جواد نکونام: در بازی با پرسپولیس به ناحق اخراج شدم!

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار فولاد مقابل سپاهان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
کدخبر (138245) | 17 بهمن 1401 | ساعت 12:06
0 49
جواد نکونام: در بازی با پرسپولیس به ناحق اخراج شدم!
جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار فولاد مقابل سپاهان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش سرخ نیوز، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار کرد:

دربازی فردا با تمرکز کامل به میدان می‌رویم و بازی سخت و سنگینی داریم. تمام بازی‌های دور برگشت سخت بوده و نیاز به انرژی و تمرکز بالا داشتیم. فردا برابر یکی از بهترین تیم‌های ایران در چند سال اخیر بازی داریم و نیاز داریم بازیکنان‌مان با تمرکز و کیفیت بالا در زمین حاضر شوند.
وی ادامه داد:
باید در دیدار برابر سپاهان باهوش باشیم و می‌دانیم از این دیدار چه می‌خواهیم. امیدوارم بازی خوبی را ارائه دهیم و توام با نتیجه مثبت برای ما باشد. امیدوارم دیدار فردا با حضور هواداران باشد و ما هم بتوانیم بعد از مدت‌ها و مثل سایر تیم‌ها از حضور هواداران‌مان استفاده کنیم. فردا به حضور هواداران نیاز داریم و باید کنار یکدیگر ۱۰۰ دقیقه تمرکز داشته باشیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. در بازی رفت، حمایت هواداران را داشتیم و توانستیم در دقیقه ۸۸ پیروز شویم و در بازی فردا نیز به همان موضوع نیازمندیم.
جواد نکونام: در بازی با پرسپولیس به ناحق اخراج شدم! سرمربی تیم فولاد درباره غیبت ۴ ستاره سپاهان در بازی فردا توضیح داد:
ما فردا با تیم سپاهان بازی داریم و دوست داشتیم همه بازیکنان این تیم حضور داشته باشند. البته سپاهان آن قدری بازیکن دارد که قدرتش را حفظ کند. ما هم ۲ بازیکن اصلی خود را نداریم. ما هم در مقطعی بازیکن نداشتیم و با شرایط کنار آمدیم و تنها گلایه‌مان جذب جایگزین بود که این اتفاق افتاد. امیدوارم فردا برنده زمین ما باشیم.
جواد نکونام درباره محرومیتش در بازی قبلی و باخت به تراکتور تصریح کرد:
شرایط تیم با حضور سرمربی متفاوت است اما همه دیدند که من به اشتباه و به ناحق اخراج شدم. من در ۷ سالی که مربیگری می‌کنم، یک بار ۳ اخطاره و یک بار هم اخراج شدم که این هم بازی اخیر بود که البته تاکید می کنم ناحق بود. سعی می‌کنم به همه داوران احترام بگذارم تا با اعتماد به نفس کار خود را انجام دهند. حتی اگر اشتباهی صورت می‌گیرد، دوست دارم بعد از بازی کدورت‌ها از بین برود و هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. در بازی قبلی به اشتباه اخراج شدم و گله‌ای نیست زیرا به هر حال اتفاق می‌افتد. بنیادی‌فر در آن دیدار قضاوت خوبی داشت و شرایط طوری رقم خورد که اخراج شدم.
جواد نکونام: در بازی با پرسپولیس به ناحق اخراج شدم! او درباره نیاز تیمش به مهاجم گفت:
ما به ۲ مهاجم نیاز داشتیم که با مهاجمان ایرانی و تیم‌های‌شان صحبت کردیم که یا باشگاه‌ها اجازه ندادند یا مبلغی را گفتند که باشگاه حاضر به پرداخت آن نبود. اکنون در حال مذاکره با بازیکنان خارجی هستیم و نیاز به حمایت باشگاه داریم زیرا ما تنها نماینده ایران در آسیا هستیم. ما مهاجمان خود را از دست داده‌ایم و نیاز داریم جای آن‌ها را پر کنیم و باید مهاجم خارجی جذب کنیم. من نیاز تیم را به باشگاه اعلام کردم و اگر باشگاه نتواند این کار را انجام دهد و هزینه نکند، باید بداند مردم ایران و به خصوص خوزستان نگاه‌شان به فولاد است زیرا ما نماینده ایران هستیم. هنوز اتفاقی در این خصوص نیافتاده و با توجه به تورمی که در کشور است، هنوز نتوانستیم کاری را برای جذب مهاجم بکنیم. باید این را جلو ببریم تا بتوانیم مهاجم جذب کنیم. شرایط تیم حساس است و باید به‌گونه‌ای تصمیم‌گیری شود که به فولاد کمک شود. ساسان انصاری در همه بازی‌ها بازی کرده و یک دقیقه نتوانسته استراحت کند و خدایی نکرده اگر اتفاقی رخ دهد، نمی‌توانیم او را تعویض کنیم.
  جواد نکونام: در بازی با پرسپولیس به ناحق اخراج شدم! سرمربی فولاد درباره جذب تورس و صحبت‌های او مبنی بر تاکتیک‌پذیری بازیکنان ایرانی تصریح کرد:
من نمی‌خواهم جواب کسی را بدهم اما فوتبال ایران حتی نسبت به زمانی که من بازی می‌کردم، تاکتیکی‌تر شده است. در دنیا فوتبال همیشه تاکتیک بوده اما فوتبال ایران به این سمت می‌رود. قبلا که به فوتبال ایران را نگاه می‌کردی، آنالیزی وجود نداشت اما اکنون قبل بازی‌ها تیم حریف آنالیز می‌شود و بازیکن راست پا، با پای چپ شوت می‌زند. یک مقدار دیر این اتفاق برای فوتبال ایران رخ داد اما فوتبالیست‌های ایرانی علاوه بر تاکتیک‌پذیری، باهوش و مسئولیت‌پذیر هستند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...