واکنش پپ به شکست ؛ در شرایطی نیستیم که به قهرمانی فکر کنیم

سرمربی سیتی بعد از شکست مقابل تاتنهام تاکید کرد که تیمش در حال حاضر شرایطی ندارد که بتواند به قهرمانی فکر کند.
کدخبر (138087) | 16 بهمن 1401 | ساعت 22:27
0 49
واکنش پپ به شکست ؛ در شرایطی نیستیم که به قهرمانی فکر کنیم
سرمربی سیتی بعد از شکست مقابل تاتنهام تاکید کرد که تیمش در حال حاضر شرایطی ندارد که بتواند به قهرمانی فکر کند.

به گزارش سرخ نیوز، در هفته‌ای که آرسنال با یک گل مغلوب اورتون شد، سیتی شانسی طلایی برای نزدیک شدن به صدر داشت اما با شکست مقابل تاتنهام از این کار بازماند. شاگردان پپ گواردیولا امشب با یک گل مغلوب تیمی شدند که سرمربی خود، کونته را به دلیل عمل جراحی کیسه صفرا کنار خود نداشت. سرمربی سیتی در پایان مسابقه از اینکه تیمش فرصت طلایی نزدیک شدن به آرسنال را از دست داد، ابراز ناراحتی کرد. واکنش پپ به شکست ؛ در شرایطی نیستیم که به قهرمانی فکر کنیم او در مورد واگذار کردن نتیجه بازی با یک گل به حریف گفت:

"مثل همه بازی‌های خانگی و خارج از خانه مقابل تاتنهام بازی را خوب شروع کردیم ولی در ادامه بابت اشتباهاتی که داشتیم، توسط حریف تنبیه شدیم."
سرمربی سیتی با اشاره به شرایط سخت تیمش بعد از یک بر صفر شدن کار گفت:
"وقتی نتیجه یک بر صفر باشد، اوضاع فرق می‌کند. تیم ما فرصت‌های خوبی برای گلزنی ایجاد کرد ولی در حضور سون و کولوسفسکی هر بار از دست دادن توپ به یک ضد حمله خطرناک منجر می‌شد و این شرایط راحتی برای ما نبود و در نهایت نیز سه امتیاز را از دست دادیم."
گواردیولا در مورد از دست رفتن شانس نزدیک شدن به آرسنال تاکید کرد:
" آرسنال تا اینجای کار امتیازات خیلی کمی از دست داده است و این فرصت خوبی بود که از دست رفت. تاتنهام هم به عنوان تیم پنجم برای کسب سهمیه می جنگید. شروع خوبی داشتیم ولی در ادامه روی ضربات ایستگاهی به مشکل خوردیم، درست مثل دو هفته پیش."
او در ادامه اظهارات خود در خصوص این شکست در هفته‌ای که آرسنال هم باخته بود، افزود:
"تیم ما در وضعیتی نیست که به قهرمان شدن فکر کنیم. در حال حاضر تنها روی بازی بعدی مقابل استون ویلا تمرکز کرده‌ایم. برای آن دیدار خود را به بهترین شکل آماده خواهیم کرد تا بهترین نمایش را ارائه کنیم."
پپ با اشاره با اینکه احترام زیادی به سبک بازی تاتنهام قائل است، ادامه داد:
"وقتی حریف ده نفره دست به دفاع کردن بزند، شما کار راحتی نخواهید داشت. ما خوب بودیم و شروع خوبی هم داشتیم و شاید در بعضی جاها فقط چند ضربه کم آوردیم. تاتنهام تیم فوق‌العاده‌ای است و من احترام زیادی برای این تیم قائل هستم."

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...