احتمالی ؛ ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک احتمالا تغییراتی نسبت به بازی هفته گذشته این تیم مقابل فولاد خوزستان خواهد داشت.
کدخبر (134625) | 11 بهمن 1401 | ساعت 22:05
0 61
احتمالی ؛ ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک
ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک احتمالا تغییراتی نسبت به بازی هفته گذشته این تیم مقابل فولاد خوزستان خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در یکی از بازی های روز اول از هفته هجدهم لیگ برتر خلیج فارس، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. به بهانه این بازی احتمالات ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک  را مورد بررسی قرار داده‌ایم. بعد از سه پیروزی متوالی، دومین شکست فصل پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان ثبت شد. سرخ ها برای حفظ فاصله امتیازی خود در صدر جدول لیگ برتر در روزی که تیم های دوم و سوم جدول بازی دارند به دنبال سه امتیاز این بازی خواهند بود.

4-4-2 ؛ خبری از تغییر سیستم نیست

یحیی گل محمدی از علاقه مندان به بازی با آرایش پایه 4-4-2 است. در اختیار داشتن دو بازیکن در عرض خط حمله به این اجازه را می دهد تا در حملات نفرات بیشتری را در محوطه جریمه حریف در اختیار داشته باشد و همچنین پرس از جلو با کیفیت بهتری در زمین پیاده شود. او حتی در روزهایی که مهاجم نداشت هم از این آرایش و مشتقاتش استفاده کرد و قابل پیش بینی است که ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک متشکل از 4 مدافع، 4 هافبک و 2 مهاجم باشد.

احتمالی ؛ ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراکدروازه ؛ قفس توری یک مالک قطعی دارد

علیرضا بیرانوند به طور قطع در ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک به میدان خواهد رفت. دروازه بان شماره یک سرخ ها در فصل جاری تنها 7 بار دروازه خود را باز شده دیده و 11 بار کلین شیت کرده است.

خط دفاعی ؛ خروج نعمتی از ترکیب

یحیی گل محمدی وعده بازی تهاجمی داده است. در چنین وضعیتی قابل پیش بینی است که علی نعمتی از بین نفرات آغازکننده بازی خارج شود تا با حضور وحید امیری در دفاع چپ، شیخ دیاباته در ترکیب اصلی به میدان برود. در قلب خط دفاعی زوج مرتضی پورعل گنجی و گیورگی گولسیانی برای شانزدهمین بازی متوالی در ترکیب اصلی خواهند بود و در سمت راست دانیال اسماعیلی فر شانس اصلی حضور در ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک است.

خط میانی ؛ اعتماد دوباره به عالیشاه؟

میلاد سرلک و سینا اسدبیگی دو هافبک میانی ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک خواهند بود و بعید است شاهد حضور کامیابی نیا در این پست در بین بازیکنان اصلی باشیم. در سمت چپ مهدی ترابی بازی خواهد کرد و در سمت راست احتمال حضور امید عالیشاه بیشتر از سایر گزینه ها است. با توجه به ترکیب تدافعی آلومینیوم، احتمال حضور دانیال اسماعیلی فر در خط هافبک و بازی کردن وحدت هنانوف بسیار کم خواهد بود.

احتمالی ؛ ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراکخط حمله ؛ فیل و فنجان

محمد عمری همچنان یکی از آماده ترین بازیکنان ترکیب سرخ ها است و در ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک حضور خواهد داشت. زوج او در این بازی به احتمال فراوان شیخ دیاباته خواهد بود، مهاجمی به احتمال فراوان نخستین حضور خود در ترکیب اصلی پرسپولیس را در بازی با آلومینیوم اراک تجربه خواهد کرد.

ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک (احتمالی)

علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، سینا اسد بیگی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، محمد عمری و شیخ دیاباته

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...