کریس بامستد و کورتنی کینگ؛ از فیزیک کلاسیک تا هنرنمایی سینمایی!

کریس بامستد و همسرش کورتنی کینگ با ایفای نقش در یک تبلیغات ویدیویی این روزها بر سر زبان ها افتاده اند.
کدخبر (136985) | 15 بهمن 1401 | ساعت 21:42
0 641
کریس بامستد و کورتنی کینگ؛ از فیزیک کلاسیک تا هنرنمایی سینمایی!
کریس بامستد و همسرش کورتنی کینگ با ایفای نقش در یک تبلیغات ویدیویی این روزها بر سر زبان ها افتاده اند.

به گزارش سرخ نیوز، کریس بامستد قهرمان 4 دوره رقابت کلاسیک فیزیک مستر المپیا، همیشه از طریق رژیم تناسب اندام متمایز خود در میان طرفدارانش سر و صدا به پا می‌کند. با این وجود طرفداران بدنسازی نه تنها به فیزیک تراشیده او بلکه به توصیه‌های ارزشمند او در مورد تغذیه و تندرستی نیز توجه می‌کنند. کریس بامستد و کورتنی کینگ؛ از کلاسیک فیزیک تا هنرنمایی سینمایی! بامستد 28 ساله برای افزایش موفقیت‌هایش، اغلب برنامه‌های غذایی و تمرینی خود را به صراحت با طرفدارانش به اشتراک می گذارد. جالب اینجاست که آخرین ویدیوی او از تمرینات غذایی روزانه‌اش بازهم از سوی هوادارانش به شدت مورد تایید و تمجید قرار گرفت اما نه به دلایلی که در گذشته این اتفاق برایش می‌افتاد. کریس بامستد و کورتنی کینگ؛ از کلاسیک فیزیک تا هنرنمایی سینمایی! وقتی حرف از تناسب اندام می‌شود، تغذیه با جلسات تمرینی سخت همراه است. کریس بامستد به‌عنوان بنیان‌گذار «تغذیه خام» به دنبال ایجاد یک سبک زندگی سالم برای خود و هوادارانش است. او همانطور که ویدیویی برای معرفی لوازم ضروری قبل از تمرین خود را به اشتراک می‌گذاشت، بسیاری از طرفداران تناسب اندام به بخش نظرات هجوم آوردند تا این بدنساز را تشویق کنند.

کریس بامستد و همسرش کورتنی کینگ در تبلیغات معرفی مکمل بدنسازی

البته در این ویدیو بامستد تنها نبود و همسر ورزشکارش کورتنی کینگ هم در زمینه تبلیغات مهارت‌هایش را نشان داد. کریس بامستد که موسس برنامه CBum’s Get Raw Nutrition است، اخیراً محصول جدیدی به نام "Essential Pre-workout" را عرضه کرده است که در دو طعم پرتقال و هندوانه موجود است. کریس بامستد و کورتنی کینگ؛ از کلاسیک فیزیک تا هنرنمایی سینمایی! اکنون کریس بامستد برای معرفی برنامه تغذیه قبل از تمرین، یک تبلیغ ویدیویی را با نامزدش کورتنی کینگ انجام داده که در آن می‌توان این زوج را در حال تبادل دیالوگ در مورد لباس کریس دید. در متن این پست اینستاگرامی Get Raw Nutrition نوشته شده است «در بهترین حالت خود باشید. نیازهای پیش از تمرین خود را انتخاب کنید». کریس بامستد و کورتنی کینگ؛ از کلاسیک فیزیک تا هنرنمایی سینمایی! طرفداران و خانواده دنیای بدنسازی در بخش نظرات اینستاگرام، به هماهنگی این زوج قدرتمند در انجام این تبلیغ واکنش نشان داد. با این حال اولین شخصی که به این پست واکنش نشان داد، کورتنی کینگ بود. او نوشت: «ببنید من چه بازیگری هستم» کریس بامستد و کورتنی کینگ؛ از کلاسیک فیزیک تا هنرنمایی سینمایی! دیگر طرفداران هم نوشتند:
به هر قیمتی از این زوج محافظت کنید
مهارت های بازیگری کورتنی عالی است
بهترین تبلیغ بازرگانی
بی صبرانه منتظر این طعم هندوانه ترش هستم! مطمئناً مخاطب جدید من خواهد بود!
این ضروری ترین تبلیغ در حال حاضر است
یکی از طرفداران با تمجید از مهارت‌های بازاریابی کریس بامستد نوشت:
این بهترین نوع بازاریابی است و بهترین تبلیغی است که تاکنون دیده است
کاملا مشخص است که تبلیغ این زوج ورزشکار جواب داده و آنها توانستند دنیای بدنسازی را مجذوب خود کنند. درباره کریس بامستد بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...