ملاقات با شیطان ؛ در مهمانی مارادونا و پابلو اسکوبار در زندان چه گذشت؟

به محض ورود مارادونا، رهبر بزرگترین کارتل مواد مخدر دنیا از نوچه‌ هایش خواست تا فوتبالیست افسانه‌ ای را نزد او بیاورند.
کدخبر (135907) | 13 بهمن 1401 | ساعت 21:52
0 1531
ملاقات با شیطان ؛ در مهمانی مارادونا و پابلو اسکوبار در زندان چه گذشت؟
به محض ورود مارادونا، رهبر بزرگترین کارتل مواد مخدر دنیا از نوچه‌ هایش خواست تا فوتبالیست افسانه‌ ای را نزد او بیاورند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دیگو مارادونا عاشق مهمانی‌ها بود، اما چیزی که بیشتر مردم به راحتی به یاد نمی‌آورند، مهمانی او در زندان با پابلو اسکوبار است. اسطوره آرژانتینی نمی‌دانست که چرا او را به زندان برده و همچنین نمی‌دانست که در آن زمان سلطان بدنام مواد مخدر دنیا کیست. اسطوره فوتبال آرژانتین به La Catedral در کلمبیا برده شد؛ زندانی که بیشتر شبیه یک هتل بود زیرا دارای زمین فوتبال پنج نفره، بار، جکوزی، میزهای بیلیارد و غیره بود.

ورود مارادونا به زندان و ملاقات با اسکوبار

به محض ورود مارادونا، رهبر بزرگترین کارتل مواد مخدر دنیا از نوچه‌هایش خواست تا فوتبالیست افسانه‌ای را نزد او بیاورند تا با یک مهمانی بزرگ حضور مارادونا را جشن بگیرند. در یادآوری آن مراسم دیگو مارادونا گفته بود:
من را به زندانی بردند که توسط هزاران نگهبان محاصره شده بود. گفتم: چه خبر است؟ آیا من دستگیر می‌شوم؟ این مکان مانند هتل مجلل بود. آنها گفتند: دیگو، این ال‌پاترون است. من روزنامه نمی‌خواندم و تلویزیون تماشا نمی‌کردم، بنابراین نمی‌دانستم او کیست!
این فوتبالیست افسانه‌ای در مورد تعامل خود با اسکوبار افزود:
ما در دفتری با هم آشنا شدیم و او گفت که عاشق بازی من است و با من همذات‌پنداری کرد چرا که او هم مانند من در فقر بزرگ شده و به جایگاهی رسیده بود. آن شب با آنها مهمانی داشتیم.  باورم نمی‌شد. صبح روز بعد، او به من پول داد و خداحافظی کرد.

تقدیم جام جهانی به مارادونا

لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین با شکست دادن فرانسه در فینال جام جهانی قطر، به اولین قهرمانی خود در جام جهانی پس از 36 سال رسیدند. ستاره پاری‌سن‌ژرمن در فینال دو گل به ثمر رساند، در حالی که کیلیان امباپه، هم تیمی‌اش هت‌تریک کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضیافت پنالتی‌ها آرژانتین پیروز شد و مسی در پست اینستاگرامی خود این برد را به دیگو مارادونا تقدیم کرد. او نوشت:
این هدیه‌ای از سوی دیگو است که ما را از بهشت تشویق کرد. از همه کسانی که زمان خود را صرف حمایت از تیم ملی کردند بدون اینکه به نتیجه نگاه کنند، تشکر می‌کنم. بسیاری از اوقات شکست بخشی از سفر و یادگیری است و بدون ناامیدی، رسیدن به موفقیت غیرممکن است. از صمیم قلب از شما متشکرم!
دیگو مارادونا در نوامبر 2020 پس از سکته قلبی در خانه خود در بوئنوس آیرس درگذشت.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...