ملاقات با دواین جانسون در مراسم گرمی؛ شبی که ادل به آرزویش رسید!

شب گذشته و در مراسم گرمی، دواین جانسون، کشتی کج کار سابق، ملاقات جالبی با ادل داشت.
کدخبر (138451) | 17 بهمن 1401 | ساعت 19:27
0 436
ملاقات با دواین جانسون در مراسم گرمی؛ شبی که ادل به آرزویش رسید!
شب گذشته و در مراسم گرمی، دواین جانسون، کشتی کج کار سابق، ملاقات جالبی با ادل داشت.

به گزارش سرخ نیوز، در هالیوود فعالین صنعت موسیقی همیشه این شانس را ندارند که با سایر بخش‌های صنعت سرگرمی ملاقات داشته باشند اما فصل جوایز و مراسم‌های جذابش با گرد هم آوردن همه چهره‌های سرشناس دنیای هنر، این امکان را برای سلبریتی‌های برجسته دنیا فراهم می‌کند و اینگونه بود که رویای ادل در شصت و پنجمین دوره جوایز گرمی محقق شد؛ زمانی که تروور نوآ مجری برنامه گرمی برای تقدیر از این خواننده بریتانیایی از دواین جانسون یا همان «راک» دعوت کرد که این بخش مراسم را بر عهده بگیرد. از آنجا که نوآ مطلع بود که ادل تا چه اندازه به ستاره سابق دنیای کشتی کج علاقه دارد، در هنگام دعوت از ادل به نوعی این خواننده را غافلگیر کرد.

ملاقات ادل با دواین جانسون در مراسم گرمی

ملاقات با دواین جانسون در مراسم گرمی؛ شبی که ادل به آرزوش رسید! آن لحظه خاص در اوایل نمایش زمانی رخ داد که نوآ در اطراف تماشاگران پرسه می زد و با افراد مشهور حاضر در میان مخاطبان تعامل داشت. او به سمت میز ستاره پاپ، جایی که او با نامزدش ریچ پل نشسته بود، رفت و گفت:
کسی که ادل همیشه دوست داشته ملاقات کند، اما هرگز این شانس را نداشته دواین جانسون است. تو هرگز او را ندیده‌ای؟
ادل سرش را تکان داد و نوآ در ادامه گفت:
من متوجه شدم که او هم از طرفداران بزرگ شماست. من کسی به نام دواین جانسون را امشب اینجا ندارم، اما کسی را دارم که به او «راک» می‌گویند.
در همین زمان بود که جانسون ظاهر شد و در حالی که ادل با لبخند بزرگی از جایش بلند شد، قلبش را با دستانش فشرد. نوآ هم شور و هیجان این دیدار را با صحبت‌هایش بیشتر کرد. «ادل، راک را ملاقات کن. راک، ادل را ملاقات کن». درحالی که حضار مراسم هر دو ستاره دنیای هنر را تشویق می‌کردند، قهرمان سابق کشتی کج در کنار یکی از محبوب‌ترین خواننده دنیا نشست و آنها دقایقی را در مراسم گرمی کنار هم گذراندند. ملاقات با دواین جانسون در مراسم گرمی؛ شبی که ادل به آرزوش رسیدبه نظر می‌رسد ادل هرگز چنین شبی را فراموش نخواهد کرد. در تمام مدتی که او کنار دواین جانسون نشسته بود، لبخندش از صورتش محو نمی‌شد و دائما جانسون را نگاه می‌کرد. در این مراسم گرمی ادل به آرزوی دیرینه‌اش رسید. دواین جانسون پیش از این هرگز در مراسم جایزه گرمی حضور پیدا نکرده بود و برای اولین بار در گرمی 2023 این کار را انجام داد. شصت و پنجمین مراسم سالانه جوایز گرمی در 5 فوریه 2023 در Crypto .com Arena در لس آنجلس برگزار شد و بهترین‌های هر بهش جوایز خود را دریافت کردند. بیانسه خواننده، ترانه سرای آمریکایی با نامزدی در 9 رشته رکورددار بود و بیشترین جوایز را هم به خانه برد. ملاقات با دواین جانسون در مراسم گرمی؛ شبی که ادل به آرزوش رسیددرباره دواین جانسون و کشتی کج بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...