تارتار : دیدار مقابل ذوب آهن برای ما بازی مرگ و زندگی است

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار ذوب آهن اصفهان مقابل ملوان بندر انزلی در هفته نوزدهم لیگ برتر خلیج فارس گفت به دیداری رسیدیم که می‌توانم بگویم بازی مرگ و زندگی است.
کدخبر (138944) | 18 بهمن 1401 | ساعت 15:49
0 58
تارتار : دیدار مقابل ذوب آهن برای ما بازی مرگ و زندگی است
مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار ذوب آهن اصفهان مقابل ملوان بندر انزلی در هفته نوزدهم لیگ برتر خلیج فارس گفت به دیداری رسیدیم که می‌توانم بگویم بازی مرگ و زندگی است.

به گزارش سرخ نیوز، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی اظهار داشت:

به دیداری رسیدیم که می‌توانم بگویم بازی مرگ و زندگی است. بازیکنان می‌دانند که این مسابقه برای ما فوق‌العاده حائز اهمیت است. اگر می‌خواهیم به بالای جدول برسیم و با تیم‌های بالای جدولی رقابت کنیم، باید برنده این مسابقه باشیم.
وی با اشاره به شرایط دشوار گاندوها در صورت غلبه نکردن بر ملوان بندر انزلی بیان کرد:
در صورتی که در بازی فردا نتیجه نگیریم، کارمان سخت می‌شود و باید با تیم‌های پایین جدولی بجنگیم. توجیهی برای بازی فردا نداریم و در صورت موفق نشدن، بهانه‌ای نخواهیم داشت. همه می‌دانیم که باید فردا ببریم. با احترام به تیم خوب ملوان، با لطف خدا و تلاش بازیکنان برنده خواهیم شد و از این شرایط خارج می‌شویم.
سرمربی ذوب‌‌آهن با بیان اینکه ملوان بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته و تیمی هماهنگ است، تصریح کرد:
بازیکنان ملوان از سال گذشته کنار هم بوده‌اند و اعضای کادر فنی این تیم هم حفظ شده‌اند. ملوان بازیکنان خوبی به خدمت گرفته است و تیم بسیار خوبی در اختیار دارد. کار سختی پیش روی ماست، اما محکوم به پیروزی هستیم و امیدوارم به برتری برسیم.
تارتار درباره احتمال جدایی او از ذوب‌آهن در صورت عدم کسب نتیجه لازم خاطرنشان کرد:
ممنون می‌شوم درباره بازی فردا صحبت کنید.
وی درباره استفاده نکردن کادر فنی ذوب آهن از مهاجمان خود و نیز تاکتیک گاندوها برای دیدار با ملوان صحبت کرد، گفت:
شهرام سالاری آقای گل سال گذشته (لیگ یک) بود. چگونه می‌گویید که مهاجم نداشتیم؟ ما باید تاکتیک خودمان را فردا در زمین پیاده کنیم و کارمان را پیش ببریم؛ نه اینکه به شما توضیح بدهیم. امیدوارم در این امر موفق باشیم.
سرمربی ذوب‌آهن در مورد تماشاگران این تیم عنوان کرد:
هوادار روی سر ما جا دارد و حق دارد که ناراحت باشد. من در شهرهای مختلف و سخت‌ترین شرایط کار کرده‌ام و تجربه روزهای بدتر از این را هم دارم. من از خانه به ذوب‌آهن نیامدم و در مسجدسلیمان و رشت، با آن هواداران کار کرده‌ام. در نهایت هم مقابل آن‌ها سربلند بودیم و حالا باید نتیجه بگیریم. به هواداران حق می‌دهیم و از آن‌ها می‌خواهیم که از ما تا پایان بازی حمایت کنند.
تارتار با بیان اینکه شاگردانش به حمایت هواداران نیاز دارند، اظهار داشت:
بازیکنان ما پیشکسوت و باتجربه نیستند و حمایت هواداران بر کار آن‌ها مؤثر است. از هواداران خواهش می‌کنم در طول مسابقه از بازیکنان حمایت کنند و انرژی مضاعفی به تیم بدهند. قول می‌دهیم مانند 15 سال گذشته، با تمام توان برای موفقیت تیم تلاش کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد:
من از لیگ‌های دسته‌های دوم یا سوم نیامدم و حدود 15 سال است که در لیگ برتر کار می‌کنم. خدا عنایت کرده که با تلاش کادر فنی سربلند بودیم و ان‌شاءالله امسال هم این اتفاق می‌افتد. به این بازیکنان ایمان دارم و معتقدم همانطور که سال گذشته ورق را در بدترین شرایط برگرداندند، امسال نتایج خوبی رقم می‌زنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...