مصرف کراک توسط جی کاتلر ؛ شایعه یا واقعیت نقل قول منتسب به رونی کلمن !

رونی کلمن در مورد ادعایی مبنی بر مصرف کراک توسط جی کاتلر که به او نسبت داده شده، توضیحاتی ارائه کرد.
کدخبر (135732) | 13 بهمن 1401 | ساعت 21:58
1 298
مصرف کراک توسط جی کاتلر ؛ شایعه یا واقعیت نقل قول منتسب به رونی کلمن !
رونی کلمن در مورد ادعایی مبنی بر مصرف کراک توسط جی کاتلر که به او نسبت داده شده، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سرخ نیوز، رابطه عاطفی عمیقی که میان جی کاتلر و رونی کلمن وجود داشت، چیزی نبود که از چشم هوادارانشان پنهان بماند. رابطه این دو اسطوره همیشه دربرگیرنده رقابتی سالم و احترام متقابل بود که تا امروز هم ادامه داشته و به همین خاطر هم این رابطه دوستانه تاکنون پا برجا مانده است. اخیراً جی کاتلر و رونی کلمن برای انجام یک جلسه تمرینی با جسی جیمز وست همراه شدند. در این برنامه کلمن به خاطر وارد کردن چند اتهام بدخواهانه به کاتلر مورد سرزنش قرار گرفت.

دروغی که به رونی کلمن نسبت داده شد

شایعات درباره جی کاتلر و رونی کلمن همیشه زیاد بوده چرا که آنها رقابت شانه به شانه‌ای با یکدیگر داشتند. اگر چه ممکن است چند شایعه درست باشد، اما بسیاری از آنها فقط برای اتهام زدن به این دو ورزشکار بزرگ بوده است. اخیراً زمانی که رونی کلمن و جی کاتلر در یک جلسه تمرینی سرگرم‌کننده با جیمز وست حضور پیدا کردند، قهرمان 8 دوره مستر المپیا ادعای وست را مبنی بر اینکه یک بار گفته بود جی کاتلر کراک می‌کشد را بی اساس دانست.

اتهام مصرف کراک جی کاتلر از سوی رونی کلمن ؛ شایعه یا واقعیت ؟

کلمن به سرعت این ادعا را رد کرد و اظهار داشت که این یک شایعه است و او هرگز آن را شروع نکرده است. کلمن گفت «من این را نگفتم ... نه ....» در حالی که جیمز اصرار داشت که آن را در یک مصاحبه شنیده، رونی کلمن به انکار آن ادامه داد،

یک نفر این دروغ را به من نسبت داد. می‌دانید که شایعات اینگونه شروع می‌شوند.

این در حالی بود که جی کاتلر به رونی می‌خندید و روبرویش ایستاده بود. 

دیدن احترام متقابلی که کاتلر و کلمن برای یکدیگر قائل هستند، دلگرم کننده است. حتی پس از گذشت چندین سال، این دو همچنان در مصاحبه‌ها و شبکه‌های اجتماعی دوستی خود را حفظ کرده‌اند. سال گذشته رونی کلمن تصویری از خودش با جی کاتلر همراه با یک یادداشت دوست داشتنی جذاب به اشتراک گذاشت. کلمن در آن یادداشت نوشته بود:

«پسرم و من یکی از بزرگترین رقابت‌هایی را داریم که تا به حال در صحنه مسابقات المپیا دیده شده است».

علاوه بر این، کاتلر با گفته های او موافقت کرد و اظهار داشت: «درست است». علاوه بر این در مواقعی که از کاتلر در مورد شکست دادن کلمن در سال 2006 سؤال می‌شود، قهرمان 4 دوره مستر المپیا می‌گوید که او در آن مسابقه بهتر از حد معمول خود بود و ربطی به عملکرد ضعیف رونی کلمن نداشته است.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
در مسترالمپیا سال ٢٠٠۴ زمانی که برای اولین بار تریپل اچ قهرمان کشتی کج یکی از مجری های مسابقه بود حین گزارش از رونی پرسید که جی به من گفت که صد در صد قادر به شکست تو هستش امسال، چه نظری در این باره داری؟ بعد رونی صبر کرد، پوزخندی زد و با یک لحن مسخره گفت منم فکر میکنم که جی صد در صد احتمالا کراک مصرف کرده و توهم زده! تریپل اچ هم گفت اوهههههه! این در حالی بود که جی هم روبروی رونی ایستاده بود. البته که تریپل اچ رو واسه همین آورده بودن تا یک مقدار به حالت سرگرم‌کننده ی مسابقات افزوده بشه به نظر من.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...