ساعت و زمان بازی رئال مادرید مقابل الاهلی مصر در جام باشگاه های جهان

زمان بازی رئال مادرید مقابل الاهلی مصر در جام باشگاه های جهان مشخص شده است.
کدخبر (138094) | 17 بهمن 1401 | ساعت 07:05
0 87
ساعت و زمان بازی رئال مادرید مقابل الاهلی مصر در جام باشگاه های جهان
زمان بازی رئال مادرید مقابل الاهلی مصر در جام باشگاه های جهان مشخص شده است.

به گزارش سرخ نیوز، در آستانه برگزاری بازی رئال مادرید مقابل الاهلی مصر در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های جام باشگاه های جهان نگاهی داشته‌ایم به تاریخ و ساعت برگزاری این بازی.

زمان بازی رئال مادرید مقابل الاهلی مصر 

زمان بازی رئال مادرید و الاهلی مصر در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان که دیدار حساس و مورد توجهی به حساب می‌آید، مشخص شده است. رئال مادرید پس از جام جهانی با افت شدیدی روبه‌رو شده، به طوری که سوپرکاپ را به بارسلونا واگذار کرد و در جدول لالیگا هم با این تیم، اختلافی ۸ امتیازی دارد. موفقیت در جام جهانی باشگاه‌ها می‌تواند شاگردان آنچلوتی را به روزهای خوب گذشته برگرداند. تعداد بالای مصدومان کهکشانی‌ها اما ممکن است برای این تیم دردسرساز شود. کورتوا، بنزما، آلابا و میلیتائو، بازیکنانی هستند که احتمالا در دیدار رئال مادرید مقابل الاهلی مصر غایب خواهند بود. الاهلی مصر که صدرنشین لیگ برتر این کشور است، به عنوان قهرمان قاره آفریقا در جام جهانی باشگاه ها حاضر شده است. آن‌ها با پیروزی ۳-۰ برابر اوکلندسیتی (نماینده اقیانوسیه) و ۱-۰ برابر سیاتل ساندرز (نماینده آمریکای شمالی) موفق شدند به نیمه نهایی جام باشگاه های جهان صعود کنند. دیدار رئال مادرید مقابل الاهلی مصر در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان،، در روز چهارشنبه ۱۹ بهمن برگزار می‌شود.

ساعت بازی رئال مادرید مقابل الاهلی مصر

ساعت بازی رئال مادرید و الاهلی مصر در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ ها طبق آنچه از پیش اعلام شده، ساعت ۲۲:۳۰ خواهد بود.

ورزشگاه رئال مادرید مقابل الاهلی مصر

مسابقات جام باشگاه های جهان 2023 به میزبانی کشور مراکش برگزار می‌شود. بازی رئال مادرید و الاهلی مصر نیز به میزبانی شهر رباط و ورزشگاه ملا عبدالله برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...