سرمایه‌‌گذاری هوشمندانه سرنا ویلیامز در لیگ برتر انگلیس

در ادامه تب سرمایه‌گذاری افراد مشهور در فوتبال انگلیس، حالا نوبت به سرنا ویلیامز رسیده است.
کدخبر (135149) | 13 بهمن 1401 | ساعت 07:56
0 118
سرمایه‌‌گذاری هوشمندانه سرنا ویلیامز در لیگ برتر انگلیس
در ادامه تب سرمایه‌گذاری افراد مشهور در فوتبال انگلیس، حالا نوبت به سرنا ویلیامز رسیده است.

به گزارش سرخ نیوز، سرنا ویلیامز یکی از تاثیرگذارترین ورزشکاران این نسل است. ستاره آمریکایی بازنشسته دنیای تنیس در طول سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در این ورزش، میراثی ارزشمند را برای خود بر جای گذاشته است. ویلیامز و همسرش اکنون به سرمایه‌گذاران فعال در مشاغل مختلف و در اختیار گرفتن حق امتیازهای ورزشی در سراسر جهان تبدیل شده‌اند. 

یکی از پروژه‌های اصلی این زوج مشهور، باشگاه فوتبال Angel City FC است که در لیگ فوتبال زنان آمریکا فعالیت دارد. با این حال طبق گزارش‌های اخیر، سرنا ویلیامز برای انجام یکی از سرمایه‌گذاری‌های جدیدش، قراردادی قابل توجه را با لیگ برتر انگلیس امضا کرده است.

سرمایه‌‌گذاری هوشمندانه سرنا ویلیامز در لیگ برتر انگلیس

همچنین سرنا ویلیامز از ژانویه 2022 روی Sorare سرمایه‌گذاری کرده است. Sorare یک بازی فانتزی در قالب NFT (رمز غیرقابل معاوضه) است که فقط بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود. این بازی NFT‌های مختلف از بزرگترین ستاره‌های فوتبال جهان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

کاربران می‌توانند این NFT‌ها را خریداری کرده و با سایر کاربران در پلتفرم بازی معامله کنند. این شبکه تاکنون در مورد فروش کارت‌های NFT برخی از بازیکنان، موفق به انجام چند معامله بزرگ شده است. چندی پیش شخصی در لندن کارت NFT کریستیانو رونالدو را به قیمت حدودا 400 هزار دلار خریداری کرده است.

این بازی فانتزی ورزشی به تازگی یک قرارداد تجاری انحصاری با لیگ برتر انگلیس امضا کرده است. به گفته "جو پومپلیانو" موسس این NFT، پس از سرمایه‌گذاری ورزشکاران مطرح ورزش‌های انفرادی بر روی این بازی، سرانجام Sorare با یکی از بزرگترین لیگ‌های فوتبال جهان وارد معامله شده که برایشان لحظه‌ای غرورانگیز است.

این شرکت در حال حاضر بیش از 2 میلیون کاربر در حدود 185 کشور جهان دارد. با این حال، Sorare قبلا باNBA ، MLB، بوندسلیگا، لالیگا و سری A قراردادهای صدور مجوز امضا کرده است. علاوه بر این بازی فانتزی NFT با بیش از 300 باشگاه فوتبال از سراسر جهان ارتباط برقرار کرده است. شاید برای شرکتی که همین 4 سال پیش تاسیس شده، این اندازه از پیشرفت واقعا عجیب باشد. با این حال به نظر می‌رسد این شرکت از طریق سرمایه‌گذاری مستمر خود، اهداف بزرگتری را پیش روی خود قرار داده است.

سرمایه‌‌گذاری هوشمندانه سرنا ویلیامز در لیگ برتر انگلیس

در حال حاضر سرنا ویلیامز در نیمه دوم زندگی حرفه‌ای خود به یک تاجر ورزشی بسیار مورد احترام تبدیل شده است. با این حال ستاره تنیس تلاش دارد تا Sorare را به سمت فوتبال زنان نیز سوق دهد.

سرنا ویلیامز و همسرش الکسیس اوهانیان سهم زیادی در بخش زنان این بازی دارند. اسطوره تنیس در سال 2020، یک باشگاه لیگ فوتبال زنان آمریکا را به همراه همسرش و بسیاری از شخصیت‌های سرشناس دیگر تأسیس کرد. سرنا ویلیامز، ناتالی پورتمن و چند بازیکن مطرح تیم ملی زنان آمریکا گروهی هستند که هسته اصلی مالکیتی این باشگاه را تشکیل داده‌اند.

حالا ویلیامز در تلاش برای بیشتر شناساندن فوتبال زنان، وارد همکاری با Sorare شده است. سرنا ویلیامز به نشریه فوربس گفته است "Sorare بر روی کلکسیون NFT افراد سرشناس کار می‌کند. آنها تعاملات معناداری را بین کاربران و تیم‌ها یا بازیکنان مورد علاقه آنها ایجاد می‌کنند". سرنا ویلیامز و همسرش نمونه‌ای جالب از سرمایه‌گذاری عاقلانه و هوشمندانه در دنیا هستند. آنها پولی را که از ورزش بدست آورده‌اند را مجددا در خود ورزش سرمایه‌گذاری کرده و خرج می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...