واکنش یورگن کلوپ به یک شکست متضحانه ؛ توضیحی ندارم !

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از شکست 3-0 تیمش مقابل وولوز گفت هیچ توضیحی برای شرایط تیم ندارم و متاسفم.
کدخبر (137239) | 15 بهمن 1401 | ساعت 21:16
0 56
واکنش یورگن کلوپ به یک شکست متضحانه ؛ توضیحی ندارم !
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از شکست 3-0 تیمش مقابل وولوز گفت هیچ توضیحی برای شرایط تیم ندارم و متاسفم.

به گزارش سرخ نیوز، لیورپول امشب در ورزشگاه مولینکس به مصاف ولورهمپتون رفت و با قبول شکست سنگین 3-0 هوادارانش را ناامیدتر کرد. ادامه شرایط بغرنج لیورپول بازیکنان و کادرفنی این تیم و به‌خصوص یورگن کلوپ را با فشارهایی طاقت‌فرسا مواجه کرده است. لیورپول در حال حاضر در رتبه دهم جدول جا خوش کرده است. جایگاهی که سال‌ها است به آن عادت ندارد. واکنش یورگن کلوپ به یک شکست متضحانه ؛ توضیحی ندارم ! علت شکست سنگین لیورپول

توضیحی برایش ندارم. باید بهتر دفاع می‌کردیم و در بخشی از مسابقه منفعل بودیم. شروع وحشتناکی داشتیم. تحت هیچ شرایطی نباید اینقدر بد شروع کنیم و دو گل بخوریم. ولی اتفاقی بود که افتاد و ما به دلیل اشتباهات خودمان 2-0 عقب افتادیم. این وضعیت باید تغییر کند. من هیچ توضیحی ندارم و متاسفم.
باید فوراً تغییر کنیم، از بازی بعدی
ما باید شرایط را فوراً تغییر بدهیم. فوراً یعنی از بازی بعدی. از عملکرد تیم در پانزده دقیقه اول به شدت عصبانی و ناراحتم. نمی‌توانم کلمه‌ای برای بیان احساساتم پیدا کنم.
قبول این شرایط واقعاً دشوار است
وولوز شایسته این سه امتیاز بود. تا کی قرار است رنج بکشیم؟ اگر بخواهیم کل مسابقه را ببینیم می‌شود باخت را به شکلی توضیح داد ولی برای پانزده دقیقه اول هیچ توضیحی ندارم. دقیقاً برعکس کاری را انجام دادیم که می‌خواستیم به نمایش بگذاریم. قبول آنچه اتفاق افتاد واقعاً دشوار است.
یک هفته زمان داشتیم، این توجیه‌ها به درد نمی‌خورد
در خط دفاعی، چیزی به اسم رهبری وجود ندارد. نمی‌دانم چه باید بپرسم، باید بپرسم چرا اینطور کار کردید؟ آن‌ها به هر حال کارشان را کردند و بازی تمام شده. ما با دریافت گل‌های زودهنگام غریبه نیستیم ولی نوع دریافت این گل‌ها واقعاً قابل قبول نیست. فصل پیش از من پرسیدند تیمت بعد از 63 بازی خسته شده و افت عملکرد طبیعی است و من تأیید کردم. ولی من الآن تازه در ماه فوریه هستیم و قبل از این بازی یک هفته زمان داشتیم.
باید از خواب بیدار شویم ولی نمی‌دانم چه باید کرد
نمی‌دانم برای اینکه از خواب بیدار بشویم چه باید کرد. قبل از بازی گفتیم که باید به خودمان باور داشته باشیم ولی در زمین اینطور عمل نکردیم. باید این شکست را فراموش کنیم و با قدرت گرفتن از خودمان و خانواده‌هایمان برگردیم و سعی کنیم شرایط بهتری رقم بزنیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...