به سوی مستر المپیا 2023 ؛ هادی چوپان با درد جراحی هم تمرین می‌کند!

هادی چوپان برخلاف سایر بدنسازان تصمیمی برای حضور در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 ندارد اما با این حال تمرینات خود را سبک نکرده است.
کدخبر (138429) | 17 بهمن 1401 | ساعت 23:30
4 690
به سوی مستر المپیا 2023 ؛ هادی چوپان با درد جراحی هم تمرین می‌کند!
هادی چوپان برخلاف سایر بدنسازان تصمیمی برای حضور در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 ندارد اما با این حال تمرینات خود را سبک نکرده است.

به گزارش سرخ نیوز، در حالی که دنیای بدنسازی تقریبا به این اطمینان رسیده بود که بیگ رامی سومین عنوان قهرمانی متوالی خود را در مسابقات مستر المپیا بدست می‌آورد، هادی چوپان ملقب به «گرگ ایرانی» روایت‌ها را 360 درجه تغییر داد و برای اولین بار روی سکوی قهرمانی قرار گرفت. هادی چوپان با اختلاف قابل توجهی موفق شد بیگ رامی را شکست دهد تا به اولین بدنساز ایرانی تبدیل شود که عنوان قهرمانی مستر المپیا را کسب می‌کند.

قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیا حاصل سال ها تلاش بوده

اگرچه به نظر می‌رسید او به آسانی این قهرمانی را بدست آورده اما در حقیقت این موفقیت نتیجه سال‌ها تلاش و از خود گذشتگی وی بوده است. هادی چوپان اخیرا ویدیویی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که در آن با وجود درد شدیدی که دارد، صدها کیلوگرم وزنه را بلند می‌کند. چوپان در این ویدیو لیفت کردن وزنه 400 کیلوگرمی را حدود 100 بار تکرار می‌کند. البته این همه ماجرا نیست چراکه او در حالی این تمرین را انجام می‌دهد که به تازگی تحت عمل جراحی دندان قرار گرفته اما با نادیده گرفتن این درد، انجام تمرینات و حفظ آمادگی را در اولویت خودش قرار داده است. هادی چوپان با به اشتراک گذاشتن آخرین وضعیت خودش با طرفداران، نوشت:
نیمی از دندان‌هایم تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند و درد شدیدی در فک و صورتم وجود دارد، اما دوستانم علاقه‌مند هستند و می‌خواهند که من پیشرفت کنم و رشد داشته باشم.
چرا هادی چوپان در آرنولد کلاسیک 2023 شرکت نمی‌کند؟به همین دلیل قهرمان مستر المپیا 2022 به توصیه دوستانش عمل کرده و برای آنکه در اوج قدرت باقی بماند، بلافاصله پس از عمل جراحی تمریناتش را آغاز کرده است. هادی چوپان در ادامه نوشته است:
ما حتی با درد و رنج، باید برای آنها تلاش کنیم. با سخت کوشی و استقامت، باید آماده جنگ با هدف آهنین باشیم.

غیبت هادی چوپان برای آرنولد کلاسیک 2023

هادی چوپان برخلاف سایر بدنسازان تصمیمی برای حضور در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 ندارد اما با این حال تمرینات خود را سبک نکرده و قصد دارد با همان روند به تلاش خودش ادامه دهد. این بدنساز ایرانی تمام سعی خود را دارد تا از حفظ عنوان قهرمانی‌اش در مستر المپیا اطمینان پیدا کند. او همچنان ویدیوهای تمرینی خود را با صفحه اینستاگرام خانوادگی‌اش منتشر می‌کند. بدنی که در تعطیلات تراش خورد ؛ رونمایی از آخرین ورژن هادی چوپانهادی چوپان احتمالا غیرمنتظره‌ترین قهرمان مستر المپیا بوده و شاید به آرزویش رسیده باشد اما این باعث نشده تا برای رسیدن به قهرمانی دیگر دست از تلاش بردارد. چوپان که هر روز در باشگاه بدنسازی تمریناتش را دنبال می‌کند، نکات تمرینی و آموزشی خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی با هوادارانش به اشتراک می‌گذارد. چند روز پیش چوپان تصاویر جدیدی از کات‌های عضلات بدنش را منتشر کرد. در این تصاویر عضلات سینه، عضله دوسر و زیبایی بدن هادی چوپان بی عیب و نقص به نظر می‌رسید. پس از انتشار این ویدیوی جدید، هواداران هادی چوپان که کاملاً تحت تأثیر فداکاری او قرار گرفته بودند، سریعاً در بخش نظرات صفحه اینستاگرام او، به پشتکار این ورزشکار واکنش نشان دادند. بیشتر بخوانید: 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
باسلام پارسالم هادی حقش اولی یا دومی بود ولی امسال نیک هادی رو به راحتی کنار میزنه ولی به امید اینکه هادی برگرده
کاربر سایت
04 شهریور 1402
زنده باشی و پر قدرت پهلوان خداوند یاریت کند
کاربر سایت
04 شهریور 1402
خدا قوت دلاور
کاربر سایت
04 شهریور 1402
حاجی ۳۶۰ درجه تغییر وضعیت که بر میگرده به خود بیگ رامی! باید مینوشتی ۱۸۰ درجه😂
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...