روزی که رونی کلمن برای بدنسازی ، قید فوتبال و پلیس تگزاس را زد

رونی کلمن در مصاحبه ای با Predator Nutrition عنوان کرد که ابتدا تمرینات وزنه‌ برداری را برای رشد خود در فوتبال آمریکایی انجام داده است.
کدخبر (139251) | 19 بهمن 1401 | ساعت 22:22
0 1823
روزی که رونی کلمن برای بدنسازی ، قید فوتبال و پلیس تگزاس را زد
رونی کلمن در مصاحبه ای با Predator Nutrition عنوان کرد که ابتدا تمرینات وزنه‌ برداری را برای رشد خود در فوتبال آمریکایی انجام داده است.

به گزارش سرخ نیوز، اولین تصویری که پس از شنیدن نام رونی کلمن به ذهن متبادر می‌شود، وزنه‌های سنگینی است که او همیشه در تمرینات در حال بلند کردن آنها است. در حالی که دنیای بدنسازی بر این باور است که رونی کلمن برای تبدیل شدن به پرافتخارترین ورزشکار مستر المپیا به سراغ این رشته آمده، اما داستان از قرار دیگری بوده و اگر اتفاقات زندگی کلمن به شکل دیگری رقم می‌خورد، احتمالا او به جای تبدیل شدن به یک اسطوره بدنسازی، در رشته ورزشی دیگری فعالیت می‌کرد. قهرمان 8 دوره مستر المپیا که از نظر ژنتیکی دارای بدنی فوق‌العاده و تنومند بود، در دوران دانشگاه از هواداران پر و پا قرص فوتبال بود. اگرچه رونی کلمن با بدنسازی و قهرمانی در مسابقات مختلف آن به یک چهره سرشناس ورزشی در دنیا تبدیل شد اما با این حال او در مصاحبه‌ای صادقانه درباره علایق و مسیر زندگی‌اش پیش از روی آوردن به بدنسازی صحبت کرد.

رونی کلمن برای درمان آسیب‌هایش به سلول درمانی پناه بردعلاقه رونی کلمن به فوتبال آمریکایی

کلمن در حالی که در دانشگاه در رشته حسابداری مشغول به تحصیل بود، به عنوان یک مدافع میانی در تیم GSU Tigers فوتبال آمریکایی بازی می‌کرد. با این حال او به این ورزش ادامه نداد. علاوه بر این کلمن نتوانست شغلی به عنوان حسابدار پیدا کند. پس از کار در Domino’s Pizza برای رفع نیازهای مالی خود، کلمن افسر پلیس در آرلینگتون تگزاس شد و حین آن به فعالیت بدنسازی خود ادامه داد. کلمن در مصاحبه ای با Predator Nutrition عنوان کرد که ابتدا تمرینات وزنه‌برداری را برای رشد فوتبالش انجام داده است. این روند ادامه داشت تا این که برایان دابسون این جواهر دنیای بدنسازی را کشف کرد. این در حالی بود که بدنسازی هرگز در ذهن کلمن جایی نداشت. او در پاسخ به این سوال که آیا تمایل داشت فوتبال آمریکایی را ادامه دهد، گفت:
خدا برای همه ما برنامه‌های متفاوتی دارد و من مطمئناً عاشق هدایایی هستم که به من داده شده است.
بدون شک یکی از مهم‌ترین هدایایی که رونی کلمن دریافت کرده، پیشنهاد عضویت رایگان در باشگاه بدنسازی دابسون بود که کلمن را در سال 1989 به این جنگ فولاد و آهن کشاند. پس از آن اسطوره بدنسازی سال به سال خود را بیش از پیش در این ورزش غرق و استانداردهای بالایی را برای ورزشکاران بدنسازی تعیین ‌کرد. با این حال ارتباط دیگری هم بین فوتبال و سفر کلمن در دنیای بدنسازی وجود دارد.

علت اصلی جراحات رونی کلمن

جراحات و جراحی‌های خطرناک کلمن را در مقاطعی از زندگی فلج کرده است. گفته می‌شود این آسیب‌ها ناشی از تمرین‌های شدید و بدون توقف رونی کلمن بوده است. با این حال بیشتر مردم نمی‌دانند که این آسیب‌ها حتی قبل از شروع بدنسازی هم با کلمن همراه بوده است. او در سال دوم تحصیلی خود در حین بازی فوتبال آمریکایی دچار مصدومیت شدیدی شد به نحوی که تا زمانی که بدنسازی را شروع کند، تنها با انجام تمرینات کایروپراکتیک می‌توانست سرپا بماند. با این حال رونی کلمن پس از ورود به رشته بدنسازی، تلاش بی‌وقفه‌ای را برای رسیدن به افتخارات و موفقیت‌هایش انجام داد تا به یکی از دو بدنسازی تبدیل شود که 8 قهرمانی مستر المپیا را بدست آورده است. او این کار را حدفاصل سال‌های 1998 تا 2005 انجام داد تا هنوز هم در بخش آزاد مردان دست نیافتنی باشد.   در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...