شادی گل مدافع بارسا به یاد مسی + عکس

شب گذشته تیم بارسلونا موفق شد با سه گل از سد حریف خود سویا عبور کند. جوردی آلبا مدافع بلوگرانا عملکرد بسیار خوبی در این مسابقه داشت.
کدخبر (138193) | 17 بهمن 1401 | ساعت 10:56
0 86
شادی گل مدافع بارسا به یاد مسی + عکس
شب گذشته تیم بارسلونا موفق شد با سه گل از سد حریف خود سویا عبور کند. جوردی آلبا مدافع بلوگرانا عملکرد بسیار خوبی در این مسابقه داشت.

به گزارش سرخ نیوز، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لالیگا به مصاف سویا رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. ببینید: خلاصه بازی بارسلونا 3 سویا 0 این بازی اهمیت بسیار زیادی برای شاگردان ژاوی هرناندز داشت، چرا که رئال مادرید در بازی روز گذشته برابر مایورکا با یک گل شکست خورده بود و آن‌ها می‌خواستند از این فرصت برای افزایش فاصله‌شان با این تیم در صدر جدول استفاده کنند.

شادی گل آلبا به سبک مسی

سویا توانست 45 دقیقه اول برابر این تیم مقاومت کند اما پس از گذشت 13 دقیقه از آغاز نیمه دوم بود که بالاخره دروازه این تیم باز شد و جوردی آلبا روی پاس گل تماشایی فرانک کسیه موفق شد گل اول را وارد دروازه این تیم کند و تیمش را پیش بیاندازد. شادی گل مدافع بارسا به یاد مسی + عکس شادی پس از گل این مدافع بارسا باعث شد که بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی به یاد شادی گل خاصی مسی پس از گل‌هایی که با پیراهن این تیم به ثمر می‌رساند باشند و به شباهت حرکت این دو بازیکن اشاره کنند. بسیاری معتقد بودند که آلبا این کار را آگاهانه و برای زنده کردن یاد این بازیکن افسانه‌ای بارسا انجام داده است. شادی گل مدافع بارسا به یاد مسی + عکس گاوی و رافینیا دو گل دیگر بارسا در این دیدار را به ثمر رساندند تا آنها سه امتیاز بازی را به دست بیاورند و اختلاف‌شان با رئال در صدر جدول را به هشت امتیاز برسانند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...