پای آهنگ جدید شکیرا برای پیکه به فصل جوایز باز شد !

به‌نظر می‌رسد جدایی از پیکه برای شکیرا از همه نظر سودآور بوده و او بدین طریق این روزها در مرکز توجهات قرار گرفته است.
کدخبر (134510) | 11 بهمن 1401 | ساعت 20:37
0 124
پای آهنگ جدید شکیرا برای پیکه به فصل جوایز باز شد !
به‌نظر می‌رسد جدایی از پیکه برای شکیرا از همه نظر سودآور بوده و او بدین طریق این روزها در مرکز توجهات قرار گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، حواشی مربوط به آهنگ شکیرا برای پیکه تمامی ندارد و پس از اتفاقاتی که طی یکی دو هفته اخیر رخ داده، حالا به نظر می‌رسید این آهنگ در مراسم‌های مختلف فیلم و موسیقی هم قرار است مورد توجه قرار بگیرد. در حالی که شکیرا به تازگی مادر و پدر پیکه را از ملاقات با پسرانش منع و آتش اختلافات دو طرف را برافروخته‌تر از گذشته کرده، تصمیم دارد آهنگ دیگری را که گفته می‌شود همچنان مضمونی بر علیه پیکه دارد، طی روزهای آینده در پلتفرم‌های مختلف موسیقی منتشر کرد.

شکیرا و پیکه ؛ یک جدایی پرتلاطم

از زمان جدایی جنجالی شکیرا و جرارد پیکه، این زوج سابق در یک نزاع پرتلاطم و احساسی بوده و همچون یک جنگ سرد دائما به طور مستقیم به یکدیگر حمله می‌کنند. شکیرا با آخرین آهنگ خود که در برنامه یوتیوبی BZRP Music Session 53 منتشر شد، پیکه را به دلیل برقراری رابطه با کلارا چیا مارتی 23 ساله مورد انتقاد قرار داد. این آهنگ که در 11 ژانویه منتشر شد، با بیش از 200 میلیون بازدید در یوتیوب در صدر جدول قرار گرفته است.

پای آهنگ جدید شکیرا برای پیکه به فصل جوایز باز شد !

همچنین آهنگ جدید شکیرا در جریان مراسم جوایز Feroz 2023 توجه زیادی را به خود جلب کرد. این مراسم توسط اتحادیه سینمایی کشور اسپانیا برگزار می‌شود و دهمین دوره آن روز 28 ژانویه در شهر زاراگوزا برگزار شد. در این مراسم باربارا سانتا کروز به عنوان یکی از برگزارکنندگان جوایز Feroz، در سخنرانی خود ضمن تقدیر از حضور فعال کارگردانان زن در این دوره از مراسم، خواستار افزایش بودجه کارگردانان زن شد

او همچنین شکیرا را بخاطر استفاده از عبارت "زنان دیگر گریه نمی‌کنند، زنان ایستادگی می‌کنند"، مورد ستایش قرار داد. در این مراسم که به نوعی جشن صنعت فیلم اسپانیا محسوب می‌شود، جوایزی به بهترین بازیگران مرد، بازیگران زن و برندگان سایر بخش‌ها اهدا شد. 

آهنگ شکیرا برای پیکه ؛ جوایز احتمالی در راه است

در همین حال، آهنگ شکیرا اکنون در «بیلبورد جهانی» جایگاه خوبی بدست آورده و ممکن است با قرار گرفتن در لیست آهنگ‌های منتخب سال، مورد تقدیر قرار بگیرد. این آهنگ در لیست آمریکا در حال حاضر در رتبه هشتم قرار دارد. در پایان مراسم مهمانان Feroz 2023 حتی با آهنگ جدید و ریمیکس شده شکیرا رقصیدند.

شکیرا در واکنش به اتفاقات این مراسم در شبکه اجتماعی خود نوشت:

"من احساس فروتنی و سپاسگزاری می‌کنم، اگرچه من تنها یکی از میلیون‌ها زنی هستم که چیزهای زیادی برای گفتن و ارائه دارند. زنان از هر نژاد، سن و شرایط. با تشکر از وفاداری و حمایت شما"

در این باره بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...