واکنش درک لانسفورد به ادعای ترس او از نیک واکر ؛ فقط می‌خندیدم!

درک لانسفورد ضمن تاکید بر اینکه دسته 212 پوند زمینه ساز معرفی قهرمانان بزرگی به دنیای بدنسازی شده به شایعات واهمه خود از رویارویی با نیک واکر واکنش نشان داد.
کدخبر (138030) | 16 بهمن 1401 | ساعت 21:42
0 1114
واکنش درک لانسفورد به ادعای ترس او از نیک واکر ؛ فقط می‌خندیدم!
درک لانسفورد ضمن تاکید بر اینکه دسته 212 پوند زمینه ساز معرفی قهرمانان بزرگی به دنیای بدنسازی شده به شایعات واهمه خود از رویارویی با نیک واکر واکنش نشان داد.

به گزارش سرخ نیوز، درک لانسفورد پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات مستر المپیا 2022، تصمیم گرفت تا در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 شرکت نکند و به بهبود شرایط فیزیکی خود برای حضور در دوره بعدی رقابت مستر المپیا بپردازد. لانسفورد در گفت‌وگو با ران هریس از رشد عضلانی خود، هدفش برای این فصل، نیک واکر و اینکه آیا دسته 212 پوند باید در مسابقات باقی بماند یا خیر، صحبت کرد. لانسفورد سال گذشته در لیگ حرفه‌ای IFBB از یک پیشرفت چشمگیر لذت برد. او با حضور به صورت مهمان خارج از فصل در رقابت Pittsburgh Pro 2022 فصل خود را شروع کرد. درک لانسفورد بدون اینکه کوچکتر از بقیه به نظر برسد، به همراه نیک واکر، براندون کوری و هانتر لابرادا روی صحنه ایستاد. چند هفته پس از درخشش در این مسابقات، مربی او هنی رامبد درباره احتمال ترک دسته 212 پوند و حضور در رقابت‌های بخش آزاد مردان صحبت کرد. واکنش درک لانسفورد به ادعای ترس او از نیک واکر ؛ فقط می‌خندیدم!در ماه شهریور از درک لانسفورد برای رقابت در دسته آزاد مستر المپیا 2022 دعوت ویژه‌ای به عمل آمد؛ رقابتی که در ستایش افتخارات فلکس لوئیس قهرمان بازنشسته هفت دوره دسته 212 پوند مستر المپیا برگزار می‌شد. تنها چند دقیقه پس از اینکه درک لانسفورد صحنه رقابت مستر المپیا را ترک کرد، بسیاری از کارشناسان و ستاره‌های قدیمی رشته بدنسازی، او را مدعی قهرمانی در سال‌های آینده و یک پدیده نوظهور دانستند. او در حالی که نتوانست هم تیمی خود هادی چوپان را از کسب طلا باز دارد، در اولین حضورش در بخش آزاد مردان کاملا به کسب قهرمانی خودش را نزدیک کرد. درک لانسفورد در مصاحبه اخیرش به موضوعات متعددی از جمله پیشرفت‌های خود در راه مستر المپیا 2023، نیک واکر و اینکه چرا معتقد است دسته 212 پوند باید در لیگ حرفه‌ای IFBB باقی بماند، پرداخت.

رقابت در آرنولد کلاسیک 2023 نزدیک است

لانسفورد برای حضور در دوره بعدی مستر المپیا روی قسمت‌هایی از بدنش تمرکز بیشتری دارد و سعی دارد با تمرین آنها را بهبود ببخشد. او در این باره گفته:
در حال حاضر، تمرکز من بر روی بالاتنه‌ام است. قفسه سینه، شانه‌ها، بازوها و عضلات چهار سر و قسمت جلویی پایم باید تقویت شوند. من از همین نقاط می‌توانم پیشرفت کنم. من فقط روی یک منطقه متمرکز نیستم. من تمام بدنم را تمرین می‌دهم تا سال آینده بهتر باشم. اما این بدین معنا نیست که روی عضلات پشتم کار نمی‌کنم. می خواهم سال آینده از هر لحاظ بهتر باشم. در حال حاضر در باشگاه هستم و برای این که پیشرفت کنم، واقعا کار می‌کنم و این کار در تمام طول سال خواهد بود. اگر بخواهم یک ناحیه را مشخص کنم، آن ناحیه قفسه سینه است. کمی تراکم و سختی بیشتر و بلوغ عضلانی را در آنجا نیاز دارم.
طرفداران امیدوار بودند که لانسفورد در ماه مارس در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 حضور پیدا کند، اما قهرمان سابق دسته 212 پوند پس از بررسی دقیق تصمیم به کناره‌گیری گرفت. او برای دیدن عملکرد همتایانش از دسته 212 پوند مانند شاون کلاریدا و کمال الگارگنی در برابر سایر استعدادهای بخش آزاد، هیجان دارد.
 برای تماشای مبارزه این بچه‌ها هیجان زده هستم. نیک واکر را می‌بینم که سخت تمرین می‌کند، او خوب به نظر می رسد. همه در مورد کلاریدا صحبت می‌کنند که از دسته 212 پوند می‌آید که من از دیدن او و کمال در کنار یکدیگر هیجان زده هستم. این در حالی است که سامسون دائودا و شاون کلاریدا با قدرت وارد شده‌اند و نمی‌توان ویلیام بوناک را نادیده می‌گرفت. این نمایش واقعا دیدنی خواهد بود.

واکنش درک لانسفورد به ادعای ترس او از نیک واکر ؛ فقط می‌خندیدمبدون دسته 212 پوند ، فلکس ویلر یا درک لانسفوردی وجود نداشت

بر خلاف ایین والییر و لی پیرست، لانسفورد معتقد است که دسته 212 پوند باید در لیگ حرفه‌ای IFBB باقی بماند. درک لانسفورد در این باره تاکید کرده:
فکر می‌کنم که دسته 212 پوند خیلی خوب است. متوجه هستم که خیلی از مردم می‌گویند چرا این پول را خرج دسته آزاد نمی‌کنید و ورزشکاران این دسته را به آن بخش نمی‌فرستید اما واقعیت این است که اگر دسته 212 پوند نبود، امروز درک لانسفورد، فلکس ویلر و دیگر ورزشکارانی که روی صحنه می‌بینیم، وجود نداشتند. من اکنون تجربه حضور در دسته آزاد را کسب کردم اما خوشبختانه پنج سال وقت داشتم که در دسته 212 پوند حضور داشته باشم تا به عنوان یک بدنساز، یک انسان، و به عنوان یک ورزشکار روی خودم کار کنم. من اساساً در این ورزش بزرگ شدم. اگر شما بدنساز کوتاه قدی هستید، بهتر است به دسته 212 پوند بروید و بدن خود را با رقابت در این دسته پرورش دهید و پس از آن اگر خواستید به بخش آزاد بروید.
پس از اینکه یک کانال یوتیوب مدعی شد که درک لانسفورد از نیک واکر می‌ترسد، لانسفورد در واکنش به این ادعا گفت:
وقتی رسانه‌ها چنین ادعای را مطرح کردند، به نظرم خیلی خنده‌دار بود. چند نفر هم به من پیام دادند. آنها می‌خواهند با آنچه می‌گویند یک فضای دو قطبی ایجاد کنند و جنجال و هیجان بیهوده‌ای داشته باشند. این هیجان انگیز و سرگرم کننده است، اما همانطور که گفتم من در مسیر خودم حرکت می‌کنم.
نیک واکر اخیراً در مورد پتانسیل درک لانسفورد به عنوان یک رقیب در بخش آزاد مردان صحبت کرده بود. او کنجکاو است که بداند لانسفورد تا مستر المپیای بعدی تا چه اندازه می‌تواند بافت عضلانی با کیفیتی در فصل تعطیلات برای خودش ایجاد کند. این در حالی است که نیک واکر پس از افزایش مبلغ جایزه مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 به 300 هزار دلار، در این رقابت شرکت خواهد کرد. هر چند هواداران منتظر رویارویی این دو غول بدنسازی بودند اما به نظر می‌رسد تا ماه نوامبر آینده باید صبوری کنند. در این باره بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...