دوستی عمیقی که هواداران سرنا ویلیامز مخالفش هستند ؛ پای کیم کارداشیان در میان است!

سرنا ویلیامز زمانی رئیس کیم کارداشیان بود اما رابطه کاری این زوج در طول سال‌ها به یک دوستی زیبا تبدیل شد.
کدخبر (139252) | 19 بهمن 1401 | ساعت 22:24
0 147
دوستی عمیقی که هواداران سرنا ویلیامز مخالفش هستند ؛ پای کیم کارداشیان در میان است!
سرنا ویلیامز زمانی رئیس کیم کارداشیان بود اما رابطه کاری این زوج در طول سال‌ها به یک دوستی زیبا تبدیل شد.

به گزارش سرخ نیوز، سرنا ویلیامز و کیم کارداشیان بهترین دوستان یکدیگر هستند و زمان زیادی را با هم می‌گذرانند. با این حال دوستی آنها چیزی نیست که مورد علاقه طرفداران سرنا باشد. کیم کارداشیان و خانواده‌اش از محبوب‌ترین ستاره‌های تلویزیون آمریکا هستند. خواهران کارداشیان از محبوبیت خاصی در میان جامعه آمریکا، برخوردار بوده‌اند. با این حال در دوران اخیر محبوبیت آنها کاهش یافته و همین باعث شده مردم راحت تر در مورد رابطه آنها با دیگر سلبریتی‌ها اظهار نظر کنند.

سفر سرنا ویلیامز به میامی

کیم کارداشیان در حالی که در پادکست Angie Martinez IRL با آنجی مارتینز صحبت می‌کرد، به نظرات برخی از طرفداران در مورد رابطه‌اش با ستاره تنیس سرنا ویلیامز اشاره کرد. قهرمان 23 گرند اسلم تنیس دنیا و این اینفلوئنسر سرشناس، دوستان خوبی هستند. اخیرا سرنا ویلیامز 42 ساله برای گذراندن تعطیلات به میامی سفر کرد تا در کنار کیم کارداشیان باشد. با این حال هواداران تنیسور آمریکایی این اتفاق را دوست نداشتند. آنها از سرنا ویلیامز خواسته‌اند تا رابطه‌اش با کیم کارداشیان و سایر اعضای خانواد‌اش را قطع کند. البته کیم کارداشیان از این اظهارنظرهای منفی بسیار ناراحت شده و ناامیدی خود را در حین گفت‌وگو در این پادکست به وضوح بیان می‌کند:
من نمی‌توانم به نظرات نگاه کنم. من در واقع این کار را نمی‌کنم و اگر هم این کار را انجام دهم، آن زمانی است که برای یک دقیقه کنجکاو می‌شوم و بعد فقط به خودم می‌گویم نمی‌توانم. نفرت و انرژی منفی زیادی نسبت به خانواده من وجود دارد، همه ما واقعاً دوست داریم که به کار خودمان فکر کنیم.

دوستی عمیقی که هواداران سرنا ویلیامز مخالفش هستند ؛ پای کیم کارداشیان در میان است!سرنا ویلیامز ، رئیس کیم کارداشیان بود

با این حال هنوز سرنا ویلیامز هیچ اظهار نظری در این مورد نکرده و همچنان از رابطه‌اش با کیم کارداشیان و خانواده او لذت می‌برد. البته دوستی کیم کارداشیان و سرنا ویلیامز و دوستی صمیمی آنها به بیست سال قبل بازمی‌گردد. دوستی آنها از زمانی آغاز شد که هنوز کارداشیان به فردی مشهور تبدیل نشده و تنها به عنوان مدیر برنامه افراد سرشناس فعالیت می‌کرد. یکی از مشتریان او سرنا بود که البته رابطه کاری‌شان خیلی طولانی نبود. سرنا ویلیامز و کیم کارداشیان در دو طرف مخالف طیف سلبریتی‌ها قرار دارند. از یک طرف ویلیامز یکی از بهترین و پرافتخار ترین تنیس‌بازان تمام دوران است. از سوی دیگر کارداشیان قرار دارد که برای اولین بار طعم ستاره شدن را از طریق همکاری با پاریس هیلتون چشید. او پس از پخش رئالیتی شوی خانواده او یعنی «همگام با کارداشیان‌ها» به شهرت قابل توجهی رسید. سرنا ویلیامز زمانی رئیس کیم کارداشیان بود اما رابطه کاری این زوج در طول سال‌ها به یک دوستی زیبا تبدیل شد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...