خمز : اگر بازیکنی در زمین تلاش نکند ، جایی در تیم من ندارد

پاکو خمز در نشست خبری پس از بازی تراکتور مقابل فولاد در هفته هجدهم لیگ برتر خلیج فارس گفت اگر بازیکنی در زمین تلاش نکند، جایی در تیم من ندارد.
کدخبر (135157) | 12 بهمن 1401 | ساعت 15:58
0 62
خمز : اگر بازیکنی در زمین تلاش نکند ، جایی در تیم من ندارد
پاکو خمز در نشست خبری پس از بازی تراکتور مقابل فولاد در هفته هجدهم لیگ برتر خلیج فارس گفت اگر بازیکنی در زمین تلاش نکند، جایی در تیم من ندارد.

به گزارش سرخ نیوز، پاکو خمز در نشست خبری بعد بازی تراکتور مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت:

خیلی خوشحالم که در حضور هواداران در ورزشگاه یادگار امام (ره) بازی کردیم. متأسفانه شرایط زمین مناسب نبود. امروز شاهد چمنی خشک بودیم که مطابق خواسته‌مان آب نداده بودند. اگر به عنوان تیم میزبان نتوانیم از شرایط زمین استفاده کنیم، بهتر است اینجا بازی نکنیم. ما سعی کردیم بهترین بازی را در این زمین انجام دهیم.
وی در خصوص بازی عنوان کرد:
چند فرصت در ابتدای بازی به فولاد هدیه دادیم. این اشتباهات را دوست ندارم، چون جبران آن سخت است. تراکتور تیم برتر زمین بود و موقعیت بیشتری داشت. گلی هم که به ثمر رساندیم، پاداش خوبی برای‌مان بود.
خمز افزود:
تلاشی که بازیکنان انجام می‌دهند، برای من مهم است. اگر بازیکنی در زمین تلاش نکند، جایی در تیم من ندارد. تراکتور تیمی است که در زمان از دست دادن توپ هم به خوبی پرس کرده و می‌جنگد و به همین دلیل است که به پیروزی می‌رسیم. اگر اینگونه بازی نکنیم، نمی‌توانیم برنده شویم.
سرمربی تراکتور درباره غیبت آرش قادری گفت:
این بازیکن مصدومیت جزئی دارد و نخواستم با استفاده از او ریسک کنم. قادری طی روزهای آتی به تمرینات اضافه می‌شود و او را در بازی بعدی در اختیار داریم.
وی درباره صحبت‌های مربی حریف در نشست خبری، گفت:
او آنالیز ساده‌ای از بازی داشت و هرکسی نظر متفاوتی دارد. ما بهتر بودیم و حق‌مان برد بود، البته به حرف مربی حریف احترام می‌گذارم.
سرمربی تراکتور درخصوص ساعت برگزاری بازی‌های خانگی تراکتور، تاکید کرد:
ساعت بازی را من تعیین نمی‌کنم. اگر تأخیر یک تا دو ساعته باعث حضور بیشتر هواداران شود، من هم دوست دارم بازی دیرتر برگزار شود. البته این موضوع بستگی به شرایط چمن دارد تا تصمیم بگیریم در کدام ورزشگاه بازی کنیم.
وی با تشکر از حمایت هواداران اظهار داشت:
امروز 30 درصد ظرفیت ورزشگاه پر شده بود که هواداران بیش از توان خود تیم را تشویق کردند. امیدوارم ورزشگاه در بازی‌های بعدی پر شود. امروز ارتباط بسیار خوبی بین تیم و هواداران برقرار شده بود.
خمز در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر اینکه کیفیت چمن کدام ورزشگاه بهتر است، گفت:
کیفیت چمن استادیوم شهید سلیمانی بهتر از یادگار امام (ره) است و هر زمان بخواهیم، می‌توانیم آن را آبیاری کنیم. احتمال دارد که در بازی‌های خارج از خانه شرایط چمن خوب نباشد، اما در بازی خانگی کیفیت چمن باید مطلوب باشد. وقتی ما به عنوان میزبان بازی می‌کنیم، باید شرایط زمین همان‌طوری که می‌خواهیم باشد؛ در غیراین صورت چرا باید اینجا بازی کنیم؟ چمن را باید خیلی کوتاه کرده و مرطوب کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...