اتفاقی با احتمال 0.28 درصد؛ خنده های شکیرا در اولین تولد مشترک بدون پیکه!

جرارد پیکه و شکیرا ، این زوج جنجال ساز این روزها با این که 10 سال با یکدیگر اختلاف سنی دارند ولی دقیقا در یک روز متولد شده اند.
کدخبر (136415) | 14 بهمن 1401 | ساعت 15:37
0 518
اتفاقی با احتمال 0.28 درصد؛ خنده های شکیرا در اولین تولد مشترک بدون پیکه!
جرارد پیکه و شکیرا ، این زوج جنجال ساز این روزها با این که 10 سال با یکدیگر اختلاف سنی دارند ولی دقیقا در یک روز متولد شده اند.

به گزارش سرخ نیوز، جرارد پیکه و شکیرا هر دو در روز دوم فوریه متولد شده‌اند. در واقع زوج سابق که در ژوئن گذشته جدایی خود را اعلام کردند، روز تولد مشترکی دارند. در حالیکه پیکه در سال 1987 متولد شده، خواننده کلمبیایی متولد سال 1977 است که یعنی آنها دقیقا 10 سال با یکدیگر تفاوت سنی داشتند. آنها که از سال 2011 با یکدیگر وارد رابطه شده بودند، طی 12 سال گذشته در روز دوم فوریه تولد خود را با هم جشن می‌گرفتند اما بعید است امسال حتی به یکدیگر تبریک هم گفته باشند. اتفاقی با احتمال 0.28 درصد؛ خنده های شکیرا در اولین تولد مشترک بدون پیکه! رابطه شکیرا و پیکه عمیقا در بحران است و پس از آهنگی که ستاره موسیقی پاپ برای همسر سابقش خواند، اختلافات میان آنها تندتر از گذشته شد. آهنگ شکیرا برای پیکه تاکنون 251 میلیون مرتبه در یوتیوب و 204 میلیون مرتبه در اسپاتیفای شنیده شده است. این در حالی است که شکیرا تلاش داشت تا آهنگ دیگری را در روز تولد خودشان منتشر کند که تاکنون این اتفاق نیفتاده است. گفته می‌شود این آهنگ هم مضمونی مشابه آهنگ قبلی دارد و علیه پیکه و نامزد جدیدش کلارا چیا خوانده شده است. اتفاقی با احتمال 0.28 درصد؛ خنده های شکیرا در اولین تولد مشترک بدون پیکه!

پیکه و شکیرا برای تولدشان چه کار کرده اند؟

در حالی که تردید وجود دارد که پیکه و شکیرا برای گفتن تبریک تولد یکدیگر حرکتی کرده باشند، سوال این است که آیا آنها مشغول جشن گرفتن این روز یا پاسخ دادن به پیام‌های میلیون‌ها دنبال‌کننده خود در شبکه‌های اجتماعی بوده‌اند؟ خب طبیعتا خیر. پیکه فقط در توییتر عبارت "36"را منتشر کرده است. در همین حال شکیرا از روز سه شنبه هیچ چیزی در شبکه‌های اجتماعی پست نکرده است. با این حال بسیاری از طرفداران شکیرا مقابل خانه وی در شهر بارسلون جمع شده بودند و این خواننده هم با دست تکان دادن و لبخند زدن از بالکن خانه‌اش، به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. شکیرا که روز گذشته وارد 46 سالگی شد، اخیرا برای برگزاری تولد پسرشان با پیکه همکاری کرده بود اما اکنون روابط تیره‌تر از ان است که این دو بخواهند با هم ارتباطی داشته باشند. اتفاقی با احتمال 0.28 درصد؛ خنده های شکیرا در اولین تولد مشترک بدون پیکه! گزارش‌هایی مبنی بر اینکه شکیرا در حال برنامه‌ریزی برای انتشار آهنگ دیگری با همکاری کارول جی در مورد شریک سابق خود بوده، وجود داشت اما این موضوع هرگز اتفاق نیفتاد. این خواننده در حالی که کلاه بیسبال برند «دولچه و گابانا» را تکان می‌داد، با لبخند بزرگی که بر لب داشت به سمت هوادارن پرشمارش حرکت و با آنها صحبت کرد. در کنار او پسر بزرگ این زوج سابق میلان قرار داشت و به همراه مادرش برای مردم دست تکان می‌داد. اتفاقی با احتمال 0.28 درصد؛ خنده های شکیرا در اولین تولد مشترک بدون پیکه! احتمالات احتمال اینکه تولد یک زوج دقیقا در یک روز باشد، بسیار اندک است. طبق محاسباتی که مجله ساینتیفیک امریکن انجام داده، احتمال 99.726027 درصد وجود دارد که تولد یک زوج در یک روز نباشد. در واقع احتمال تولد یک زوج در یک روز کمتر 0.28 درصد است.

سلبریتی های متولد یک روز مشابه!

پیکه و شکیرا که از رابطه 12 ساله آنها دو فرزند پسر به نام‌های ساشا 8 ساله و میلان 10 ساله بر جای مانده، ظاهراً جزو معدود زوج‌هایی از لیست کوتاهی از افراد مشهوری هستند که تولد هر دو در یک روز بوده است. در واقع حداقل وقتی صحبت از این اتفاق می‌شود، به نظر می‌رسد مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز تنها نمونه دیگر باشند. بازیگران برنده اسکار هالیوود هر دو روز تولد خود را در 25 سپتامبر جشن می‌گیرند. البته ربع قرن اختلاف سنی بین آنها وجود دارد. داگلاس در سال 1944 به دنیا آمده و زتا جونز در سال 1969. پس از شروع رابطه در سال 1999، آنها در نوامبر سال بعد ازدواج کردند و دو فرزند هم دارند. از پیکه/شکیرا و داگلاس/زتا جونز که بگذریم، به نظر می‌رسد که باید به زوج‌های مشهوری که روز تولدشان نزدیک است، اما دقیقاً در یک تاریخ قرار نمی‌گیرند، بسنده کنیم. یک مثال قابل توجه در این مورد جنیفر لوپز است که در روز 24 ژوئیه 1969، شش سال و سه روز قبل از نامزد سابقش، بازیکن بازنشسته بیسبال الکس رودریگز متولد شده است. درباره جنجال های شکیرا و جرارد پیکه بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...