گلزنی هالر برای دورتموند بعد از شکست دادن سرطان + عکس

سباستین هالر، مهاجم دورتموند که به تازگی سرطان را مغلوب کرده، اولین گل خود با پیراهن این تیم در مسابقات رسمی را در مقابل هواداران زردپوش به ثمر رساند.
کدخبر (137097) | 15 بهمن 1401 | ساعت 17:44
0 124
گلزنی هالر برای دورتموند بعد از شکست دادن سرطان + عکس
سباستین هالر، مهاجم دورتموند که به تازگی سرطان را مغلوب کرده، اولین گل خود با پیراهن این تیم در مسابقات رسمی را در مقابل هواداران زردپوش به ثمر رساند.

به گزارش سرخ نیوز، گلی که سباستین هالر دقایقی پیش در دیدار دورتموند و فرایبورگ برای تیمش به ثمر رساند، هواداران دورتموند که در سیگنال ایدونا پارک حاضر بودند را غرق شادی کرد. گلی که از قضا در روز جهانی مبارزه با سرطان به ثمر رسید تا اهمیت نمادین فوق‌العاده‌ای پیدا کند. هالر که تابستان گذشته به دورتموند پیوست پیش از آن‌ که بتواند برای این تیم به میدان برود به سرطان مبتلا شد و چندین ماه مشغول نبرد با بیماری بود. او که مدتی است سرطان را شکست داده و به دورتموند بازگشته امروز در دیدار حساس مقابل فرایبورگ موفق شد اولین گل خود برای تیمش را در یک بازی رسمی به ثمر برساند. در ماه جولای گذشته بود که بوروسیا دورتموند با اعلام خبر مبتلا شدن این مهاجم ساحل‌عاجی به سرطان دنیای فوتبال را شوکه کرد. چند روز بعد باشگاه اعلام کرد هالر با توموری بدخیم روبه‌رو است و باید شیمی‌ درمانی شود. گلزنی هالر برای دورتموند بعد از شکست دادن سرطان + عکس اما سباستین هالر با اراده‌ای پولادین موفق شد روند درمانی را با موفقیت پشت سر بگذارد و به مستطیل سبز برگردد. روز 10 ژانویه که دورتموند در یک بازی دوستانه به مصاف فورتونا دوسلدروف رفته بود، هالر در دقیقه 28 نیمه دوم وارد زمین شد تا برای اولین بار بعد از بیماری‌اش در یک بازی دیده شود. اما بازگشت رسمی او چند روز بعد در 22 ژانویه اتفاق افتاد که هالر در دقیقه 17 نیمه دوم دیدار دوتموند آگزبورگ به میدان آمد و جانشین یوسف موکوکو شد. هالر در بازی‌های بعدی مقابل ماینتس و لورکوزن هم بازی کرد ولی موفق به گلزنی نشد. تا اینکه امروز در دقیقه 51 دیدار دورتموند مقابل فرایبورگ وقتی زردپوشان صاحب یک کرنر شدند، ارسال رافائل گوریرو را هالر با یک ضربه سر از مرکز محوطه جریمه به درون دروازه فرستاد تا سومین گل دورتموند به نام او ثبت شود. هالر سه دقیقه بعد تعویض شد و جای خود را به یوسف موکوکو داد. گلزنی هالر برای دورتموند بعد از شکست دادن سرطان + عکسگلزنی هالر برای دورتموند بعد از شکست دادن سرطان + عکسگلزنی هالر برای دورتموند بعد از شکست دادن سرطان + عکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...