بخشی از آهنگ جدید شکیرا لو رفت ؛ حمله دیگری به پیکه؟

بعد از جنجال های به وجود آمده پس از انتشار آهنگ شکیرا علیه پیکه، این خواننده کلمبیایی تصمیم گرفته تا آهنگ جدید دیگری نیز منتشر کند.
کدخبر (139895) | 20 بهمن 1401 | ساعت 15:44
0 143
بخشی از آهنگ جدید شکیرا لو رفت ؛ حمله دیگری به پیکه؟
بعد از جنجال های به وجود آمده پس از انتشار آهنگ شکیرا علیه پیکه، این خواننده کلمبیایی تصمیم گرفته تا آهنگ جدید دیگری نیز منتشر کند.

به گزارش سرخ نیوز، آخرین آهنگ شکیرا با مانوئل توریزو لو رفته و به نظر می‌رسد که او در این آهنگ‌ هم پیام‌های جدیدی برای جرارد پیکه ارسال کرده است. روز دوازدهم ژانویه بود که این خواننده کلمبیایی با همراهی Bizarrap از طریق کانال یوتیوبی آهنگ جدیدی را پخش کرد که تماما بر علیه همسر سابق خود. این آهنگ مانند بمب در دنیای موسیقی و ورزش صدا کرد؛ اتفاقی که هنوز حواشی مرتبط با آن ادامه دارد و به نظر نمی‌رسد به این زود دو طرف از شر آن خلاص شوند. برنامه Bizarrap که تا قبل از آن کمتر شناخته شده بود، حالا مخاطبان چند ده میلیونی در تمام دنیا دارد و جلسه پنجاه و سوم آن در یوتیوب، موفق به شکستن رکوردهای زیادی در دنیای موسیقی شد. اکنون آهنگ جدید شکیرا برای پیکه تنها در سه هفته بیش از 284 میلیون بار در یوتیوب پخش شده است. بخشی از آهنگ جدید شکیرا لو رفت ؛ حمله دیگری به پیکه؟ حالا تقریباً یک ماه بعد از پخش آن آهنگ جنجالی و پرحاشیه، بخشی از آهنگ جدید شکیرا با هموطنش مانوئل توریزو لو رفته است. این در حالی است که پیش‌تر قرار بود آهنگ مشترک این خواننده 46 ساله و کارول جی بیرون بیاید اما به نظر می‌رسد شیطنت رسانه‌ها و هکرها مانع این کار شده است.

لو رفتن متن آهنگ جدید شکیرا برای پیکه

طی ساعات گذشته قطعه‌ای از آهنگ جدید به بیرون درز کرده که احتمالا قسمت اصلی این آهنگ است. در بخشی از متن ترانه لو رفته آمده است:
من مدتی است که تشنه ام، نمی دانم چرا. من مانده‌ام که بیشتر بخواهم و می‌خواهم از یک لیوان خالی بنوشم.
باید منتظر باشیم تا آهنگ جدید شکیرا با مانوئل توریزو بیرون بیاید و آن را به طور کامل بشنویم و ببینیم که آیا حملات بیشتری علیه جرارد پیکه وجود دارد یا خیر؟. بخشی از آهنگ جدید شکیرا لو رفت ؛ حمله دیگری به پیکه؟ در واقع پروژه موسیقی جدید شکیرا پس از موفقیت او با Bizarrap قرار بود در قالب همکاری با هموطنش کارول جی انجام شود و این آهنگ در روز دوم فوریه که روز تولد مشترک شکیرا و جرارد پیکه است، منتشر شود اما حالا گفته می‌شود بالاخره آهنگ X Si volvemos در پایان فوریه امسال منتشر می‌شود. این آهنگ شامل همکاری با رومئو سانتوس بوده و کارول جی برای آن بسیار هیجان زده است. از سوی دیگر درباره این آهنگ هم شایعات زیادی وجود دارد و گفته می‌شود باز هم شکیرا اشاراتی به همسر سابق خود داشته، اما با وجود تمام شایعات و فرضیه‌ها، هنوز هیچ محتوایی از آهنگ یا متن آن به بیرون درز نکرده است. درباره شکیرا بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...