کنم که بیایید و از کمپ استقلال بازدید کنید.

فتح الله زاده ادامه داد: آجورلو گفته که‌ همه بدهی‌ها را داده است ولی از کدام منبع؟ بخشی را با پول مردم که از بورس ۴۰۰ میلیارد دریافت شده، پرداخت کردند و بخشی را نیز با ۱۵۰ میلیارد وام بانک شهر که قسط‌های آن را من می‌دهم. درست است که باید خرج کنیم اما در صورتی که داشته باشیم. اگر آن زمان پول داشتند، چرا پول میلیچ و قراردادهای از قبل مانده را ندادند که پنجره‌ ما بسته نشود.

وی تصریح کرد: ما بعد او چه وصولی داشتیم که‌ او حالا مدعی شده است مالیات را ما درست کردیم پس چرا او ادعای مدیریت و کم کردن بدهی مالیاتی دارد؟ من ۲ هفته قبل از معارفه‌ام به او اطلاع دادم و او می‌دانست قرار است چه اتفاقی بیافتد. کودتایی در خصوص جابجایی مدیریت باشگاه استقلال در کار نبوده است و من او را در جریان گذاشته بودم. اگر او ۱۰۰۰ میلیارد آورده بود، پس چرا من الان اینقدر بدهی دارم؟ من به دنبال مناظره رو در رو هستم تا حقیقت را همه بفهمند.

 

مدیر عامل باشگاه استقلال افزود: او تعهد ایجاد کرده و حالا ما باید جوابگو باشیم. البته هواداران باید امیدوار باشند زیرا ما پنجره را باز کردیم و آرامش را به تیم بازگرداندیم. اگر کسی می‌خواست کمپ بزند، چرا سند آن زمین را ندارد؟ او هیچ مشکلی را نمی‌پذیرد و حالا ما در این فصل تنها پاسخ‌گوی بدهی‌ها و تعهدهای او هستیم.

وی اظهار داشت: تیم رقیب پولی که از تبلیغات محیطی گرفته را در بانک گذاشته و هر ماه بابت آن سود می‌گیرد اما من هر ماه قسط پرداخت می‌کنم. ما حق نداریم پول مردم را اینطور حرام کنیم و از بین ببریم.

فتح‌الله زاده همچنین در مورد فسخ سیاوش یزدانی با باشگاه استقلال گفت: آجورلو می‌گوید تیم را برای ۵ سال بسته است اما اصلا تیم بالانس نیست. من به سیاوش گفتم شما با ما مشکل ندارید اما مربی با شما کنار نیامده است و حالا بیا به ما کمک کن اما به هر دلیلی نیامد. منتظر یک راه قانونی هستیم که بازیکن بیاوریم باید ساپینتو بررسی کند و انتخابش را انجام دهد.

وی افزود: وقتی به ساپینتو گفتم کدام بازیکنان را می‌خواهید، پاسخ داد که همه را می‌خواهد اما به هر حال الان به دنبال آن هستیم که با خروج ۲ بازیکن تیم را بالانس کنیم در این بین جای خالی یزدانی خیلی به ما کمک می‌کند. بای جانشینی او گزینه خارجی در نظر داریم. برای مثال یک هافبک معرفی کردم که ۱۵ گل زده است.

 

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد کاوه رضایی بیان کرد: آجورلو یک قرارداد ۳۰ میلیاردی به او پیشنهاد کرد. او در لیست ما نیست و با تراکتور قرارداد یک ساله دارد اما اگر مدعی هستند که بازیکن ماست، او را بدهند. تکلیف قرارداد رضایی نیز در کمیته انضباطی مشخص می‌شود و امیدواریم به کل این مشکل که خیلی پیچیده شده است، حل شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...