رسمی ؛‌ مارسل سابیتزر به منچستریونایتد پیوست

شیاطین سرخ در ساعات پایانی نقل و انتقالات، هافبک جدیدی جذب کردند.
کدخبر (134698) | 12 بهمن 1401 | ساعت 08:24
0 80
رسمی ؛‌ مارسل سابیتزر به منچستریونایتد پیوست
شیاطین سرخ در ساعات پایانی نقل و انتقالات، هافبک جدیدی جذب کردند.

به گزارش سرخ نیوز، پس از مصدومیت شدید کریستین اریکسن در دیدار برابر ردینگ، کادرفنی و مدیریتی شیاطین سرخ به قید فوریت، جذب هافبکی جدید را در دستور کار خود قرار دادند. منچستریونایتد چند گزینه‌ را برای تقویت خط هافبک درنظر داشت اما در نهایت این مارسل سابیتزر بود که با قراردادی قرضی تا پایان این فصل و بدون بند خرید دائمی، به جمع شیاطین سرخ پیوست. این هافبک اتریشی و ۲۸ ساله که دوران بسیار خوبی را در لایپزیگ پشت سر گذاشت، هرگز نتوانست درخشش خود را با پیراهن بایرن مونیخ تکرار کند و از شرایط خود در این تیم ناراضی بود. شب گذشته و در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی اروپا، مارسل سابیتزر مونیخ را به مقصد منچستر ترک کرد و قرارداد قرضی خود با این باشگاه را به ثبت رساند.

سابیتزر پس پیوستن قرضی به جمع شیاطین سرخ گفت:

گاهی اوقات در زندگی باید تصمیمات سریع و مهمی بگیرید. از لحظه‌ای که در مورد این فرصتِ پیش‌آمده شنیدم، فهمیدم که  انتخابی مناسب برای من است. من بازیکن رقابت‌طلبی هستم. می‌خواهم برنده شوم و به باشگاه کمک کنم تا به اهدافش در این فصل برسد. احساس می‌کنم در اوج دوران بازی‌ام هستم و می‌توانم تجربه و انرژی زیادی به تیم بدهم. برای شروع کارم با هم‌تیمی‌ها و سرمربی جدیدم هیجان‌زده هستم و می‌خواهم ویژگی‌هایم را به هواداران منچستریونایتد نشان دهم.
باشگاه منچستریونایتد که از سوی خانواده گلیزر برای فروش قرار گرفته است، در این پنجره نقل و انتقالاتی تنها به دنبال گزینه‌هایی موقت و ارزان‌قیمت مثل ووت وخهورست، جک باتلند و مارسل سابیتزر رفت تا زمانی که شرایط باشگاه و مالک جدید آن مشخص شده و پس از آن به صورت جدی، پروژه تقویت تیم آغاز شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...