رابطه سرد ساشا و میلان با نامزد جدید پیکه / تاریخ انتشار آهنگ جدید شکیرا

ساشا و میلان فرزندان جرارد پیکه و شکیرا، هنوز با جدایی پدر و مادرشان و شرایط فعلی کنار نیامده اند.
کدخبر (137213) | 15 بهمن 1401 | ساعت 21:44
0 513
رابطه سرد ساشا و میلان با نامزد جدید پیکه / تاریخ انتشار آهنگ جدید شکیرا
ساشا و میلان فرزندان جرارد پیکه و شکیرا، هنوز با جدایی پدر و مادرشان و شرایط فعلی کنار نیامده اند.

به گزارش سرخ نیوز، جرارد پیکه در روز تولدش به همراه نامزد جدیدش کلارا چیا مارتی دیده شد تا نشان دهد رابطه آنها وارد مرحله جدیدی شده است. با این حال مشکلات و حواشی مربوط به زندگی مشترک قبلی این ستاره سابق فوتبال با شکیرا همچنان پابرجاست. خانواده نامزد جدید پیکه تحت فشار آهنگ جدید این خواننده کلمبیایی علیه پیکه و دخترشان قرار دارند و از طرفی رابطه کلارا چیا و جرارد پیکه همچنان تحت تاثیر رابطه قبلی ستاره سابق فوتبال اسپانیا قرار دارد. از طرفی ساشا و میلان دو پسر شکیرا و پیکه هنوز کلارا چیا نامزد جدید پدرشان را نپذیرفته‌اند و رابطه آنها کاملا سرد و بی احساس است. مشخص نیست که این وضعیت در آینده عوض می‌شود یا نه اما چیزی که می‌توان با اطمینان از آن صحبت کرد، این است که مادامی که شکیرا بر این شرایط پافشاری کند و بر سر حضانت پسرانش سفت و سخت بایستد، بعید است این وضعیت تغییری داشته باشد. رابطه سرد ساشا و میلان با نامزد جدید پیکه / تاریخ انتشار آهنگ جدید شکیرا با گذر زمان ساشا و میلان همه چیز را متوجه خواهند شد اما در حال حاضر آنها در حال کنار آمدن با بمباران خبری رسانه‌ها درباره جدایی تلخ پدر و مادرشان از یکدیگر هستند. به همین دلیل طبیعی است که واکنش آنها به رابطه جرارد پیکه و کلارا چیا آنچنان طبیعی و مناسب نباشد.

زمان انتشار آهنگ جدید شکیرا

بر اساس گزارش EFE، شکیرا و کارول جی در آهنگ جدید خود با یکدیگر همکاری کرده و سونی موزیک قرار دادن این اهنگ را در آلبوم بعدی شکیرا با نام Mañana ser bonito یا " فردا زیبا خواهد بود" تایید کرده است. با این حال خوانندگان کلمبیایی در مورد قطعه جدید خود سکوت کرده و هنوز نام آهنگ هنوز مشخص نیست. شکیرا از زمان جدایی از جرارد پیکه، چندین آهنگ علیه پدر دو فرزندش منتشر و با هنرمندانی مانند راو آلخاندرو، اوزونا و بیزاراپ همکاری کرده است. یکی از آهنگ‌های اخیر او در برنامه 53 BZRP بود که از آن زمان تاکنون بیش از 250 میلیون بازدید در یوتیوب داشته است. با این حال، همکاری او با کارول جی بخشی از آلبوم بعدی‌اش با نام "فردا زیبا خواهد بود" است.

آهنگ جدید کارول جی و شکیرا

پس از اینکه کارول جی در یک بازی NBA با پیراهنی که روی آن نوشته شده بود "It was great on you" حضور پیدا کرد، گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه آهنگ جدید هم به پیکه حمله خواهد کرد، بیشتر شد. این عبارت به بخشی از متن ترانه آهنگ جدید شکیرا برای پیکه اشاره داشت. این خواننده کلمبیایی همچنان به رکوردشکنی‌های خو ادامه می‌دهد و اکنون با کارول جی برای یک تک آهنگ جدید همکاری کرده است. ابتدا تصور می‌شد این اهنگ روز 2 فوریه که سالروز تولد جرارد پیکه است، منتشر می‌شود اما سونی موزیک این موضوع را رد کرد و اعلام کرد که انتشار چند هفته دیگر انجام خواهد شد. شکیرا و کارول جی یک کلیپ ویدیویی برای این آهنگ هم در بارسلون تهیه کرده‌اند. دلایل متعددی باعث به تعویق افتادن همکاری کارول جی و شکیرا شده است. موفقیت اخیر شکیرا، صنعت موسیقی را نسبت به انتشار زودهنگام آهنگ دیگری محتاط کرده است. علاوه بر این، کارول جی تصمیم گرفته بر روی انتشار آلبوم جدیدش در پایان ماه تمرکز کند و سایر برنامه‌هایش را به تعویق بیندازد. شکیرا همچنان بر صحنه موسیقی تسلط دارد و همکاری او با کارول جی مطمئنا موفقیت دیگری برایش خواهد بود. اما در سوی دیگر به نظر می‌رسد جرارد پیکه و نامزد جدیدش کلارا چیا مارتی 22 ساله رابطه خود را بهتر از گذشته کرده‌اند. درباره رابطه جنجالی شکیرا و پیکه بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...