جان تری به توییت پیرس مورگان علیه چلسی پاسخ داد

جان تری، اسطوره چلسی، نتوانست در مقابل توییت کنایه‌آمیز پیرس مورگان علیه چلسی سکوت کند و پاسخ او را داد.
کدخبر (135281) | 12 بهمن 1401 | ساعت 19:36
0 61
جان تری به توییت پیرس مورگان علیه چلسی پاسخ داد
جان تری، اسطوره چلسی، نتوانست در مقابل توییت کنایه‌آمیز پیرس مورگان علیه چلسی سکوت کند و پاسخ او را داد.

به گزارش سرخ نیوز، آرسنال این روزها صدرنشین لیگ برتر است و هوادارانش نیز فخر می فروشند. توپچی‌ها پس از سال‌ها دوری از رده‌های بالای جدول لیگ برتر، حالا با هدایت میکل آرتتا تبدیل به تیمی متفاوت شده‌اند و با یک بازی کمتر، پنج امتیاز بیشتر از تیم دوم یعنی سیتی دارند. در شرایطی که آرسنال صدرنشین است، چلسی، رقیب همشهری، شرایط دشواری را سپری می‌کند و در رده دهم قرار دارد. تاد بولی، مالک جدید چلسی در دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر بیش از 600 میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه کرده از جمله جذب انزو فرناندز از بنفیکا با انتقال رکوردشکن 107 میلیون پوندی. پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی و ستون‌نویس نشریه سان، که از هواداران متعصب آرسنال است، در توییتی کنایه‌آمیز به چلسی نوشت:
«یادآوری به هواداران چلسی؛ ما در صدر لیگ هستیم، شما در رده دهم هستید و ما با یک بازی کمتر، 21 امتیاز از شما جلوتریم. چیزی که واقعاً باید بخرید، یک تلسکوپ است تا به آرسنال نگاه کنید.»
جان تری، اسطوره چلسی، اینگونه پاسخ مورگان را داد. کاپیتان سابق آبی‌ها نوشت:
«تو 20 سال ناپدید بودی و هنوز راه زیادی در پیش داری. من از زمانی که بازنشسته شدم، جام‌های بیشتری نسبت به آرسنال کسب کرده‌ام.»
مورگان سپس با یک پست دیگر پاسخ داد:
«18 سال پیش بود که آرسنال در یک فصل کامل لیگ شکست نخورد، از جمله دو بازی رفت و برگشت برابر چلسی‌ای که تو کاپیتانش بودی. قهرمانی بدون شکست چیزی است که در کارنامه افتخارات خودت و تیمت دیده نمی‌شود.»
تری به این توییت هنوز پاسخی نداده است. او که اکنون 42 سال دارد، 17 جام را با چلسی به دست آورد؛ از جمله یک لیگ قهرمانان اروپا و پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر. لازم به ذکر است که مورگان از دوستان صمیمی رونالدو است و اخیرا مصاحبه جنجالی او با فوق ستاره پرتغالی باعث جدایی او از منچستریونایتد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...