استقلال و دردسری به نام خریدهای فله ای !

تیم پرمهره استقلال در این فصل مرتبا با بازیکنانش در چالش بوده است.
کدخبر (138213) | 17 بهمن 1401 | ساعت 11:31
0 59
استقلال و دردسری به نام خریدهای فله ای !
تیم پرمهره استقلال در این فصل مرتبا با بازیکنانش در چالش بوده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، استقلال که در شروع فصل ریخت و پاش زیادی در نقل و انتقالات داشت و با صرف هزینه های زیاد، چند ستاره اسمی و برخی لژیونرها را به تیم خود اضافه کرد تا بتواند از عنوان قهرمانی اش در لیگ برتر دفاع کند، این روزها با چالش های زیادی مواجه است. از یک طرف بدهی های سنگین گذشته به خارجی ها و طلب باشگاه‌های اماراتی و پرتغالی بابت انتقال قایدی و محبی، از سوی دیگر خریدهای فله ای و قراردادهای مالی سنگینی که آجورلو روی دست استقلال گذاشتند باعث شده تا این تیم از از ابتدای فصل مدام با بازیکنانش در چالش باشد.

آبی ها از ابتدای فصل قصد داشتند کاوه رضایی را جذب کنند، اما به علت پر بودن لیست موفق به قرارداد با این بازیکن نشدند. آن ها در تلاش بودند با کنار گذاشتن مطهری یا آمانوف مسیر حضور این مهاجم را هموار کنند اما هیچ یک از این دو بازیکن مایل به ترک استقلال نشدند تا رضایی راهی تراکتور شود.

استقلال و دردسری به نام خریدهای فله ای !

این مهاجم در پنجره ای که گذشت قرارداد خود را با تراکتور فسخ کرد تا به جمع آبی پوشان اضافه گردد، ولی ظاهرا سرمربی استقلال او را نمی‌خواهد و از طرفی کاوه رضایی تفاهم نامه‌ای را آجرولو مدیر وقت این باشگاه امضا کرده که می تواند برای آبی ها دردسر ساز شود. در این تفاهم نامه که حاوی بندهای عجیبی است، استقلالی ها اگر تا پنج رو پیش از خاتمه پنجره نقل و انتقالات زمستانی قرارداد وی را در صورتی که مشکلی برای قرارداد نداشته باشد به ثبت نرسانند باید ۱۰ میلیارد تومان به عنوان غرامت به این بازیکن بپردازند! کمیته تعیین وضعیت تکلیف این بازیکن را با استقلال مشخص خواهد کرد.

از آن طرف عزیزبک آمانوف چند روزی است که در تمرینات استقلال شرکت نمی کند. این هافبک ازبکستانی بهمن ماه سال گذشته با نظر فرهاد مجیدی با قراردادی دو ساله و نیمه آبی پوش شد و نیم فصل دوم در ۱۱ بازی به میدان رفت. اما هیچ‌گل یا پاس گلی نتوانست از خود برجای بگذارد و  بعد از آمدن ساپینتو جایگاه خود را در ترکیب استقلال از دست داد و در برخی بازی ها سکو نشین بود. آمانوف تنها یک بار در طول فصل و آن به هم به مدت ۳ دقیقه برابر هوادار بازی کرد. همانطور که اشاره شد سرمربی پرتغالی استقلال قصد داشت این بازیکن را در ابتدای فصل کنار بگذارد که این مسئله مورد موافقت وی قرار نگرفت.

استقلال و دردسری به نام خریدهای فله ای !

همین اتفاق در پنجره زمستانی هم تکرار شد و آمانوف حاضر به فسخ قراردادش نشد تا مدیران این باشگاه بابت قرارداد و تعهدی مالی که به این بازیکن دارند ناچار به حفظ وی گردند. اما ظاهراً حالا و بعد از پایان نقل و انتقالات زمستانی، عزیزبک آمانوف قصد جدایی از استقلال را دارد و برخی رسانه ها هم مدعی اند چون استقلال طلب آمانوف را پرداخت نکرده او در تمرینات شرکت نمی کند و قصد شکایت از این باشگاه را دارد. خبرهایی هم درباره شکایت باشگاه استقلال از این بازیکن ازبکستانی به دلیل غیبت غیر موجه در تمرینات به فیفا مطرح است و باید دید در نهایت چه اتفاقی در پایان این ماجرا رخ خواهد داد. آن چه مشخص است حتی در صورت بازگشت آمانوف به تمرینات استقلال این بازیکن جایی در تفکرات مرد پرتغالی نخواهد داشت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...