روایت شکست ناپذیری حبیب نورماگومدوف مقابل کانر مک گرگور

حبیب نورماگومدوف در طول دوران ورزش حرفه ای خود شکست ناپذیر بوده است؛ اما جالب است بدانید که مسلط ترین مبارز UFC دنیا یک بار شکست را مقابل حریفی گمنام تجربه کرده است!
کدخبر (137258) | 17 بهمن 1401 | ساعت 13:35
0 3870
روایت شکست ناپذیری حبیب نورماگومدوف مقابل کانر مک گرگور
حبیب نورماگومدوف در طول دوران ورزش حرفه ای خود شکست ناپذیر بوده است؛ اما جالب است بدانید که مسلط ترین مبارز UFC دنیا یک بار شکست را مقابل حریفی گمنام تجربه کرده است!

به گزارش سرخ نیوز، حبیب نورماگومدوف یکی از مسلط‌ترین مبارزان دنیای UFC است. این مبارز داغستانی هر حریفی را که در برابرش ایستاده را مانند یک عروسک شکست داده و مانند یک پادشاه این ورزش را ترک کرد. نورماگومدوف در حالی تصمیم گرفت به عنوان قهرمان سبک وزن کفش‌هایش را آویزان کند که تا آن روز هیچ شکستی را در این مسابقات نپذیرفته بود. روایت شکست ناپذیری حبیب نورماگومدوف مقابل کانر مک گرگور

حبیب نورماگومدوف مقابل کانر مک گرگور

در آن دوران هیچ مبارزی نتوانست در 29 مبارزه حرفه‌ای MMA مقابل این مبارز داغستانی به پیروزی برسد. آنچه باورنکردنی‌تر است این واقعیت است که حبیب در طول دوران حرفه‌ای خود در MMA در مجموع دو راند شکست خورده است. اولین راندی که او شکست خورد، در برابر رقیب سرسختش کانر مک گرگور بود. ستاره ایرلندی در دور راند رقابت فینال قهرمانی UFC 229 با نتیجه 34 بر 15 از حبیب پیشی بگیرد. با این حال نورماگومدوف توانست از هر جنبه دیگری در بازی بر مک گرگور مسلط شود و در نهایت در راند چهارم این رقیب ایرلندی را شکست دهد. علاوه بر این نورماگومدوف یک آمار منحصر به فرد دیگر هم در برابر این کانر مک گرگور دارد. او اولین و تنها مبارزی است که توانسته مک گرگور را با یک ضربه سهمگین سرنگون کند. در آن بازی حبیب نورماگومدوف موفق شد طی دو راند کانر مک گرگور را شکست دهد. روایت شکست ناپذیری حبیب نورماگومدوف مقابل کانر مک گرگور دومین باری که حبیب نورماگومدوف در یک راند شکست خورد، در آخرین مسابقه‌اش مقابل جاستین گیته بود. جاستین در دور اول UFC 254 موفق شد روی کارت امتیازی داوران از حبیب نورماگومدوف جلو بیفتد. با این حال فقط یک دقیقه و 34 ثانیه زمان برد تا حبیب در راند دوم بتواند حریفش را به زانو دربیاورد. این نشان دهنده میزان تسلط حبیب نورماگومدوف در 29 بازی دوران مبارزاتی خود در MMA است. حتی مبارزان بزرگی مانند کانر مک گرگور و جاستین گیته فقط در یک راند توانستند حبیب را شکست دهند. روایت شکست ناپذیری حبیب نورماگومدوف مقابل کانر مک گرگور نورماگومدوف ممکن است هرگز در یک مسابقه در دنیای MMA شکست نخورده باشد، اما او در طول مدتی که به عنوان یک مبارز سامبو فعالیت می‌کرد، یکبار شکست خورد. نورماگومدوف از سنین جوانی جودو و سامبو را نزد پدرش آموخته بود. او در سن 17 سالگی قهرمان سامبو رزمی روسیه شد و به فینال مسابقات رسید. با این حال او نتوانست حریفش ماگومد ابراگیموف شکست دهد و تنها باخت خود در طول دوران ورزش حرفه‌ای خود را اینگونه بدست آورد. درباره حبیب نورماگومدوف و UFC بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...