نیک واکر پس از بازنشستگی مانند یک انسان عادی می‌شود!

نیک واکر در استوری اخیر خود در اینستاگرام، هوادارانش را از برنامه‌هایش برای دوران پس از بازنشستگی آگاه کرد.
کدخبر (135439) | 13 بهمن 1401 | ساعت 21:46
0 299
نیک واکر پس از بازنشستگی مانند یک انسان عادی می‌شود!
نیک واکر در استوری اخیر خود در اینستاگرام، هوادارانش را از برنامه‌هایش برای دوران پس از بازنشستگی آگاه کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، نیک واکر بدنساز آمریکایی، از زمانی که به طور جدی از سال 2020 وارد رقابت‌های حرفه‌ای شده، همواره نامش در میان مدعیان قرار داشته است. او قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک 2021 شد و در مستر المپیا 2022 کارش را با قرار گرفتن در رده دوم به پایان رساند. ساختار فیزیکی غیرمعمولی و ماورایی او وجه تمایزی است که باعث شده در دنیای بدنسازی خیلی زود به محبوبیتی قابل توجه برسد. با این حال این ورزشکار برنامه‌های منحصر به فردی پس از بازنشستگی دارد. نیک واکر در استوری اخیر خود در اینستاگرام، هوادارانش را از برنامه‌هایش برای دوران پس از بازنشستگی آگاه کرد. در این استوری او اظهار داشت که می‌خواهد شدت روتین‌های تمرینی خود را به حداقل برساند و می‌خواهد با کوچک کردن سایز بدنش، فرم خود را در این حالت حفظ کند.

خیزش هواداران نیک واکر؛ آرنولد کلاسیک 2023 برای "ماموت" است!نیک واکر و دوران بازنشستگی

این ورزشکار 28 ساله در صفحه اینستاگرام خود عنوان کرد که پس از اینکه تصمیم بگیرد برای همیشه از مسابقات حرفه‌ای کناره گیری کند، مطمئناً ساختار فیزیکی فعلی خود را حفظ نخواهد کرد. علاوه بر این نیک واکر قصد دارد جثه خود را کوچک کند چراکه به اعتقاد او در صورت عدم مبارزه، حفظ چنین هیکلی منطقی نخواهد بود. نیک واکر در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارید پس از بازنشستگی سایز خود را حفظ کنید؟ گفت:
"حتما یک نسخه کوچک شده از من را خواهید دید. اگر دیگر رقابت نمی‌کنید دلیلی برای این بزرگ بودن وجود ندارد".
چنین اظهاراتی به این معنا نیست که واکر به سادگی بدنسازی را به طور کامل کنار خواهد گذاشت.
"من همچنان تمرین خواهم کرد و در فرم عالی خواهم ماند، اما نه در جثه‌ای به بزرگی حالا"!
البته چنین راهکاری در دنیای بدنسازی جدید نیست. بسیاری از ورزشکاران این رشته با توجه به میزان تمرینات سنگین و برنامه‌های رژیم غذایی سختی که برای حفظ نظم بدنی خود باید رعایت کنند، پس از بازنشستگی سایز خود را کاهش می‌دهند. نیک واکر هم تصمیم گرفته در همین مسیر قدم بردارد. با این حال نیک واکر سال‌های زیادی را در این ورزش در پیش دارد و مطمئنا او به زودی به موفقیت‌هایش در مستر المپیا همه را شگفت زده خواهد کرد.

خیزش هواداران نیک واکر؛ آرنولد کلاسیک 2023 برای "ماموت" است!واکر پس از مستر المپیا 2022

ستاره این روزهای بدنسازی جهان پس از مسابقات مستر المپیا 2022 بیکار ننشسته و به تمرینات خود ادامه داده است. او در این مدت روی ضعف‌هایش کار کرده و اخیر در یک پست اینستاگرامی ویدیویی از تمریناتش را به نمایش گذاشته که در آن روی عضلات دو سر بازوی خود کار می‌کند. نیک واکر از همان اولین روزهای حضورش در مسابقات حرفه‌ای، یک لحظه هم آرام نشسته و دائما در حال پیشرفت است علاوه بر این تمرینات سخت او شهرت قابل توجهی برای وی به ارمغان آورده است. ضمن اینکه بعید به نظر می‌رسد نیک واکر تا زمانی که از قهرمانی در مستر المپیا سیراب نشود، به بازنشستگی فکر کند.   بیشتر خوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...