طلسم گل نزنی مهاجمان پرسپولیس در آزادی می شکند ؟

حضور هواداران پرسپولیس در آزادی بیشتر از همه می تواند به سود مهاجمان این تیم مقابل آلومینیوم تمام شود. 
کدخبر (134861) | 12 بهمن 1401 | ساعت 11:20
0 59
طلسم گل نزنی مهاجمان پرسپولیس در آزادی می شکند ؟
حضور هواداران پرسپولیس در آزادی بیشتر از همه می تواند به سود مهاجمان این تیم مقابل آلومینیوم تمام شود. 

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در یکی از حساس ترین بازی های هفته هجدهم لیگ برتر، تیم صدرنشین پرسپولیس تا ساعاتی دیگر باید در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال آلومینیوم اراک باشد.

شاگردان یحیی گل محمدی پس از شکست هفته گذشته مقابل فولاد به هیچ عنوان دوست ندارند از این دیدار خانگی دست خالی بیرون بیایند، خصوصا که قرار است بعد از مدت ها مقابل چشمان هواداران خودی بازی کنند. آن ها در اولین و آخرین دیداری که حمایت تماشاگران را داشتند با دو گل موفق شدند از سد تیم نفت آبادان بگذرند. در این بازی یکی از دو گل پرسپولیس را یورگن لوکادیا زد. این نخستین گل این مهاجم هلندی در لیگ برتر امسال بود؛ مهاجمی که به دلایلی نامعلومی پس از درخشش با پیراهن سرخ فوتبال ایران را ترک گفت تا خط حمله این تیم با بحران عجیبی مواجه شود.

طلسم گل نزنی مهاجمان پرسپولیس در آزادی می شکند ؟

شاید نیاز به تکرار دوباره نباشد که یادآوری کنیم که شیخ دیاباته نیز همزمان با جدایی این بازیکن دچار مصدومیت شد و تازه چند هفته ای است که به میادین بازگشته است، ولی هنوز به آمادگی کامل نرسیده و با آن مهاجم آماده و گلزن فاصله دارد. با این وجود او در هفته قبل می توانست پرسپولیس را به یک امتیاز در اهواز برساند، اگر قاضی میدان از خطای مدافع فولاد روی شیخ چشم پوشی نمی کرد. شاید اگر این پنالتی گرفته می شد انگیزه این مهاجم برای گلزنی در ادامه بازی افزایش پیدا می کرد. قطعا بازی امروز می تواند فرصت خوبی برای خودنمایی وی باشد. شیخ تنها گل خود را هم در آزادی زد. این بازی که مقابل مس کرمان برگزار شد با برتری یک گله سرخپوشان پایتخت همراه شد.

 پرسپولیس علاوه بر شیخ، عیسی آل کثیر و مهدی عبدی را هم روی نیمکت دارد. اولی که چند هفته ای است با پرسپولیس تمدید کرده است، در دو بازی اخیر روی نیمکت نشست تا هواداران را به بازگشت خود به ترکیب امیدوار کرده باشد. باید دید او زودتر از وعده یک ماه گل محمدی مبنی بر آماده سازی اش به میدان فراخوانده خواهد شد یا باز هم باید منتظر بماند؟

عیسی پس از پشت سرگذاشتن محرومیت ۶ ماهه اش به قدری برای گلزنی بی تاب بود که وقتی به عنوان یار تعویضی به زمین آمد توانست دروازه نساجی را باز کند؛ آن هم در ثانیه های پایانی. او اگر امروز در ترکیب قرار بگیرد قطعا همه تلاش خود را برای تکرار دوباره این اتفاق به کار خواهد بست. چه بسا در نیمه دوم بازی امروز شاهد حضور دیاباته و آل کثیر در کنار هم باشیم.

طلسم گل نزنی مهاجمان پرسپولیس در آزادی می شکند ؟

البته از مهدی عبدی هم نباید گذشت، چرا که او هم با انگیزه های متفاوتی در این بازی حاضر خواهد بود. این مهاجم در زمان نقل و انتقالات زمستانی در رسانه ها تا مرز جدایی از پرسپولیس پیش رفت و مدام با این شایعه دست به گریبان بود که قرار است پیراهن این تیم را از دست دهد. عبدی خوب می داند اگر دیر بجنبد ممکن است این اتفاق رنگ واقعیت بگیرد، خصوصا که حالا قرار است با یک مهاجم برزیلی نیز در ادامه فصل رقابت کند. او بعد از پشت سرگذاشتن آن روزهای کابوس وار، فرصت این را خواهد داشت تا صدمین بازی اش را در پرسپولیس پشت سربگذارد.

عبدی هنوز در فصل جاری موفق به گلزنی نشده است و امروز می تواند در دیدار پرسپولیس قابل آلومینیوم اراک امیدوار باشد با حضور در زمین این طلسم را با همراهی هواداران بشکند. آیا اتفاقی که برای لوکادیا در هفته چهارم لیگ رخ داد برای سایر مهاجمان پرسپولیس در بازی امروز تکرار خواهد شد و می توانیم پس از ۶ هفته شاهد گلزنی یکی از آن ها باشیم؟ ناگفته نماند آخرین باری که یک مهاجم توانست برای سرخ ها گلزنی کند به هفته یازدهم باز می گردد که دیاباته توانست دروازه مس کرمان را باز کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...