چرا هادی چوپان در آرنولد کلاسیک 2023 شرکت نمی‌کند؟

در حال حاضر هادی چوپان به جای اینکه برای حضور در رویدادهای حرفه‌ای متعدد تلاش کند، سعی دارد فرم بهتری در زمان تعطیلی ایجاد کند.
کدخبر (135441) | 13 بهمن 1401 | ساعت 10:02
0 1013
چرا هادی چوپان در آرنولد کلاسیک 2023 شرکت نمی‌کند؟
در حال حاضر هادی چوپان به جای اینکه برای حضور در رویدادهای حرفه‌ای متعدد تلاش کند، سعی دارد فرم بهتری در زمان تعطیلی ایجاد کند.

به گزارش سرخ نیوز، هادی چوپان پس از سال‌ها رقابت در بالاترین سطح بدنسازی و تقریباً از دست دادن قهرمانی در چند دوره، در دسامبر 2022 به آرزوی خود رسید؛ چوپان عنوان قهرمانی مستر المپیا را به دست آورد. بسیاری از بدنسازان قدیمی و طرفداران حدس می‌زدند که "گرگ ایرانی" شاید در آرنولد کلاسیک 2023 شرکت کند. اما به نظر می‌رسد که هادی چوپان نمی‌خواهد زمانش را برای رسیدن به موفقیت‌های بی‌جهت تلف کند چراکه او به دنبال دفاع از اولین قهرمانی خود در مستر المپیا است. هادی چوپان اخیراً عکسی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته که در آن سینه و بازوهای تقویت شده خود که شبیه پیستون هستند را به نمایش گذاشته و ظاهری شبیه به یک قهرمان مستر المپیا به او داده است. از متن ضمیمه شده به این پست مشخص است که چوپان متعهد به ورزش کردن و حفظ یک رژیم غذایی سالم است تا یک قهرمانی مستر المپیای دیگر را به افتخارات خود اضافه کند.

بدنی که در تعطیلات تراش خورد ؛ رونمایی از آخرین ورژن هادی چوپاننادیده گرفتن آرنولد کلاسیمک

هادی چوپان پس از کنار زدن بیگ رامی، تمرکز زیادی روی دفاع از عنوان قهرمانی خود در مستر المپیا 2023 دارد. در نتیجه او در آرنولد کلاسیک 2023 شرکت نخواهد کرد. درک لانسفورد، هم تیمی هادی به خاطر نمایش قابل قبولی که در مسابقات دسته 212 پوند داشت، به رقابت‌های بخش آزادان مردان دعوت شد و به دلیل فیزیک و فرم مناسبی که داشت توانست به مقام دوم برسد. باور عمومی بر این است که لانسفورد در مستر المپیای 2023 رقیب سرسخت هادی چوپان خواهد بود و ممکن است قهرمانی را از چنگ گرگ ایرانی دربیاورد. در حال حاضر هادی چوپان به جای اینکه در رویدادهای حرفه‌ای متعدد تلاش کند، سعی دارد فرم بهتری در زمان تعطیلی ایجاد کند. اگرچه او در مسابقات مستر المپیا 2020 چهارم شد اما پشتکار او نتیجه داد و در مستر المپیا 2021 به جمع سه نفر برتر راه یافت. هادی چوپان در چهارمین تلاش خود در سال 2022 قهرمان این رقابت شد. او بدون شک بهترین فیزیک روی صحنه را داشت. چوپان اولین قهرمان ایرانی مستر المپیا لقب گرفت و قهرمانی خود را تقدیم بانوان ایرانی کرد.

خانواده هادی چوپان در یک قاب / فیگور جالب خانواده گرگ ایرانیعناوین هادی چوپان تاکنون

پس از یک حضور طولانی در مسابقات دسته 212 پوند، هادی چوپان برای اولین بار در سال 2019 به مسابقات آزاد مردان نقل مکان کرد. هادی با قهرمانی در مسابقات ونکوور پرو در همان سال به موفقیت زودهنگامی دست یافت و توانست در مسابقات مستر المپیا جایگاه خود را بدست آورد. چوپان در اولین حضور خود در مهمترین رقابت این ورزش به مقام سوم دست یافت. بر خلاف چندین رقیب خود هادی چوپان ترجیح داد روی مستر المپیا تمرکز کند و شانس درخشش در سایر مسابقات حرفه‌ای را نادیده بگیرد. چوپان علیرغم عملکرد فوق‌العاده‌اش در سال 2020 پس از فیل هیث، بیگ رامی و براندون کوری چهارم شد. سال بعد او از همان استراتژی خود را در پیش گرفت تا روی ایجاد اندام ایده‌آل برای مستر المپیا تمرکز کند. چوپان نتایج سال 2020 خود را بهبود بخشید اما از بیگ رامی و براندون کوری در رده پایین‌تری قرار گرفت و اینبار در رده سوم ایستاد. در مسابقات مستر المپیا 2022 وقتی هادی چوپان با یک پکیج کامل وارد مسابقات شد، سرانجام سرنوشت او تغییر کرد. اگرچه او خیلی حجیم نبود اما تناسب اندامش بی نظیر بود. در نتیجه اولین عنوان مستر المپیای خود را به دست آورد. چوپان در بازگشت به ایران مانند یک قهرمان مورد استقبال قرار گرفت.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...