نصرتی: خمز یک مربی باشخصیت و کاربلد است / حاشیه‌ های فولاد به ما ارتباطی ندارد

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: پاکو خمز یک مربی باشخصیت و کاربلد است.
کدخبر (134326) | 11 بهمن 1401 | ساعت 10:09
0 106
نصرتی: خمز یک مربی باشخصیت و کاربلد است / حاشیه‌ های فولاد به ما ارتباطی ندارد
مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: پاکو خمز یک مربی باشخصیت و کاربلد است.

به گزارش سرخ نیوز، محمد نصرتی مربی تیم فوتبال تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگاری تسنیم، درباره وضعیت تراکتور در آستانه دیدار هفته هجدهم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان، آن هم درحالی که حریف آن‌ها هفته گذشته بازی پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت‏، گفت: شرایط تیم ما خوب است و تمرینات منظمی را انجام دادیم تا آماده بازی با فولاد شویم. ما روی مسائل فنی و موارد دیگر فولاد خوزستان اشراف کامل داریم و البته برخی از حاشیه‌های این تیم ارتباطی به ما پیدا نمی‌کند. تمام تمرکز ما روی تیم خودمان است و امیدواریم با انجام یک بازی خوب به هدف‌مان که گرفتن سه امتیاز است، برسیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در مورد پیشرفت این تیم با سرمربی اسپانیایی‌اش تأکید کرد: پاکو خمز یک مربی باشخصیت و کاربلد است که در دوران بازیگری کارنامه درخشانی داشت. او انسان شرافتمندی است و هواداران تراکتور هم از این موضع خوشحال هستند که خمز هدایت تراکتور را برعهده دارد.

وی در واکنش به اخبار چند روز اخیر مبنی بر احتمال حضور خمز در تیم ملی ایران، اظهار داشت: خمز با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و این مسائل مربوط به باشگاه می‌شود، ولی می‌توانم بگویم که او می‌تواند حتی به فوتبال ملی ایران هم کمک کند. با این حال خمز سرمربی تراکتور است و قطعاً در حال حاضر تمام تمرکزش روی تیمی است که هدایتش را برعهده دارد. من هم خوشحالم که در تیم بزرگی مثل تراکتور با این مربی کار می‌کنم.

نصرتی در پاسخ به این پرسش که «آیا تراکتور می‌تواند با حفظ خمز به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار باشد؟»، تصریح کرد: خمز امسال تیم را خودش نبسته و در شرایطی خاص هدایت تیم را بر عهده گرفت به همین دلیل رسیدن به قهرمانی در این فصل سخت است. طبیعتاً وقتی یک تیم مثل تراکتور در زمینه بازیکن و مربی ثابت داشته باشد می‌تواند به قهرمانی در لیگ برتر هم فکر کند. در حال حاضر تمام هدف ما این است که در ادامه لیگ بهترین نتایج ممکن را گرفته و هواداران فولاد را خوشحال کنیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...