حسین خانی : سعی می کنیم باخت خود را گردن داور نیاندازیم اما به جایی می رسیم که مجبوریم

فرزاد حسین‌خانی در نشست خبری پس از دیدار مس کرمان مقابل گل گهر در هفته نوزدهم لیگ برتر خلیج فارس گفت از ابتدای فصل سعی کردیم به داوری احترام بگذاریم و باخت خود را گردن داور نیندازیم اما به جایی می‌رسیم که مجبوریم در این رابطه صحبت کنیم.
کدخبر (139542) | 19 بهمن 1401 | ساعت 18:15
0 86
حسین خانی : سعی می کنیم باخت خود را گردن داور نیاندازیم اما به جایی می رسیم که مجبوریم
فرزاد حسین‌خانی در نشست خبری پس از دیدار مس کرمان مقابل گل گهر در هفته نوزدهم لیگ برتر خلیج فارس گفت از ابتدای فصل سعی کردیم به داوری احترام بگذاریم و باخت خود را گردن داور نیندازیم اما به جایی می‌رسیم که مجبوریم در این رابطه صحبت کنیم.

به گزارش سرخ نیوز، فرزاد حسین‌خانی در نشست خبری پس از دیدار مس کرمان مقابل گل گهر که با تساوی یک بر یک پایان یافت، اظهار کرد:

تیم گل گهر را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم دنبال چه هستند. در نیمه اول سعی کردیم بازی فشرده را در خط دفاعی داشته باشیم و از ضدحمله استفاده کنیم. سه موقعیت ضدحمله خوب نصیبمان شد که می‌توانستیم از این موقعیت‌ها بهره ببریم. در نیمه اول به جز یک ارسال از کنار، به حریف موقعیت ندادیم.
وی افزود:
از ابتدای فصل سعی کردیم به جامعه داوری احترام بگذاریم و ضعف، جایگاه و باخت خود را گردن داور نیندازیم اما به جایی می‌رسیم که مجبوریم در این رابطه صحبت کنیم، مثل برخی مربیان که تا باخت می‌آورند مدام "داور داور" می‌گویند.
وی ادامه داد:
تیم مس کرمان در این مسأله خیلی مظلوم واقع شده و اشتباهات تأثیرگذاری که در بازی‌های مس کرمان اتفاق می‌افتد، نه این‌که فقط ما را از جایگاه اصلی دور کرده بلکه جایگاه تیم‌ها را در جدول تکان داده است. مگر می‌شود در بازی ما با دو تیم که برای یک هدف می‌جنگیم دو اشتباه تأثیرگذار اتفاق بیفتد و دو، سه امتیاز به حریف بدهند. کارشناسی داوری ما با پیکان در هیچ برنامه‌ای پخش نمی‌شود، خیلی جالب است. چطور پنالتی برای تیمی که با ما در یک شرایط امتیازی بودیم گرفته شد و به این راحتی از آن گذشتند؟
حسین خانی افزود:
بازی با هوادار تهران در کرمان اوتی که برای ما بود برای حریف گرفتند و همان تبدیل به گل شد. فاجعه‌تر از همه، امروز داور بهترین عملکرد را در نیمه اول داشت و می‌دانست تیم حریف به دنبال خطا گرفتن از بازیکنان ماست اما نمی‌دانم در بین دو نیمه چه اتفاقی افتاد.
سرمربی مس کرمان گفت:
تیم ما دارد زحمت می‌کشد و تا همین جا هم نتوانسته‌ایم خواسته‌های هواداران را برآورده کنیم. تحت فشاریم. چطور داور پنالتی به این واضحی را نمی‌گیرد؟ در صحنه گلی که ما دریافت کردیم قبل از آن‌که توپ گل شود روی بازیکن ما خطا شد. باید باشگاه در این زمینه قوی‌تر عمل کند. در بازی قبل ما را طوری بمباران رسانه‌ای کردند که هی اخراج، اخراج، اخراج! مگر اخراجی‌های ۴ است؟
حسین‌خانی ادامه داد:
کارشناسان ما هم از ترس فضای مجازی که طرفداران تیم خاص برای آن‌ها کامنت بگذارند، دوپهلو حرف می‌زنند. آقای عزیز شما به عنوان کارشناس باید کارشناسی کنی. دقیقه ۱۵، بازیکن استقلال آشیل بازیکن ما را می‌زند که اخراج مستقیم داشت و اگر اخراج انجام می‌شد، خیلی از اتفاقات رخ نمی‌داد. اشتباه تأثیرگذار، دقیقه ۱۵ بود.
سرمربی مس کرمان افزود:
درهرحال امروز بازی خوبی بود و داور می‌توانست به زیباتر شدن بازی کمک کند و فکر می‌کنم برخی جاها به بازیکنان حریف می‌توانست کارت بدهد اما مطمئن هستم در صحنه گلی که دریافت کردیم ۱۰۰ درصد روی بازیکن ما خطا صورت گرفت و صحنه‌ای که امین کاظمیان از مدافع حریف توپ را رد داد صد درصد پنالتی بود.
حسین‌خانی در خصوص عملکرد ضعیف مهاجمان تیمش گفت:
ما از بازیکنانمان در پست غیرتخصصی استفاده می‌کنیم. تیم جوانی را در ابتدای فصل بستیم و در همان اول فصل گفتم که به زودی چهار بازیکن خارجی جذب می‌کنیم که دو نفر یکی پست تخصصی هافبک بود و دیگری مهاجم‌. متأسفانه من نمی‌دانم هواپیما روی هواست یا بنزین تمام کرده که این مهاجم چگونه در پرواز است و همیشه به ما می‌گویند امروز یا فردا می‌رسد و هنوز به تیم مس نرسیده و به اجبار از بازیکنان خط هافبک استفاده می‌کنیم. شروین بزرگ را به دلیل شکستگی دست و عباس زراعتکار را هم به دلیل شکستگی بینی نداشتیم. وقتی امکان استفاده از بازیکنان مدنظر را پیدا نکردیم در شرایط بحرانی از جوانانمان بهره گرفتیم. مقابل سپاهان بازیکن ۱۷ ساله در زمین داشتیم. با همه وجود از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.
وی اضافه کرد:
امیدواریم با این همیت، هواداران همراه باشند تا بتوانیم این سهمیه را برای استان حفظ کنیم. امیدوارم صحبت‌های من سانسور نشود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...