پیش بینی فلکس لوئیس از آرنولد کلاسیک 2023 / نیک واکر شانس اول قهرمانی است

فلکس لوئیس، ستاره پیشین دنیای بدنسازی، نیک واکر و بیگ رامی را به عنوان شانس اول و دوم برتری در آرنولد کلاسیک 2023 انتخاب کرد.
کدخبر (134357) | 11 بهمن 1401 | ساعت 14:26
0 273
پیش بینی فلکس لوئیس از آرنولد کلاسیک 2023 / نیک واکر شانس اول قهرمانی است
فلکس لوئیس، ستاره پیشین دنیای بدنسازی، نیک واکر و بیگ رامی را به عنوان شانس اول و دوم برتری در آرنولد کلاسیک 2023 انتخاب کرد.

به گزارش سرخ نیوز، فلکس لوئیس قهرمان هفت دوره مستر المپیا در دسته 212 پوند علیرغم کناره‌گیری از رقابت، همچنان خود را به دنیای بدنسازی نزدیک نگه داشته و اتفاقات آن را دنبال می‌کند. در ویدئویی که اخیراً در یوتیوب منتشر شده، لوئیس پیش‌بینی‌های خود را در مورد آرنولد کلاسیک 2023 که 2 تا 5 مارس (11 تا 14 اسفند) در کلمبوس اوهایو برگزار خواهد شد، عنوان کرده است. نیک واکر قهرمان سابق مسابقات آزاد مردان آرنولد کلاسیک شانس اصلی قهرمانی در این رقابت محسوب می‌شود. او در مسابقات مستر المپیا 2022 با عملکردی هیجان‌انگیزی که داشت، به مقام سوم رسید و برنده جایزه قهرمان مردمی شد. اگرچه او مطمئن نبود که در آرنولد کلاسیک حضور داشته باشد اما پس از اینکه برگزارکنندگان جایزه را به بالای 300 هزار دلار رساندند، مشارکت در این مسابقه را تایید کرد. بیگ رامی قهرمان سابق مستر المپیا نیز پس از از دست دادن عنوان قهرمانی دو سال گذشته خود در مستر المپیا و کسب مقام پنجم دوره اخیر این مسابقات، در آرنولد کلاسیک روی صحنه خواهد رفت تا خودش را از اوضاع بدی که دچارش شده، نجات دهد. اندرو جکد نیز به او ملحق خواهد شد. اندرو اخیراً با مربیان مشهور بدنسازی کریس استو و کریس لوئیس، مربی سابق قهرمان مستر المپیا شاون رودن، همکاری کرده تا برای آرنولد کلاسیک 2023 آماده شود. سمیر بنوت قهرمان سابق مستر المپیا، مطمئن است که علیرغم رقابت شدید در این دوره، سامسون دائودا در صورتی که تا مغز استخوان آماده وارد مسابقات شود، قهرمان رقابت خواهد بود. او معتقد است که رشد کلی عضلانی دائودا حتی از توده عضلانی عجیب و غریب نیک واکر پیشی خواهد گرفت. جی کاتلر اسطوره بدنسازی اوایل این هفته رقبای اصلی قهرمانی آرنولد کلاسیک 2023 را معرفی کرد. قهرمان چهار دوره مستر المپیا عنوان کرد که بیگ رامی در صورت رسیدن به بهترین حالت، همه را شکست خواهد داد. با این حال او معتقد است که از خود گذشتگی و تلاش واکر می‌تواند او را به دومین جام آرنولد کلاسیک برساند. میلوس سارسف، ستاره برجسته بدنسازی دنیا این نمایش را یک رقابت سه جانبه بین واکر، اندرو و دائودا می‌بیند. او گفته است که شاون کلاریدا به عنوان قهرمان دو دوره دسته 212 پوند مستر المپیا، بسته به نحوه امتیازدهی داوران به عملکردها، می‌تواند در میان مدعیان قرار بگیرد.

نیک واکر ، انتخاب فلکس لوئیس

در ویدیوی اخیر فلکس لوئیس در یوتیوب، او 10 پیش بینی خود را در مورد آرنولد کلاسیک آینده 2023 به اشتراک گذاشته است. لوئیس معتقد است که نیک واکر قهرمان این دوره می‌شود. پس از او بیگ رامی در رده دوم قرار می‌گیرد و و از دیگر افراد پرشانس مانند اندرو جکد و سامسون دائودا جلوتر است. لوئیس می‌گوید:
"من نمی‌توانم واقعاً صبر کنم تا ببینم آیا بیگ رامی می‌تواند در کنار نیک وضعیت بهتری به روی صحنه بیاورد یا خیر. اندرو اسب تیره من است. سامسون به یک سال یا شاید دو سال نیاز دارد تا به عضلات خود در نواحی مناسب اضافه کند تا به بلوغ برسد و آنگاه شما در مورد یک هیولای کاملا متفاوت صحبت خواهید کرد. سامسون در هر نمایشی که در آینده در آن شرکت کند یک تهدید خواهد بود."
اگرچه لوئیس تمایل دارد کلاریدا را بالاتر قرار دهد، اما معتقد است که غول‌های بزرگتری نسبت به او در این رقابت حضور دارند که بر این ورزشکار غلبه خواهند کرد.

پیش بینی های فلکس لوئیس از آرنولد کلاسیک

1. نیک واکر 2. بیگ رامی 3. اندرو جکد 4. سامسون دائودا 5. ویلیام بوناک 6. شاون کلاریدا 7. آکیم ویلیامز 8. جاستین رودریگز 9. کمال الگارگنی 10. پاتریک مور تصور می‌شد پس از ناکامی بیگ رامی در مستر المپیا، این ورزشکار به زودی در رقابتی شرکت نداشته باشد. هانتر لابرادا می‌گوید با توجه به شرایطی که این بدنساز مصری دارد، این مسابقه برای وی حکم مرگ و زندگی را دارد. با توجه به اینکه آرنولد کلاسیک 2023 کمتر از شش هفته دیگر برگزار می‌شود، ورزشکاران در حال آماده سازی خود برای دومین میدان بزرگ سال هستند. 10 پیش بینی هیجان انگیز فلکس لوئیس برای آرنولد کلاسیک 2023 - نظر شما چیست؟ کدام غول بدنسازی قهرمان آرنولد کلاسیک 2023 خواهد شد؟ درباره بدنسازی بیش تر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...