هادی چوپان و دیگر ستارگانی که برای مستر المپیا 2023 ، قید آرنولد کلاسیک را زدند

کدخبر (134604) | 11 بهمن 1401 | ساعت 23:13
0 2432
هادی چوپان و دیگر ستارگانی که برای مستر المپیا 2023 ، قید آرنولد کلاسیک را زدند
هادی چوپان و کریس بامستد مشهورترین ستاره‌های دنیای بدنسازی هستند که تمرکز خود را از الان روی مستر المپیا ۲۰۲۳ گذاشته‌اند.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، پس از اینکه آرنولد کلاسیک 2023 میزان جوایز خود را افزایش داد، تعداد زیادی از بدنسازان برای پیوستن به لیست شرکت کنندگان این رقابت اعلام آمادگی کردند. بدین ترتیب نیک واکر، اندرو جکد و بیگ رامی در دومین مسابقه معتبر بدنسازی حضور خواهند داشت. با این حال، حتی پس از افزایش مبلغ جایزه به 300 هزار دلار، تعدادی بدنساز هستند که قید آرنولد کلاسیک 2023 را زده‌اند تا برای مستر المپیا 2023 آماده شوند. درک لانسفورد، بلسینگ آوودیبو، کریس بامستد و هادی چوپان بزرگترین نام‌های این لیست هستند.

کریس بامستد

کریس بامستد ستاره بی چون و چرای دسته فیزیک کلاسیک مستر المپیا، پس از رسیدن به چهارمین عنوان متوالی خود در مسابقات مستر المپیا 2022، تاریخ ساز شد. بدنساز کانادایی که بدون شک بهترین چهار سال دوران حرفه‌ای ورزش خود را سپری کرده، مشتاق است تا تاج و تخت خود را به عنوان قهرمان بلامنازع کلاسیک فیزیک حفظ کند.

به همین دلیل کریس بامستد تصمیم گرفته است که در مسابقات آرنولد کلاسیک آینده شرکت نکند. او اخیرا در یک جلسه پرسش و پاسخ درباره آرنولد کلاسیک آینده بحث کرد و توضیح داد که چرا برای این عنوان رقابت نمی‌کند. او می خواهد تا آنجا که ممکن است عناوین مستر المپیا را برای ساختن میراث خود استفاده کند و آرنولد کلاسیک اولویت بامستد نیست.

هادی چوپان و دیگر ستاره هایی که برای مستر المپیا 2023 ، قید آرنولد کلاسیک را زدند

درک لانسفورد

درک لانسفورد، قهرمان سابق دسته 212 مستر المپیا سال گذشته میلادی در دسته مستر المپیا عملکرد تحسین برانگیزی داشت. او با فاصله کمی از هادی چوپان، در جایگاه دوم قرار گرفت. به گفته سمیر بنوت، لانسفورد در صورت شرکت در آرنولد کلاسیک 2023 می‌تواند شرایط را جذاب کند. با این حال، اینکه آیا لانسفورد در آرنولد کلاسیک سال 2023 آینده رقابت خواهد کرد یا خیر، در پادکست اخیر The Truth مشخص شد.

لانسفورد توضیح داد که چرا در مسابقه شرکت نمی‌کند و درباره اینکه چرا تصمیم به کناره‌گیری از این رویداد گرفته، صحبت کرد. لانسفورد می‌گوید هنی رامبد از او خواسته تا روی مستر المپیا 2023 تمرکز کند. وی افزود که تمام تصمیمات با رضایت همسرش گرفته شده و هر دو تصمیم گرفتند برای پیشرفت بیشتر، از این رقابت بگذرند.

بلسینگ آودیبو

در ابتدا نام آودیبو در فهرست نهایی آرنولد کلاسیک 2023 شنیده شد. اما او نام خود را برای تمرکز بر مستر المپیا 2023 از لیست حذف کرد. با توجه به انتظارات زیادی که از او می‌رفت، تصور می‌شد ممکن است یکی از بهترین اجراهای دوران حرفه‌ای خود را روی صحنه در لاس وگاس به نمایش بگذارد اما اینگونه نشد در عوض هادی چوپان جشن قهرمانی خود را بر پا کرد. این در حالی بود که آوودیبو خارج از 15 نفر برتر قرار گرفت. بلسینگ آوودیبو از طریق یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که از آرنولد کلاسیک 2023 انصراف می‌دهد تا برای مستر المپیا 2023 روی بدنش کار کند.

هادی چوپان

هادی چوپان و دیگر ستاره هایی که برای مستر المپیا 2023 ، قید آرنولد کلاسیک را زدند

هادی چوپان در مستر المپیا 2022 عملکرد بی‌نظیری داشت. او رقبایش را شکست داد تا قهرمان جدید مستر المپیا شود و بیگ رامی قهرمان دو دوره مستر المپیا را از سلطنت پایین بکشد. طبق قوانین المپیا، برنده مستر المپیا مستقیماً برای مسابقات سال آینده واجد شرایط می‌شود. هادی چوپان تا این لحظه حضور خود در آرنولد کلاسیک 2023 را اعلام نکرده است.

او به احتمال زیاد در دومین مسابقه معتبر بدنسازی شرکت نخواهد کرد. چوپان قطعاً به دنبال این است که تا جایی که ممکن است به عنوان قهرمان مستر المپیا سلطه خود را ادامه دهد،. بنابراین کاملاً مشهود است که برای آماده شدن برای مستر المپیا 2023 استراحت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...