زارع : به هیچ وجه از داوری دیدار ذوب آهن مقابل ملوان راضی نبودم

مازیار زارع در نشست خبری پس از دیدار ذوب آهن اصفهان مقابل ملوان بندر انزلی در هفته نوزدهم لیگ برتر خلیج فارس گفت به هیچ وجه از داوری راضی نبودم. داور در خیلی از صحنه‌های 50-50 ما را نمی‌دید.
کدخبر (139442) | 19 بهمن 1401 | ساعت 15:18
0 93
زارع : به هیچ وجه از داوری دیدار ذوب آهن مقابل ملوان راضی نبودم
مازیار زارع در نشست خبری پس از دیدار ذوب آهن اصفهان مقابل ملوان بندر انزلی در هفته نوزدهم لیگ برتر خلیج فارس گفت به هیچ وجه از داوری راضی نبودم. داور در خیلی از صحنه‌های 50-50 ما را نمی‌دید.

به گزارش سرخ نیوز، مازیار زارع پس از تساوی یک - یک ملوان مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت:
بچه‌های ما تلاش زیادی کردند. ما سفر عجیب و غریبی به اصفهان داشتیم و ساعت دو نیمه شب به اصفهان رسیدیم. فکر می‌کنم بچه‌ها نشان دادند که چیزی روی آن‌ها تأثیر ندارد و همه تلاش خود را کردند. می‌خواهم واقعیت را بگویم؛ اگر آن اتفاق روی گل حریف رخ نمی‌داد، حتی اگر چهار بازی 90 دقیقه‌ای دیگر را نیز انجام می‌دادیم، از ذوب آهن گل نمی‌خوردیم.
وی در ادامه افزود:
اینکه در یک صحنه‌هایی و البته در اکثر دقایق مسابقه شاهد یک بازی مستقیم و پرتاب اوت‌های بلند و بازی روی هوا بودیم، فکر می‌کنم برمی‌گردد به تیم ذوب‌آهن و مربی محترمش که صحبت درباره آن‌ها در حیطه کاری من نیست، ولی چیزی که مشخص بود، این بود که شکل فوتبال امروز اینگونه بود و خطرات روی دروازه اینگونه به وجود می‌آمد که بالاخره در شلوغی محوطه جریمه گاهی اوقات یک موقعیت نیز ایجاد شود.
زارع همچنین یادآور شد:
در نیمه اول هیچ موقعیت به ذوب آهن ندادیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. نتیجه نزدیک بود و چیزی که در بازی اتفاق افتاد، خلق یکی دو موقعیت برای ما و یکی دو موقعیت برای حریف بود.
سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره عملکرد داور این بازی گفت:
به گواه کارشناسان تلویزیونی، سه پنالتی در بازی‌های قبلی برای ما گرفته نشد. اینکه ما مربیان می‌نشینیم و درباره داوری صحبت می‌کنیم، واقعاً فشار زیادی روی ماست و یک صحنه‌هایی می‌بینیم که شاید داوران نمی‌بینند. نمی‌دانم چه زمانی قرار است VAR بیاید. فکر می‌کنم عمر ما کفاف این داستان را ندهد و نبینیم. ما بازی را نباختیم و این حرف را می‌زنم. به هیچ وجه از داوری راضی نبودم. این حرف را کاملاً دوستانه می‌گویم. داور در خیلی از صحنه‌های 50-50 ما را نمی‌دید.
وی درباره اعتراضش به داور در بین دو نیمه تصریح کرد:
داور باید به بازیکن ذوب آهن اخطار می‌داد، اما فقط خطا گرفت، آن هم خطایی که می‌توانست تبدیل به گل شود. او تصمیمش را گرفته بود و نمی‌توانست برگرداند. اگر VAR بود، داور می‌توانست تصمیم خود را برگرداند. ما این همه از فوتبال روز دنیا عقب هستیم و این VAR فشار را از تیم‌ها و داوران و فدراسیون کم می‌کند، چون حق به حق‌دار می‌رسد و اتفاقات عجیب و غریب نمی‌افتد، اما عمر ما کفاف این مسئله را نمی‌دهد. امیدوارم کسانی که همچنان هستند و خواهند بود، VAR را بیاورند تا تیم‌ها ضرر نکنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...