پس از رایان رینولدز ؛ یک ستاره دیگر هالیوود به فوتبال انگلیس می رود

به نظر می‌رسد تب سرمایه‌گذاری در فوتبال انگلیس، بین بازیگران هالیوود شدت گرفته و بعد از رایان رینولدز، شاهد سرمایه گذاری از سوی دیگر ستاره های هالیوود در این لیگ خواهم بود.
کدخبر (134475) | 11 بهمن 1401 | ساعت 16:46
0 93
پس از رایان رینولدز ؛ یک ستاره دیگر هالیوود به فوتبال انگلیس می رود
به نظر می‌رسد تب سرمایه‌گذاری در فوتبال انگلیس، بین بازیگران هالیوود شدت گرفته و بعد از رایان رینولدز، شاهد سرمایه گذاری از سوی دیگر ستاره های هالیوود در این لیگ خواهم بود.

به گزارش سرخ نیوز، ریس ویترسپون، فوق ستاره هالیوودی اعتراف کرد که طرفدار دوآتشه آرسنال است و دوست دارد در این باشگاه سرمایه گذاری کند. این بازیگر سرشناس که در فیلم‌هایی چون Wild ،Legally Blond، Walk the Line و همچنین سریال محبوب Big little lies بازی کرده، دوشنبه شب در برنامه One Show درباره مسائل فوتبالی صحبت کرد و نشان داد که کاملا با این ورزش آشنایی دارد و نسبت به سرمایه گذاری در آن علاقه مند است.

ویترسپون عنوان کرد که اگر او در آرسنال سرمایه گذاری کند، خانواده‌اش خوشحال خواهند شد. این بازیگر سال گذشته در یک تیم فوتبال لیگ آمریکا به نام نشویل اس سی سرمایه‌گذاری کرد. در این مصاحبه او در پاسخ به این سوال که آیا تمایل دارد مانند رایان رینولدز و راب مک‌الهنی یک تیم بریتانیایی را تصاحب کند، گفت

"اگر این امکان در تیم آرسنال وجود داشته باشد، پسرانم و همه خانواده من خوشحال خواهند شد. واقعا آرسنال تیم محبوب ماست. ما بازی‌های این تیم را نگاه می‌کنیم و برایمان این کار لذت بخش است"

پس از رایان رینولدز یک ستاره دیگر هالیوود به فوتبال انگلیس می رود

سال گذشته رایان رینولدز و راب مک‌الهنی به مالکان شگفت‌انگیز و در عین حال بسیار محبوب تیم رده پایین رکسهام تبدیل شده‌ و همه تلاش خود را کرده‌اند تا آنها را به لیگ دسته‌های بالاتر برگردانند. جرمین جناس، ستاره سابق تاتنهام و مجری وان شو، در واکنش به صحبت‌های این بازیگر می‌گوید

" می‌دانم تو و اشتون کوچر هر دو طرفداران جدی فوتبال هستید. اما باید بگویم برای سرمایه‌گذاری تیمی را انتخاب کردی که رقیب من است"

ویترسپون در پاسخ گفت:

"احتمالا اینجا واقعاً خودم را خراب خواهم کرد، زیرا افرادی هستند که طرفدار آرسنال نیستند. باید بگویم من پاری‌سن‌ژرمن را هم دوست دارم".

جناس هم از او تقاضا می‌کند به جای سرمایه‌گذاری در آرسنال، به سراغ تیم پاریسی برود. این کار منصفانه‌تر و دوستانه‌تر است.

کوچر همچنین اعلام کرد که اخیراً در یک تیم لیگ برتری سرمایه گذاری کرده است. این ستاره سینمای هالیوود گفت:

"من طرفدار بزرگ فوتبال آمریکا هستم ... اما لیگ برتر را هم دنبال می‌کنم و در واقع در ماه گذشته به سرمایه گذاری در یک تیم لیگ برتری نزدیک شدم."

کوچر احتمالا در انجام این کار از مایکل بی جردن پیروی کرده است. این بازیگر هم اخیرا در باشگاه بورنموث سرمایه‌گذاری کرده تا حضور ستاره‌های هالیوود در فوتبال جزیره پررنگ‌تر شود.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...