فقط یک بازیکن رده امید با پرسپولیس به آبادان رفت

مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس برای بازی مقابل صنعت نفت آبادان در لیست سرخپوشان حضور ندارد.
کدخبر (138934) | 18 بهمن 1401 | ساعت 15:37
0 99
فقط یک بازیکن رده امید با پرسپولیس به آبادان رفت
مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس برای بازی مقابل صنعت نفت آبادان در لیست سرخپوشان حضور ندارد.

به گزارش سرخ نیوز، تیم پرسپولیس در حالی میهمان صنعت نفت خواهد بود که این بازی تحت تاثیر اظهارات هفته گذشته یحیی گل‌محمدی، مبنی بر استفاده از بازیکنان امید در دیدارهای آتی این تیم برگزار خواهد شد. اگرچه یحیی در این باره عقب‌نشینی کرد و نفرات بزرگسال را در تمرین به کار گرفت اما به هر حال همه منتظر بودند تا لیست مسافران این تیم به آبادان منتشر شود. به این ترتیب سرخپوشان در حالی راهی جنوب کشور شدند که در این بازی علیرضا بیرانوند، گلر شماره یک خود را در اختیار نخواهند داشت و با احمد گوهری در این بازی به مصاف حریف می‌روند و این احتمالا بزرگترین تغییر در ترکیب سرخپوشان نسبت به بازی قبلی خواهد بود. این بازی همچنین در حالی برگزار می‌شود که تیم امید پرسپولیس ساعت 12 ظهر به مصاف دنا صبا آیندگان خواهد رفت که این بازی دیدار مهمی برای سرخپوشان در راه قهرمانی محسوب می‌شود.

* سرما خوردگی ترابی جدی نیست

شایعات زیادی پیرامون بیماری مهدی ترابی وجود داشت و گفته می‎شد که او در سفر به آبادان پرسپولیس را همراهی نخواهد کرد اما به نظر می‌رسد سرماخوردگی ترابی جدی نیست و او در لیست مسافران پرسپولیس حضور داشته است.

مهدی ترابی بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان را از دست می دهد؟* لئاندرو پریرا در تهران ماند

مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس برای این بازی در لیست سرخپوشان حضور ندارد. پریرا باوجود صدور مجوز بازی، در تهران مانده و قرار است فردا یک جلسه تمرینی دیگر را هم داشته باشد و به این ترتیب نام او در لیست سفر سرخپوشان دیده نمی‌شود تا مهمترین خط خورده این تیم لقب بگیرد.

* تمام بازیکنان امید از لیست خط خوردند

یحیی گل‌محمدی باتوجه به بازی حساس تیم امید پرسپولیس، تمام نفرات این رده را از لیست خود خارج کرده و امیر رضا رفیعی، گلر ذخیره، تنها بازیکنی است که با این تیم مسافر جنوب کشور شده است. دیگر بازیکنان رده سنی امید در تهران مانده‌اند تا به همراه تیم خود در بازی حساس ساعت 12 ظهر در ورزشگاه مطهری به میدان بروند؛ دیداری که اهمیت زیادی در کورس قهرمانی دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...