گزارش بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک / داور پرسپولیس را سلاخی کرد

بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد
کدخبر (134755) | 12 بهمن 1401 | ساعت 11:07
0 442
گزارش بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک / داور پرسپولیس را سلاخی کرد
بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد

به گزارش سرخ نیوز، در نخستین روز از برگزاری هفته هجدهم لیگ برتر خلیج فارس، تیم پرسپولیس در تهران، میزبان آلومینیوم اراک بود. سرخپوشان پایتخت با توجه به از دست دادن امتیاز در این مسابقه و پیروزی پر گل سپاهان مقابل گل گهر، صدر جدول را به علت تفاضل گل پایین‌تر از دست دادند.

بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در لیگ برتر

بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می‌شود.

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک طبق برنامه اعلام شده چهارشنبه 12 بهمن 1401 از ساعت 15:45 بود.

ورزشگاه بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

تیم داوری بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

داور: مرتضی منصوریان / کمک داوران: فرهاد مروجی، حسین ظهیری، عنایت قوچ‌کانلو / ناظر: امیر داودزاده

پرسپولیس

شاگردان یحیی گل محمدی با 35 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار داشتند. با توجه پیروزی پیروزی سپاهان مقابل گل گهر و متوقف شدن برابر آلومینیوم اراک، ۳۶ امتیازی شده و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار گرفتند.

ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک بدین شرح اعلام شد؛ علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا(۴۶- سینا اسدبیگی)، میلاد سرلک، امید عالیشاه(۵+۴۵- احمد گوهری)، مهدی ترابی(۸۸- سروش رفیعی)، شیخ دیاباته(۴۶- عیسی آل کثیر) و محمد عمری

شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

آلومینیوم اراک

شاگردان مهدی رحمتی با کسب یک امتیاز برابر پرسپولیس، ۲۵ امتیازی شده و موقتا به رتبه ششم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کردند.

ترکیب آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس

ترکیب آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس بدین شرح اعلام شد؛ حسین پورحمیدی، مهران موسوی، امیرمحمد هوشمند(۷۴- محمدرضا خلعتبری)، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، امین جهان‌کهن(۶۱- امیر نوری)، میلاد شیخ‌فخرالدینی، محمداحسان حسینی، علیرضا نقی‌زاده(۸۵- محمدرضا فلاحیان)، هانسل زاپاتا(۸۵- اسماعیل شریفات) و محمدرضا آزادی(۸۵- رضا جبیره) شماتیک ترکیب آلومینیوم اراک

اتفاقات بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

در روزی که پرسپولیس حریف تیم داوری نشد، این دیدار با نتیجه بدون گل مساوی به اتمام رسید.

دقایق حساس بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک:

دقیقه ۹: خطایی چسبیده به محوطه جریمه آلومینیوم اراک به سود پرسپولیس اعلام شد و ضربه فنی امید عالیشاه از روی ضربه ایستگاهی با واکنش خوب حسین پورحمیدی راهی کرنر شد. دقیقه ۱۵: با ارسال امین جهان‌کهن از روی نقطه، محمدرضا آزادی در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۳۹: برخورد بسیار مشکوک در محوطه جریمه آلومینیوم اراک که مدافع حریف شیخ دیاباته را سرنگون کرد اما داور اعتقادی به اعلام پنالتی به سود سرخ‌پوشان نداشت. دقیقه ۴۳: با حرکت ترکیبی محمد عمری و شیخ دیاباته، توپ در موقعیتی مناسب به امید عالیشاه رسید اما تعلل این بازیکن و تکل خوب مدافع آلومینیوم اراک، این موقعیت را از پرسپولیسی‌ها گرفت. دقیقه ۴۳: بعد از توپ‌ربایی مدافع آلومینیوم از امید عالیشاه، این تیم ضدحمله‌ای سریع شکل داد که علیرضا با خروج از دروازه و خطا روی میلاد فخرالدینی، با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد. این اخراج در شرایطی اتفاق افتاد که پیش از آن داور باید آفساید فخرالدینی را اعلام می‌کرد. دقیقه ۶۶: برخورد واضح و سرنگونی مهدی ترابی در محوطه جریمه آلومینیوم اراک که داور باز هم اعتقادی به اعلام پنالتی به سود پرسپولیس نداشت. دقیقه ۷۱: ضربه سر احسان حسینی با اختلاف کمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. دقیقه ۷۶: میلاد فخرالدینی، عیسی آل‌کثیر را در محوطه جریمه آلومینیوم اراک هل داد و سرنگون کرد اما داور قصدی برای اعلام پنالتی به سود پرسپولیس ندارد. دقیقه ۸۰: فرصت خطرناک برای آلومینیوم اراک که شوت اول محمدرضا آزادی به زیبایی توسط گوهری مهار شد و در ریباند آزادی توپ را تبدیل به گل کرد اما پیش از آن روی گوهری مرتکب خطا شده بود و گل مردود اعلام شد. دقیقه ۸۳: شوت سنگین آل‌کثیر از روی خط محوطه جریمه با واکنش عالی پورحمیدی دفع شد.

کارت زرد:

پرسپولیس: میلاد سرلک (دقیقه ۳۵) - مهرداد خانبان (دقیقه ۶۹) آلومینیوم اراک: مهران موسوی (دقیقه ۵۲)

کارت قرمز:

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند (دقیقه ۴۴)

شرح گل ها:

-

حواشی بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک:

- حضور پنج هزار هوادار در استادیوم برای تشویق پرسپولیس حضور پیدا کرده‌اند.
- سیامک نعمتی، بازیکنی که در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت و در نهایت از این تیم جدا نشد، در استادیوم آزادی حضور دارد. - مهدی رحمتی و علیرضا بیرانوند قبل از شروع مسابقه، خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند. گزارش بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک - در ابتدای نیمه اول، داور در صحنه‌ای عجیب برخورد توپ با شانه و کتف دانیال اسماعیلی‌فر را خطای هند اعلام کرد که یحیی گل‌محمدی در واکنش به این تصمیم عجیب، بر سر خود مشت می‌کوبید! - لئاندرو پریرا، مهاجم جدید پرسپولیس از ابتدای نیمه دوم همراه با مدیر برنامه‌های خود در کنار رضا درویش بازی پرسپولیس را از نزدیک تماشا می‌کنند. گزارش بازی پرسپولیس 0 - آلومینیوم اراک 0

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

در حالی که علیرضا بیرانوند به اشتباه اخراج شد، سه صحنه مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس رخ داد و سوت‌های عجیب داور بازیکنان پرسپولیس را از نظر روانی تحت فشار گذاشته بود، نتیجه بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک ، تساوی بدون گل بود.

خلاصه بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

ببینید: خلاصه بازی پرسپولیس 0 آلومینیوم اراک 0

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...