جنجال بزرگ در ایتالیا ؛ این دادستان ضد یوونتوس است!

دادستان مسئول رسیدگی به پرونده تخلف مالی یوونتوس در ایتالیا سه سال پیش در اظهارنظری خود را "ضد یوونتوسی" توصیف کرده بود.
کدخبر (138991) | 18 بهمن 1401 | ساعت 17:18
0 77
جنجال بزرگ در ایتالیا ؛ این دادستان ضد یوونتوس است!
دادستان مسئول رسیدگی به پرونده تخلف مالی یوونتوس در ایتالیا سه سال پیش در اظهارنظری خود را "ضد یوونتوسی" توصیف کرده بود.

به گزارش سرخ نیوز، باشگاه یوونتوس اخیرا به دلیل تخلف مالی و تقلب در صورت‌های مالی باشگاه با کسر 15 امتیاز روبرو شده و شرایط بغرنجی را تجربه می‌کند. تحقیقات قضایی که منجر به این جریمه کسر امتیاز شد توسط سه دادستان دنبال می‌شد که چیرو سانتوریلو یکی از آن‌ها بود. امروز اما در ایتالیا اظهاراتی از این دادستان منتشر شد که در سال 2019 از طرف او ایراد شده بود. سانتوریلو در سال 2019 خود را هوادار سرسخت ناپولی و "ضد یوونتوس" می‌خواند. فاش شدن این صحبت‌ها در ایتالیا جنجال بزرگی ایجاد کرده است. ویدیوی صحبت‌های جنجالی این دادستان ایتالیایی که در روز 1 ژوئن 2019 ایراد شده در شبکه‌های اجتماعی بین کاربران ایتالیایی به سرعت دست به دست می‌شود. هواداران یوونتوس از این اظهارات خشمگین هستند و می‌گویند این دادستان صلاحیت قضایی خود را به کلی از دست داده است و پرونده باشگاه‌شان باید بار دیگر توسط اشخاصی دیگر بررسی شود. جنجال بزرگ در ایتالیا ؛ این دادستان ضد یوونتوس است! سانتوریلو که در سال 2019 در همایشی که توسط شرکت‌های حقوقی شهر میلان برگزار شده صحبت می‌کند در این ویدیو می‌گوید:

"من خیلی فوتبالی نیستم. ولی بگذارید اعتراف کنم که هوادار ناپولی‌ام و از یوونتوس نفرت دارم. به عنوان یک هوادار ناپولی برایم مهم است ولی به عنوان دادستان... ولی واقعیت این است که من ضد یوونتوسم. من با دزدی در زمین فوتبال مخالفم".
جالب اینجا است که در همان زمانی که سانتوریلو این صحبت‌ها را مطرح کرده، او مشغول بررسی یک پرونده دیگر علیه یوونتوس بود که در نهایت بسته شد. ویدیوی جنجالی این دادستان چنان جنجالی به پا کرده که وزیر کشور ایتالیا در مقابل اون موضع‌گیری کرد. آندره‌آ آبودی گفت:
"من ویدیوی مورد بحث را دیده‌ام و می‌دانم ارزیابی‌های لازم در این باره انجام خواهد شد. فعلاً بهتر است به همین اکتفا کنم".
اولین جلسه از دادگاه تجدیدنظر پرونده یوونتوس در 27 مارس برگزار خواهد شد. انتشار این ویدیو باعث شده بیانکونری نسبت به تغییر در شرایط فعلی خود امیدوارتر شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...