مقایسه آرنولد کلاسیک و مستر المپیا از نظر جی کاتلر / جذابیت های جایزه 300 هزار دلاری !

جی کاتلر ضمن مقایسه آرنولد کلاسیک و مستر المپیا از نظر میزان جوایز معتقد است آرنولد کلاسیک رقیبی برای مستر المپیا خواهد بود.
کدخبر (137240) | 15 بهمن 1401 | ساعت 22:15
0 3347
مقایسه آرنولد کلاسیک و مستر المپیا از نظر جی کاتلر / جذابیت های جایزه 300 هزار دلاری !
جی کاتلر ضمن مقایسه آرنولد کلاسیک و مستر المپیا از نظر میزان جوایز معتقد است آرنولد کلاسیک رقیبی برای مستر المپیا خواهد بود.

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر اسطوره بدنسازی، چهار قهرمانی مستر المپیا و سه قهرمانی آرنولد کلاسیک را به دست آورده است. او در قسمت اخیر پادکست خود در مورد اعتبار و جایزه مسابقه سالانه آرنولد کلاسیک صحبت کرده و به مقایسه آرنولد کلاسیک و مستر المپیا پرداخته است. جی کاتلر می‌گوید:

من همیشه فکر می‌کردم پول نمی‌تواند مسابقات مستر المپیا را کمرنگ کند، این تصور من بود اما فکر نمی‌کنم این حقیقت باشد.
مقایسه آرنولد کلاسیک و مستر المپیا از نظر جی کاتلر هادی چوپان اواخر آذر ماه سال جاری قهرمانی مستر المپیا 2022 را به دست آورد. در این رویداد، بیش از 25 مرد در بخش آزاد مردان برای قهرمانی مبارزه کردند. در این رقابت حدود 1.5 میلیون دلار به شرکت‌کنندگان برتر 11 بخش اهدا شد. برگزارکنندگان فستیوال ورزشی آرنولد فهرست نهایی رقبا را چند هفته پس از مستر المپیا 2022 منتشر کردند. با این حال بلسینگ آوودیبو و چارلز گریفن مدت کوتاهی پس از منتشر شدن لیست نهایی، از این رقابت کنار کشیدند. در نتیجه اقدامات آنها، IFBB مجازات انضباطی جدیدی را برای هر بدنسازانی که پس از انتشار لیست نهایی انصراف دهد، صادر کرد. از طرف دیگر برای تشویق دیگر بدنسازان برای حضور در آرنولد کلاسیک 2023، برگزارکنندگان این رقابت مبلغ جایزه را از 200 هزار دلار به 300 هزار دلار افزایش دادند. اندکی پس از این افزایش جایزه، نیک واکر، بیگ رامی، اندرو جکد و پاتریک مور وارد مسابقه شدند.

نظر جی کاتلر درباره مقایسه آرنولد کلاسیک و مستر المپیا

جی کاتلر یکه یکی از بزرگترین بدنسازان تاریخ محسوب می‌شود، درباره اعتبار رو به رشد مسابقات آرنولد کلاسیک صحبت کرده است. همچنین کاتلر میزان افزایش جایزه این رقابت را با دهه 90 و 2000 میلادی مقایسه کرد.
بدیهی است که مستر المپیا بزرگترین رویداد بدنسازی است. آرنولد کلاسیک در پیش است و قرار است هفته اول اسفند در آنجا حضور داشته باشیم. همه به نوعی مستر المپیا را به عنوان بزرگترین رقابت انتخاب می‌کنند اما واقعیت این است که آرنولد کلاسیک 2023 تقریباً به اندازه مستر المپیا در بخش آزاد مردان جذاب است. اگر به خاطر داشته باشید زمانی که من در مسابقات آرنولد کلاسیک شرکت می‌کردم، جایزه آن 100 هزار دلار بود و جایزه مستر المپیا 110 هزار دلار. پس از آن جایزه آرنولد کلاسیک به 130 هزار دلار افزایش یافت و حالا به 300 هزار دلار رسیده است. این برای چنین مسابقاتی پیشرفت است و هیچ بازگشت به عقبی وجود ندارد.
کاتلر ضمن مقایسه آرنولد کلاسیک و مستر المپیا، معتقد است مسابقات آرنولد کلاسیک یک نمایش ایده‌آل برای بدنسازان است تا جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین‌های جهان تثبیت کنند.
همه چیز به میزان حمایت اسپانسرها بستگی دارد. البته نام آرنولد هم تاثیر خودش را دارد. من در مسابقات آرنولد کلاسیک چندین بار اول یا دوم شدم.
مقایسه آرنولد کلاسیک و مستر المپیا از نظر جی کاتلر جی کاتلر 49 ساله معتقد است که عناوین آرنولد کلاسیک برای ساختن یک رزومه ماندگار در بدنسازی ضروری است.
همانطور که همیشه گفتم شرکت در رقابت آرنولد کلاسیک همیشه باعث افتخار من بوده است. قهرمانی در این مسابقات برای من که تا آن زمان قهرمان مستر المپیا نشده بودم، یک دستاورد بزرگ بود. من قبل از آن قهرمان Night of Champions و New York Pro شده بودم. قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک یک گام رو به جلو برایم بود.
کاتلر در ادامه می‌گوید:
آرنولد دلیل بزرگی بود که بدنسازان در این رقابت شرکت کنند. اما من در همان زمان به آن مانند صعود به کوه المپوس یا ساختن میراثی در بدنسازی نگاه می‌کردم. فکر نمی کنم اگر من فقط چهار مستر المپیا را برده بودم و در مسابقات آرنولد کلاسیک هیچ دستاوردی نداشتم، نامم به اندازه امروز شناخته شده بود.
علاوه بر مقایسه آرنولد کلاسیک و مستر المپیا و اظهار نظر در مورد جوایز مسابقات این مسابقات، کاتلر پیش‌تر پیش بینی خود را از شانس‌های قهرمانی مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 اعلام کرده بود. کاتلر معتقد است به جز یک بیگ رامی کاملا آماده، هیچ ورزشکار دیگری نمی‌تواند نیک واکر را در مسابقات آرنولد کلاسیک کلمبوس به چالش بکشد. آخرین باری که جی کاتلر در مورد جایزه آرنولد کلاسیک 2023 صحبت کرد، باور نداشت که تعداد شرکت‌کنندگان این مسابقات تا این اندازه کم باشد. اما پس از آن همه چیز تغییر کرد و با افزایش مبلغ جایزه، نام‌های بزرگی اعلام حضور کردند. درباره جی کاتلر و بدنسازی بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...