شکیرا راه بیرون کردن خانواده پیکه را پیدا کرد!

اوضاع بین شکیرا و خانواده جرارد پیکه به طور فزاینده ای متشنج است و حواشی بین این آنها بعد از جدایی هم ادامه دارد.
کدخبر (138450) | 17 بهمن 1401 | ساعت 19:28
0 102
شکیرا راه بیرون کردن خانواده پیکه را پیدا کرد!
اوضاع بین شکیرا و خانواده جرارد پیکه به طور فزاینده ای متشنج است و حواشی بین این آنها بعد از جدایی هم ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، از زمانی که جدایی شکیرا و جرارد پیکه در اواسط سال 2022 علنی شد، اختلاف میان شکیرا و پیکه و خانواده‌هایشان روز به روز بیشتر و بیشتر شده است. علاوه بر این آهنگ جدید شکیرا برای پیکه که در کانال یوتیوبی BZRP Music منتشر و بیش از 200 میلیون مرتبه شنیده شد، آتش این اختلافات را بیشتر کرد.

تشدید اختلافات بین شکیرا و پیکه

طی یکی دو ماه گذشته شرایط این زوج کاملا متفاوت شده است. در حالیکه شکیرا و پیکه تقریبا بر سر حضانت فرزندان خود به توافق رسیده و قرار بود پسرانشان به همراه شکیرا به میامی نقل مکان کنند، حالا اوضاع آنقدر پیچیده شده که شکیرا تلاش دارد تا مادر و پدر پیکه را از همسایگی خانه خود در بارسلونا بیرون براند و پیکه و نامزد جدیدش کلارا چیا هم زندگی جدید خود را مقابل چشمان شکیرا آغاز کرده‌اند. شکیرا راه بیرون کردن خانواده پیکه را پیدا کرد!پیکه و شکیرا که هر دو در یک روز متولد شده‌اند، اخیرا اولین جشن تولد بدون یکدیگر را پشت سرگذاشتند و این در شرایطی بود که هر کدام حال و هوای متفاوتی داشتند. شکیرا تصمیم داشت برای اولین تولدش بدون پیکه ، آهنگ جدیدش را که گفته می‌شود آن هم بر علیه پیکه و نامزد جدیدش خوانده شده، منتشر کند که این اتفاق به دلایل مختلفی رخ نداد. در عین حال مدافع سابق تیم بارسلونا هم این روز را در کنار کلارا چیا سپری کرد.

والدین جرارد پیکه در همسایگی شکیرا

شکیرا پس از بالا گرفتن درگیری‌هایش با پیکه، وارد جنگ با خانواده این ستاره سابق فوتبال هم شد و در اولین اقدام آهنگ جدیدش برای پیکه را به طور مداوم و با صدای بلند از خانه خود پخش کرد و روی بالکن خانه‌اش که رو به خانه خانواده پیکه قرار دارد، عروسکی جادوگر قرار داد. حالا Socialite گزارش داده که والدین جرارد پیکه به دلیل مهمانی‌های مداوم شکیرا به فکر نقل مکان به خانه هستند. آنها هنوز در کنار خانه‌ای زندگی می‌کنند که شکیرا و پیکه قبل از جدایی، فرزندانشان را با هم آنجا بزرگ می‌کردند. شکیرا راه بیرون کردن خانواده پیکه را پیدا کرد! مارک لیرادو، روزنامه نگار Socialite می‌گوید مونتسرات و جوآن، والدین پیکه از مهمانی های شکیرا خسته شده‌اند. ظاهراً این خواننده کلمبیایی اخیراً چندین مهمانی بزرگ مانند جشن تولدش در روز 2 فوریه را در خانه‌اش برگزار کرده است. در برخی از این مهمانی‌ها نه تنها موسیقی، بلکه آتش بازی نیز اجرا می شد. اوضاع بین شکیرا و خانواده سابقش به طور فزاینده ای متشنج است و به گفته Telecinco، والدین مدافع سابق بارسلونا در فکر ترک خانه خود هستند. با این حال آنها هنوز تصمیمی جدی نگرفته‌اند چراکه ممکن است شکیرا به زودی راهی میامی شود. در واقع شکیرا تنها به دلیل بیماری‌ پدرش هنوز در اسپانیا مانده و اگر او سلامتی خود را بازیابد احتمالا این خواننده 46 ساله راهی آمریکا شود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...