الهویی : اشتباهات در دفاع و حمله باعث شد مقابل سپاهان ببازیم

سعید الهویی در نشست خبری پس از بازی گل گهر مقابل سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر خلیج فارس گفت اشتباهات در دفاع و حمله باعث شد مقابل سپاهان ببازیم.
کدخبر (135164) | 12 بهمن 1401 | ساعت 16:21
0 98
الهویی : اشتباهات در دفاع و حمله باعث شد مقابل سپاهان ببازیم
سعید الهویی در نشست خبری پس از بازی گل گهر مقابل سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر خلیج فارس گفت اشتباهات در دفاع و حمله باعث شد مقابل سپاهان ببازیم.

به گزارش سرخ نیوز، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری بعد از دیدار گل گهر مقابل سپاهان اظهار داشت:

بازی خیلی خوبی بود، دوست ندارم در مورد مسائل فنی صحبت کنم، برخلاف شکل مناسبی که در نیمه نخست داشتیم، اشتباهات فردی داشتیم و جریمه شدیم.
وی ادامه داد:
نیمه دوم بازی از مدار تاکتیکی مد نظرمان خارج شد و سپاهان روی کیفیت بازیکنانش به خصوص شهریار مغانلو به گل رسید.
الهویی در ادامه گفت:
این بازیکن در جایگاهی نیست که بخواهم در مورد وی صحبت کنم، امیر قلعه نویی ۴ سال و من ۲ سال در سپاهان بودیم و بزرگی این باشگاه را می‌شناسیم، از ساکت الهامی و مورایس می‌خواهم بابت صحنه گل اول معذرت‌خواهی کنند و بگویند که با این رفتارها مقابله می‌کنند، زیرا اگر این اتفاق نیفتد، این روند در ادامه لیگ وجود خواهد داشت.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر تصریح کرد:
روند بازی جوانمردانه مبنای مشخصی دارد، بنا نیست برای گل و ۳ امتیاز بازی هرکاری بکنیم، بازی را ۴ بر یک باختیم اما گل اول سپاهان روند بازی را تغییر داد، تیم ما از موقعیت‌های بعدی استفاده نکرد و نیازمند فوق‌العاده کار کرد. اما تکرار اتفاق گل اول سپاهان، فضای بدی ایجاد خواهد کرد، این کار اشتباه ممکن است سر خودمان هم بیاید، بهتر است از جامعه فوتبال در این مورد عذرخواهی کنند و هرطور می‌دانند با بازیکنشان برخورد کنند.
وی در مورد حضور هواداران خاطرنشان کرد:
هواداران تیم‌های پرطرفدار می‌توانند روی روند بازی تأثیر‌گذار باشند، بعد از گل اول از دست دادن موقعیت‌ها و اشتباهات فردی، به دلیل فشار هواداران سپاهان بود، البته بازیکن لیگ برتری باید تمرکز در لحظات بازی برای تصمیم‌گیری داشته باشد و زیر فشار هوادار بهتر باشد.
الهویی همچنین بیان کرد:
نتوانستیم در لحظات آخر تصمیم درستی اجرا کنیم و موقعیت‌های خوبی را در نیمه نخست از دست دادیم و ساده گل خوردیم، شکست را به گردن گل اول ننداختم و اشتباهات در دفاع و حمله باعث شد ببازیم. اما صحنه گل اول می‌تواند بدعت بدی باشد، اگر با این صحنه برخورد نشود، در این فوتبال با شرایط بدی که هست، این اتفاق خوب نیست.
مربی تیم فوتبال گل گهر افزود:
موقعیت‌های بهتری داشتیم اما گل نزدیم، مغانلو از یک توپ که ارزش کیفی نداشت، گل ساخت، با اشتباهات فردی گل دوم را خوردیم.
وی در مورد حضور باشگاه‌های صنعتی در لیگ برتر گفت:
چه اشکالی دارد که پول در فوتبال بیاید، مدیریت شود و فوتبال جذاب‌تر شود، همه یک صنعت جذاب و پول‌ساز را در کشور داشته باشیم، اگر شفاف‌سازی وجود داشته باشد، هزینه کردن در ورزش اتفاق بدی نیست و به پویا شدن ورزش کمک می‌کند.
الهویی در پایان عنوان داشت:
کادر فنی گل گهر در هر مسابقه آنالیز حریف و بازیکنان را انجام می‌دهد، در تمرینات به اندازه کافی تمرینات اختصاصی و جلسات روانشناسی داریم، تلاش می‌کنیم تا اشتباهات به حداقل برسد، باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم و مقصر کادر فنی هستند و باید بیشتر تلاش کنیم؛ از لحاظ فنی بیشتر از بازی رفت موقعیت ایجاد کردیم اما فرصت‌طلبی نداشتیم که سپاهان داشت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...