کانر مک گرگور برای نبرد با دست پرورده نورماگومدوف آماده می شود

کانر مک گرگور آماده بازگشتی قدرتمندانه به دنیای مبارزه است و به نظر می رسد در گام نخست با با شاگرد خبیب نورماگومدوف رقابت خواهد کرد.
کدخبر (140054) | 21 بهمن 1401 | ساعت 19:40
0 168
کانر مک گرگور برای نبرد با دست پرورده نورماگومدوف آماده می شود
کانر مک گرگور آماده بازگشتی قدرتمندانه به دنیای مبارزه است و به نظر می رسد در گام نخست با با شاگرد خبیب نورماگومدوف رقابت خواهد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، اسلام ماخاچف به عنوان شاگرد خبیب نورماگومدوف خود را آماده می‌کند تا در صورت مهیا شدن شرایط، با کانر مک گرگور رقابت کند. مبارز ایرلندی در نهایت امسال به رینگ هشت وجهی مسابقات MMA برمی‌گردد تا با یکی از محبوب‌ترین مبارزان این روزها یعنی مایکل چندلر به رقابت بپردازد. انتظار می‌رود این مبارزه در اواخر سال 2023 انجام شود.

مک گرگور به رینگ باز می‌گردد

پیروزی مقابل چندلر نه تنها ثابت می‌کند که مک‌ گرگور در دسته سبک وزن هنوز حرفی برای گفتن دارد بلکه بار دیگر او را در جمع مدعیانی قرار می‌دهد که برای دستیابی به عناوین مختلف خواهند جنگید. اسلام ماخاچف اعتراف کرده که از رقابت با مک گرگور استقبال می‌کند حتی اگر دوستان و خانواده‌اش او را از این مبارزه منع کنند.

کانر مک گرگور برای نبرد با دست پرورده نورماگومدوف آماده می شود

ماخاچف به MMA Junkie می‌گوید:

دوستان من اگر این اتفاق بیفتد ناراحت می‌شوند. اما من به شما گفتم، اگر UFC با من تماس بگیرد، هرگز کسی را انتخاب نمی‌کنم. من اماده رقابت با هر حریفی هستم.

ماخاچف در حالی در انتظار مک گرگور یا چندلر است که آنها تنها یکی از سه بازی اخیر خود را برده‌اند. او می‌گوید هیچکدام از آنها نمی‌توانند به قهرمانی نزدیک شوند و اصلا نباید درباره آن فکر کنند:

مبارزه با چندلر و کانر رقابت خوبی برای طرفداران MMA است، اما هر دو نفر از جایی که الان من در آن هستم، فاصله زیادی دارند. این فقط یک مبارزه خوب برای هواداران است و بس

زمان مبارزه کانر مک گرگور و مایکل چندلر

مک گرگور و چندلر پس از مربیگری در فصل 31 برنامه Ultimate Fighter که پخش آن در ماه می آغاز می‌شود، با هم رویارویی خواهند کرد. مایکل بیسپینگ قهرمان اسبق دسته میان‌وزن UFC می‌گوید از اینکه مک گرگور با شکست چندلر بتواند به عناوین جدیدی برسد، تعجب نمی‌کند:

اگر مک گرگور این کار را انجام دهد، آیا ما شاهد مبارزه او برای عنوان قهرمانی بعدی خواهیم بود؟ این یک امر مسلم است. این مساله 100 درصد رخ خواهد داد. کانر باید خودش را از نظر ذهنی آماده کند. صرف نظر از هر اتفاقی، او بزرگترین ستاره این ورزش است. مک گرگور در دو وزن مختلف قهرمان شده و مردم دوست دارند مبارزه‌اش را تماشا کنند. اگر او در این مبارزه بتواند چندلر را که یکی از سبک‌وزن‌های درجه یک روی کره زمین است، شکست دهد، هیجان به اوج خودش می‌رسد.

کانر مک گرگور و خبیب نورماگومدوف رقابت‌های جذابی را در سال‌های گذشته با یکدیگر داشتند و حالا این مبارز ایرلندی این شانس را دارد تا با شاگرد خلف این ورزشکار داغستانی مواجه شود.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...