بازیکنان فوتبال ایران زیر آوار ترکیه مانده اند!

محمد شروین اسبقیان از آخرین وضعیت لژیونر های فوتبال قطع عضو ایران در زلزله ترکیه خبر داد.
کدخبر (138675) | 18 بهمن 1401 | ساعت 10:10
0 36
بازیکنان فوتبال ایران زیر آوار ترکیه مانده اند!
محمد شروین اسبقیان از آخرین وضعیت لژیونر های فوتبال قطع عضو ایران در زلزله ترکیه خبر داد.

به گزارش سرخ نیوز، محمد شروین اسبقیان در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب «سلام پهلوان» در مورد اینکه لژیونر های فوتبال قطع عضو ایران در زلزله ترکیه ناپدید شدند و خبری از آنها نیست، گفت:

روابط بین الملل ما از شب گذشته با فدراسیون مرتبط در ترکیه تماس هایی داشته است. آنها هم پیگیر هستند و شهری که این بازیکنان حضور داشتند خسارت زیادی دیده است اما هیچ خبر قطعی از وضعیت آنها وجود ندارد. به ما اطلاع دادند که تلفن های همراه آن ها روشن است و زنگ می خورد اما کسی جوابگو نیست. امیدوارم سلامت باشند و برگردند. فدراسیون پیگیری های لازم را می‌کند و اگر خبری به دستمان رسید در اولین فرصت اطلاع رسانی خواهیم کرد.
اسبقیان در مورد آماده‌سازی تیم های ملی جانبازان و معلولان برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو تاکید کرد:
اردوهای تیم‌های ملی ما در حال برگزاری است و تمام تلاش ما این است که یک کاروان پرقدرت را با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و پار المپیک همانند دوره‌های گذشته برای بازی‌های پاراآسیایی آماده کنیم.
او در مورد بودجه ورزش نیز گفت:
صحبت کسانی که می‌گویند چانه بودجه ورزش کوچک گرفته شده است را تایید می کنم. با توجه به اینکه دولت به ویژه رئیس جمهور توجه خاصی به ورزش دارند، امیدوارم که در مورد بودجه تجدید نظر شود. بعضی از فدراسیون های ما چند رشته‌ای هستند و در بودجه‌های آنها باید عنایت ویژه‌ای شود.
او در مورد وضعیت ساره جوانمردی و زهرا نعمتی برای حضور در بازی های آسیایی تصریح کرد:
خانم جوانمردی تمرینات خود را ادامه می‌دهد. به دلیل مسائل شخصی با خود من صحبت داشته و اجازه خواسته است که در بازی‌های پاراآسیایی شرکت نکند اما تمریناتش را ادامه می دهد. قرار است در مسابقات پارالمپیک پاریس با قدرت شرکت کند. در مورد خانم نعمتی باید از آقای شعبانی بهار بپرسید اما تا جایی که اطلاع دارم، قرار است در بازی های آسیایی شرکت کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...