هدیه ویژه رونالدو از طرف باشگاه دوران کودکی‌ اش چه بود؟

باشگاه اسپورتینگ لیسبون یک جعبه با نام "جعبه کریستیانو رونالدو" به عنوان هدیه تولد برای ستاره پرتغالی ارسال کرده است.
کدخبر (138448) | 17 بهمن 1401 | ساعت 23:21
0 133
هدیه ویژه رونالدو از طرف باشگاه دوران کودکی‌ اش چه بود؟
باشگاه اسپورتینگ لیسبون یک جعبه با نام "جعبه کریستیانو رونالدو" به عنوان هدیه تولد برای ستاره پرتغالی ارسال کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، کریستیانو رونالدو تولد 38 سالگی خود را جشن گرفته و در این میان احتمالا جالب‌ترین هدیه‌ای که دریافت کرده، یک جعبه خاص و ویژه از طرف باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی اسپورتینگ لیسبون بوده است. باشگاه پرتغالی یک جعبه با نام «جعبه کریستیانو رونالدو» برای او ارسال کرده که البته برای هواداران هم قابل خریداری است. این جعبه نوعی یادگاری از برجسته‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای اسطوره پرتغالی در این باشگاه است. پس از اینکه رونالدو به همراه خانواده‌اش از مادیرا راهی لیسبون شد، این باشگاه در آکادمی خود رونالدو را کشف و پرورش داد و به یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل کرد. رونالدو قبل از رفتن به منچستریونایتد در سال 2003، 31 بازی برای تیم پرتغالی انجام داد و 5 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد.

وقتی رونالدو برای فرگوسن دلبری کرد!

عملکرد درخشان او در بازی دوستانه پیش فصل مقابل منچستریونایتد توجه دنیای فوتبال را به خود جلب کرد. در آن بازی رونالدو به راحتی می‌توانست بازیکنان کهنه‌کار و قدیمی یونایتد را با گام‌های بلندش از پیش رو بردارد که همین مساله باعث جلب نظر سرالکس فرگوسن شد. یونایتد که تشخیص داد این بازیکن هنوز یک الماس صیقل داده نشده است، او را به اولدترافورد برد. رونالدو زیر نظر فرگوسن شکوفا شد و قبل از ترک باشگاه به رئال مادرید در سال 2009 بهترین بازیکن جهان لقب گرفت. هدیه ویژه رونالدو از طرف باشگاه دوران کودکی‌ اش چه بود؟رونالدو اخیراً پس از فسخ قرارداد دومش با منچستریونایتد، در میان گزینه‌هایش بازگشت به اسپورتینگ لیسبون را هم داشت. با این حال چنین اتفاقی هرگز رخ نداد چراکه تیم پرتغالی توان مالی لازم برای پرداخت دستمزد هنگفت برنده 5 توپ طلای جهان را نداشت. روبن آموریم، سرمربی فعلی اسپورتینگ گفته بود:
همه در اسپورتینگ رویای بازگشت کریستیانو را دارند، اما ما پولی برای پرداخت دستمزد او نداریم.

رونالدو بی رحم مقابل اسپورتینگ

در نهایت رونالدو به تیم النصر پیوست و در حال حاضر دستمزد نجومی نزدیک به 200 میلیون یورو در هر فصل دریافت می‌کند. در حالی که اسپورتینگ باشگاه دوران کودکی کریستیانو رونالدو بوده، این فوق ستاره پرتغالی هرگز به عنوان یک بازیکن تیم حریف به این تیم رحم نکرده است. رونالدو در چهار بازی مقابل اسپورتینگ سه گل زده و دو پاس گل داده است. آخرین گل وی مقابل اسپورتینگ به زمانی برمی‌گردد که هنوز در رئال مادرید حضور داشت و با یک ضربه ایستگاهی دقیقی دروازه تیم پرتغالی را باز کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...