ستاره والیبال ایران ، بنزین سبز میلانو

بازگشت میلاد عبادی پور به ترکیب میلانو برای این تیم خوش‌یمن بود.
کدخبر (138141) | 17 بهمن 1401 | ساعت 08:33
0 140
ستاره والیبال ایران ، بنزین سبز میلانو
بازگشت میلاد عبادی پور به ترکیب میلانو برای این تیم خوش‌یمن بود.

به گزارش سرخ نیوز، میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که بعد از مدت‌ها از باشگاه اسکرا و لیگ لهستان جدا شد و به میلانو پیوست، در شروع این فصل استارت امیدوارکننده‌ای داشت و از همان ابتدا به بازیکن اصلی تیم روبرتو پیازا تبدیل شد و نمایش‌های نسبتا قابل قبولی را هم از خود ارائه داد.

با این حال چند نتیجه ضعیف میلانو سرمربی این تیم را به این فکر انداخت که تغییراتی در ترکیب شروع‌ کننده تیمش ایجاد کند. در این راستا میلاد عبادی پور طی یکی، دو بازی اخیر نیمکت‌نشین شده بود، اما به طور کلی این تغییر هم نتوانست خیلی به پایان روند پرنوسان میلانو کمک کند.

میلانو شب گذشته در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های سری‌آ مقابل پادووا قرار گرفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه 3-1 شکست دهد. یاران میلاد عبادی پور در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج 25-18، 25-20 و 25-19 به برتری دست یافتند و تنها ست دوم را 25-23 واگذار کردند.

بعد از چند باری میلاد عبادی پور شب گذشته دوباره به ترکیب میلانو بازگشت و عملکرد خوبی را هم از خود به نمایش گذاشت. جایی که کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در پیروزی مهم تیمش 10 امتیاز کسب کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...