زمان اردوی آسیایی کشتی فرنگی مشخص شد

بعد از بازگشت تیم اعزامی به زاگرب و معرفی کشتی‌گیران شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی آسیا، اولین اردوی تیم آسیایی از ۲۵ بهمن آغاز خواهد شد.
کدخبر (134617) | 11 بهمن 1401 | ساعت 21:13
0 81
زمان اردوی آسیایی کشتی فرنگی مشخص شد
بعد از بازگشت تیم اعزامی به زاگرب و معرفی کشتی‌گیران شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی آسیا، اولین اردوی تیم آسیایی از ۲۵ بهمن آغاز خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، تیم ملی کشتی ایران در شاخه فرنگی روز گذشته (11 بهمن) برای شرکت در اولین تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی راهی زاگرب شد. پویا دادمرز و مهدی جواهری در 55 کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد و امیررضا ده‌بزرگی در 60 کیلوگرم، ایمان و عارف محمدی در 63 کیلوگرم، دانیال سهرابی و رضا عباسی در 67 کیلوگرم، امیر عبدی و سجاد ایمن‌طلب در 72 کیلوگرم، محمدعلی گرایی و امین کاویانی‌نژاد در 77 کیلوگرم، پژمان پشتام و علیرضا مُهمدی در 82 کیلوگرم، ناصر علیزاده و حمیدرضا بادکان در 87 کیلوگرم و امیر قاسمی‌منجزی و علی‌اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم نفرات شرکت‌کننده در تورنمنت زاگرب هستند که براساس عملکرد نفرات، تیم آسیایی از بین آن‌ها انتخاب خواهد شد، مسابقاتی که فروردین ماه برگزار می‌شود. تیم کشتی فرنگی مسابقه‌اش در کرواسی روز 16 بهمن به پایان می‌رسد و به ایران بازخواهد گشت. بعد از یک هفته استراحت، درحالی که قرار است در پایان رقابت‌های کرواسی 10 کشتی‌گیر شرکت‌کننده در قهرمانی آسیا مشخص شوند، دور جدید تمرینات تیم ملی فرنگی از 25 بهمن در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد. این در حالی است که 4 تا 7 اسفند نیز قرار است میثم دلخانی (غایب مسابقات جهانی 2022 به دلیل مصدومیت) به همراه محمدرضا گرایی، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده سه مدال‌آور کشتی فرنگی در رقابت‌های بلگراد نیز در دومین مسابقه رنکینگ اتحادیه جهانی که در مصر برگزار می‌شود، کشتی بگیرند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...