گزارش بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان / کامبک سرخ ها با دبل شیخ

بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر برگزار شد که با نتیجه 2-1 به سود سرخپوشان به اتمام رسید.
کدخبر (139415) | 19 بهمن 1401 | ساعت 14:25
0 117
گزارش بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان / کامبک سرخ ها با دبل شیخ
بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر برگزار شد که با نتیجه 2-1 به سود سرخپوشان به اتمام رسید.

به گزارش سرخ نیوز، در دومین روز از برگزاری هفته نوزدهم لیگ برتر ایران، تیم صنعت نفت در خانه، میزبان پرسپولیس بود. سرخپوشان پایتخت با کسب این پیروزی 2-1 توانستند در صدر جدول رقابت های لیگ خلیج فارس به سپاهان برسند. گزارش بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان / کامبک سرخ ها با دبل شیخ

بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در لیگ برتر

بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد.

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان طبق برنامه اعلام شده چهارشنبه 19 بهمن ۱۴۰۱ از ساعت 18:00 بود.

ورزشگاه بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در استادیوم تختی آبادان برگزار شد.
گزارش بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان / تقابل گل محمدی و ادسون تاوارس

تیم داوری بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

داور: پیام حیدری - کمک‌ها: علیرضا ایلدرم، وحید سیفی، امیر ایار - ناظر: محمدرضا فلاح

پرسپولیس

شاگردان یحیی گل محمدی با 36 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند. آن ها با برد در این بازی خانگی می توانند در صدر جدول به سپاهان برسند و حتی با برد پر گل صدرنشین شوند.

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان بدین شرح اعلام شد؛ احمد گوهری، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، محمد عمری، شیخ دیاباته، عیسی آل‌کثیر شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل نفت آبادان

صنعت نفت آبادان

شاگردان ادسون تاوارس که با 11 امتیاز در رده یکی مانده به آخر جدول قرار دارند و چشم امید به 3 امتیاز این بازی خانگی دوخته اند تا بتوانند از قعر جدول فاصله بگیرند.

ترکیب صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس

ترکیب صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس بدین شرح اعلام شد؛ فرزین گروسیان، سباستین پیریز، حسن بیت‌سعید، حکیم نصاری، طالب ریکانی، حسین سنگرگیر، محمد قنبری، فردین یوسفی، مهدی ممی‌زاده، میثم تهیدست و یوسف وکیا

شماتیک ترکیب نفت آبادان مقابل پرسپولیسخط زمان پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان:

دقیقه ۸- صنعت نفت آبادان ۱-۰ پرسپولیس (فردین یوسفی)؛ حسین سنگرگیر، مدافع جوان نفتی‌ها از سمت راست و لب خط نفوذی داشت و سانتری را به محوطه جریمه انجام داد و فردین یوسفی، بازیکن جوان نفتی‌ها با استفاده از غفلت مدافع پرسپولیس با ضربه سر توپ را وارد دروازه گوهری کرد. (ببینید: گل اول صنعت نفت آبادان به پرسپولیس توسط فردین یوسفی) دقیقه ۱۲- دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست سانتری را به محوطه جریمه انجام داد و ضربه سر گولیسیانی در اختیار فرزین گروسیان قرار گرفت. دقیقه ۱۵- شوت برق آسا و استثنایی طالب ریکانی از پشت محوطه جریمه را احمد گوهری به کرنر فرستاد. دقیقه ۱۹- صنعت نفت آبادان ۱-۱ پرسپولیس (شیخ دیاباته)؛ پس از یک همکاری تیمی در محوطه جریمه، توپ به سینا اسدبیگی رسید و او با شوتی سهمگین دروازه گروسیان را هدف گرفت و توپ پس از برخورد به تیر دروازه به نظر می‌رسید از خط رد شده باشد، اما در برگشت، شیخ دیاباته با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند. (ببینید: گل اول پرسپولیس به صنعت نفت آبادان توسط شیخ دیاباته) دقیقه ۳۳- دیاباته این فرصت را داشت در محوطه جریمه گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند، اما درست یک ثانیه قبل از ضربه‌ی او، قنبری مدافع نفت توپ را به کرنر فرستاد. دقیقه 4+45- اسماعیلی‌فر سانتر خطرناکی را به محوطه جریمه انجام داد و ضربه سر پورعلی‌گنجی در اختیار گروسیان قرار گرفت. دقیقه 47- صنعت نفت آبادان 1-2 پرسپولیس (شیخ دیاباته)؛ پس از دفع توپ اشتباه میثم تهیدست، توپ به عیسی آل‌کثیر رسید و او بدون اتلاف وقت، پاس را برای دیاباته ارسال کرد و این بازیکن با بغل پای محکم، گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. (ببینید: گل دوم پرسپولیس به صنعت نفت آبادان توسط شیخ دیاباته) دقیقه ۸۰- شوت محکم فردین یوسفی از داخل محوطه جریمه با تکل دفاع پرسپولیسی‌ها برگشت داده شد تا گل دوم نفت به ثمر نرسد.
گزارش بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان / تقابل گل محمدی و ادسون تاوارس

کارت زرد:

یوسف وکیا (16) (صنعت نفت آبادان) حکیم نصاری (23) (صنعت نفت آبادان)
مهدی ممی‌زاده (1+45) (صنعت نفت آبادان) علی فریدون (63) (صنعت نفت آبادان) فردین یوسفی (67) (صنعت نفت آبادان) سباسیتن پیرز (83) (صنعت نفت آبادان)

حواشی بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان:

*به علت تعمیر استادیوم تختی، تمام تماشاگران در بخش جنوبی ورزشگاه نشسته‌اند. *بلیط با قیمت ۵۰ هزار تومان باعث شده که استقبال مناسبی از این مسابقه انجام نشود. *امید خالدی به علت مصدومیت و حسین ساکی به علت محرومیت مدافعان غایب نفت آبادان در این دیدار هستند. *در صحنه گل دوم پرسپولیس، نفتی‌ها معتقد بودند که دیاباته در موقعیت آفساید قرار داشته و اعتراضی به کمک داور انجام دادند. گزارش بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان / کامبک سرخ ها با دبل شیخ*محمد قنبری، مدافع صنعت نفت در نیمه اول مصدوم شد و زمین مسابقه را بالاجبار ترک کرد. *علی فیروزی، سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، به دلیل درگیری لفظی با یحیی گل‌محمدی با کارت زرد داور جریمه شد. *افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس هنگام تعویض دیاباته با صدای بلند خطاب به داور می‌گفت: «تعویض داریم»؛ تا پیام حیدری اجازه ورود نعمتی را بدهد.

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان با پیروزی 2-1 شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.

خلاصه بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

ببینید: خلاصه بازی پرسپولیس ۲ صنعت نفت آبادان ۱

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...